پوست

متخصص پوست شیراز ستارخان

متخصص پوست شیراز ستارخان

متخصص پوست شیراز ستارخان

در این مقاله از سایت شیرازیاب بعد از ارائه نکاتی برای داشتن پوستی بهتر، برای همشهریان عزیزمان که در ستارخان به دنبال دکتر پوست هستند مقاله ای تحت عنوان ” متخصص پوست شیراز ستارخان ” نوشته ایم.با ما همراه شوید.

استفاده از اسکراب ها برای زیبایی سریع پوست

اسکراب صورت، سلول های مرده را از سطح پوست زدوده و آلودگی ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می کند اما استفاده افراطی و خشن از اسکراب ها موجب صدمه و خراش بر پوست می شود. تاثیر لایه برداری در دراز مدت و با صبر حاصل می شود. موثرترین لایه بردار و مناسب ترین ماده مفید برای پوست اسکراب های حاوی اسیدند.

شستن صورت با صابون برای زیبایی سریع پوست

استفاده مداوم از صابون برای شستشوی صورت سبب خشکی پوست و از بین رفتن و لایه محافظ پوست و بروز آکنه می شود.همچنین باید پاک کننده های قوی که حاوی سولفات لوریل اتر سدیم است، استفاده نکنید و برای استفاده کرم های کف کننده نرم یا لوسیون های پاک کننده را انتخاب کنید.

زیبایی سریع پوست با برنزه کردن

آفتاب و تراکم اشعه های سبب ایجاد لکه های قهوه ایی در پوست وصدمه به پوست می شود بنابراین باید به مدت طولانی در معرض اشعه های خورشید قرار نگیرید و از پوست خود در برابر اشعه های آفتاب مراقبت کنید و اگر دوست دارید پوستتان برنزه شود به جای آفتاب گرفتن از اسپری برنزه کننده بدن استفاده کنید.

مراقبت بیش از حد از پوست چرب و افراط در رفع مشکلات پوستی

حساسیت بیش از حد نسبت به پوست خود سبب می شود که پوست بدتر شود. یک محصول مناسب مراقبت از پوست را انتخاب کنید و با توجه به دستورالعمل آن ، عمل کنید و منتظر نتیجه بمانید. در صورت داشتن مشکلی جدی،مانند آکنه، به جای خود درمانی به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

متخصص پوست شیراز

دکتر مهران فریدونی

خیابان ستارخان – روبروی رستوران صوفی – کوچه 18 – کلینیک سینا
شنبه تا سه شنبه ساعت : 4 الی 7 عصر

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص های پوست شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)
خیابان ستارخان ، ساختمان سیلور ، طبقه اول ، واحد ۱۰۱

متخصص پوست در ستارخان شیراز

دکتر احسان مدارائی

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)
ستارخان – کوچه 11 – ساختمان مدیکال – طبقه اول
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 الی 19:00

 

کلینیک کاشت مو و زیبایی اویسا

خیابان ستارخان – بالاتر از رستوران صوفی – ساختمان آویژه – طبقه ۲

 

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *