مشاور املاک در شیراز

مشاور املاک شیراز گویم

مشاور املاک شیراز گویم

مشاور املاک شیراز گویم

در این مقاله از سایت شیرازبین به بررسی و بیان وظایف مشاورین حقوقی و سپس به معرفی مشاور املاک شیراز گویم خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

وظایف حقوقی مشاور املاک حوزه مسکن چه هستند؟

مشاور املاک تنها یک دفتر برای نشستن، صحبت کردن و چای خوردن و بستن قرارداد نیست؛ بلکه شخص املاکی در واقع ضامن صحت حقوقی قراردادها محسوب می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در معاملات باید به قانون پاسخگو باشد. یکی از مهم‌ترین وظایف مشاور مسکن در هنگام عقد قراردادها توجه به هویت طرفین معامله است. هیچ مشاور املاکی نباید بین طرفین معامله تفاوت قائل شود و یا کار معاملات را صرفاً بر اساس رفاقت و صمیمیت و بدون انجام زمینه‌های قانونی جلو ببرد. برای تشخیص هویت طرفین معامله باید اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه از طرفین معامله گرفته شود و مورد اعتبارسنجی قرار گیرد. اگر در هنگام معامله متوجه شدید که شخص مشاور املاک فقط مدارک شما را مورد بررسی قرار می‌دهد، حتماً از او بخواهید که مدارک طرف مقابل را نیز دریافت کرده و صحت آن‌ها را به اطلاع شما برساند.

قولنامه

نوشتن قولنامه یکی دیگر از وظایف مشاورین املاک است. قولنامه در واقع سند مکتوب قرارداد بین طرفین معامله است و جزئیات معامله به صورت دقیق و مو به مو باید در آن آورده شود. در صورت وجود هرگونه نکته‌ی حقوقی مربوط به سند مشاور املاک باید آن را به اطلاع طرفین معامله برساند. همچنین مشاور مسکن حق‌الزحمه‌ی خود را در ابتدای قرارداد باید مشخص کند. توجه داشته باشید که حق‌الزحمه‌ی مشاورین بر اساس تعرفه‌ی تصویب شده توسط صنف مشاوران املاک دریافت شود و از پرداخت هرگونه مبلغ اضافه اجتناب کنید.

مشاور املاک شیراز در گویم

  • استان: فارس
  • شهرستان: شيراز
  • نام واحد: گویم
  • کد واحد: 0316687061
  • تلفن: 09173169498
  • موبایل: 09173169498
  • آدرس: گویم خیابان اصلی گویم روبروی ساوانا بتن نهرسیده به زیتون۸

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مشاور املاک شیراز گویم در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مشاور املاک اهورا

مشاور املاک اهورا با سابقه مدیریت بیش از چندین سال در منطقه و برخورداری از کادری تحصیلکرده و با تجربه و دارای بالاترین میزان ارتباط با سازندگان و ساکنین منطقه و همچنین فایلینگی قوی همواره این هدف و خط مشی را مد نظر داشته است که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی امور ملکی متقاضیان بوده و یک دوست آگاه و یک مشاور ملک و حقوقی متخصص و امانت دار در حفظ اطلاعات کلیه مراجعین و متقاضیان خود باشد. حضور مداوم بیش از چندین سال به عنوان یک مشاور ملکی خود گواهی فعالیت موثر و مفید ما در منطقه می باشد که به آن افتخار میکنیم و سرمایه ای ارزشمند برایمان است

به مدیریت: آقای منوچهری
۰۹۱۷۶۱۴۱۳۶۹

شیراز ، گویم ، خیابان دانش ، ورودی شهرک شورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *