آدرس و شماره تماس, فروشگاه

مرکز خرید ادکلن در اصفهان

مرکز خرید ادکلن در اصفهان

مرکز خرید ادکلن در اصفهان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  مرکز خرید ادکلن در اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم

خرید ادکلن اصفهان

دْکُلُن یا اُدُکُلُن یا اُدوکُلُن (به فرانسویeau de Cologne)‏ (فرانسوی: [o d(ə) kɔlɔɲ]عطری است که در کلن آلمان به وجود آمده‌است. این واژه در لغت به معنای «آبِ کُلن» است. این معجونِ محبوب اولین بار توسط یوهان ماریا فارینا در سال ۱۷۰۹ ترکیب شد. معمولاً به عطرهایی که در ترکیبشان ۲ تا ۵ درصد پرفیوم استفاده می‌شود، از لحاظ فنی ادکلن می‌گویند. در ترکیب ادکلن معمولاً ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل به کار می‌رود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز خرید ادکلن در اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

خرید ادکلن اصل در اصفهان

نام شهر/استان نام فروشنده ادرس
سرزمین عطرینه اصفهان_اصفهان امیر حسین باریک رو اصفهان – خیابان حکیم نظامی – کوچه 33 (پاچنار) – پاساژ شهرداری – دفتر نمایندگی عطرینه در اصفهان
عطر ادکلن رایحه اصفهان_فلاورجان ابراهیمی شهر زازران خیابان امام مقابل بانک صادرات عطرادکلن رایحه

فروش ادکلن اصفهان

عطر و ادکلن سلمان اصفهان_کاشان عسگری کاشان انتهای خیابان امام خمینی جنب کوچه شهیدان خیامی
عطریات نیلوفرآبی اصفهان_اصفهان آقای یزدچی اصفهان، خ_حافظ، بازاربزرگ، سرای مخلص.انتهای دالان دوم عطریات نیلوفرآبی

خرید ادکلن در اصفهان

عطر از عربی ماده‌‌ای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا وسایل استفاده می‌شود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی ساخته می‌شود. مواد اولیه معطر سازنده‌ی عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌کردند.

خرید ادکلن مردانه اصفهان

ز طریق متن‌ها و حفاری‌های باستان‌شناسی معلوم شده‌است عطرها در بعضی از تمدن‌های اولیه انسانی وجود داشته‌اند. عطرسازی مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی که تولید مصنوعی مواد معطری همچون وانیلین و کومارین به‌طور تجاری ممکن شد، شروع شد.

خرید ادکلن میلانو در اصفهان

هنر عطرسازی در زمان باستان از میان رودان و مصر شروع شده و درایران و روم باستان توسعه پیدا کرد. اولین شیمی‌دان ثبت شده در دنیا زنی بنام تاپوتی می‌باشد، یک عطر ساز که طبق لوحه‌های خط میخی در هزاره دوم قبل از میلاد در میان رودان می‌زیسته‌است.[۱] او گل‌ها، روغن‌ها و وج را با دیگر مواد معطر چندین بار متوالی تقطیر و صاف می‌کرده تا عطر مورد نظر را تولید کند.

خرید ادکلن در دیوار اصفهان

در سال ۲۰۰۵،[۳] باستان شناسان آنچه که تصور می‌شود قدیمی‌ترین عطر جهان می‌باشد را در پیرگوس، قبرس کشف کردند. این عطرها قدمتی بیش از ۴٬۰۰۰ سال دارند. در این مجموعه حداقل ۶۰ دستگاه تقطیر، کاسه برای مخلوط کردن، قیف و بطری عطر در یک کارگاه ۴۳٬۰۰۰ فوت مربعی (۴٬۰۰۰ متر مربعی) کشف شد.[۴] در زمان‌های قدیم مردم با استفاده از گیاهان و ادویه جاتی مانند بادام، گشنیز، گل تلفونی (مورد سبز)، رزین رسته مخروطیان، ترنج، و همچنین انواع گل عطر تولید می‌کرده‌اند.

 

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *