نمایندگی خودرو

نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد شیراز

نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد شیراز

نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد شیراز

در این مقاله ازسایت شیراز یاب ابتدا در رابطه با شغل و درامد نمایشگاه ها صحبت خواهیم کرد سپس به معرفی نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

سود خالص نمایشگاه‌های اتومبیل چقدر است؟

«به طور میانگین برای برپایی یک نمایشگاه ماشین حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه لازم است و اجاره یک مغازه ۹۰ متری در محدوده خیابان عباس‌آباد ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.»

به گزارش ایسنا و به نقل از پول نیوز، «نمایشگاه‌داری خودرو در ایران به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد و لوکس به حساب می‌آید اما برای راه‌اندازی این شغل لوکس و پردرآمد چه راه‌هایی را باید سپری کرد؟

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در این باره معتقد است که اگر چه راه‌اندازی یک نمایشگاه نیازمند سرمایه‌ای قابل توجه است اما در ادامه راز ماندگاری در این صنف را اعتماد در بین مشتریان عنوان می‌کند. به گفته او برپایی نمایشگاه ماشین علاوه بر سرمایه نیازمند تجربه کافی است؛ چرا که اگر کسی بدون تجربه کسی این عرصه شود، نمی‌تواند موفق باشد.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره این که برای راه‌اندازی یک نمایشگاه ماشین چه پیش‌نیازهایی لازم دارد،

می‌گوید: کسی که می‌خواهد مجوز دریافت کند، در ابتدا باید وارد سایت اصناف ایرانیان شود و کد رهگیری دریافت کند و با کدی که دریافت کرده به اتحادیه نمایشگاه‌داران مراجعه کرده و پرونده را تشکیل دهد و سپس در صورت نداشتن سوء‌سابقه مدارک به پلیس ۱۰+ فرستاده می‌شود و سپس بعد از انجام بررسی‌ها مجوز صادر می‌شود و برای گرفتن پروانه ۸۳۰ هزار تومان باید پرداخت شود که از این مبلغ ۸۰۰هزارتومان هزینه ورودی اتحادیه و ۳۰ هزار تومان هزینه حق صدور پروانه است و مراحل صدور دریافت پروانه دو ماه طول خواهد کشید.

نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد در شیراز

نمایشگاهداری اتومبیل چگونه است؟

نمایشگاه داری خودرو در ایران به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد و لوکس در کشور به حساب می آیند. اما برای راه‌اندازی این شغل لوکس و پردرآمد چه راه‌هایی را باید سپری کرد؟
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل در این باره معتقد است که اگرچه راه اندازی یک نمایشگاه نیازمند سرمایه ای قابل توجه است اما در ادامه راز ماندگاری در این صنف را اعتماد در بین مشتریان عنوانمی کند. به گفته او برپایی نمایشگاه ماشین علاوه بر سرمایه نیازمند تجربه کافی است؛ چرا که اگر بدون تجربه کسی وارد این عرصه شود نمی تواند موفق باشد.
به گزارش جام جم آنلاین از پول‌نیوز، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در خصوص اینکه برای راه اندازی یک نمایشگاه ماشین چه پیش نیازهایی لازم دارد می‌گوید: کسی که می خواهد مجوزدریافت کند در ابتدا باید وارد سایت اصناف ایرانیان شود و کد رهگیری دریافت کند و با کدی که دریافت کرده به اتحادیه نمایشگاه داران مراجعه کرده و پرونده را تشکیل دهد و سپس در صورت نداشتن سوء سابقه

مدارک به پلیس +10 فرستاده می شود و سپس بعد از انجام بررسی ها مجوز صادر می شود و برای گرفتن پروانه 830هزار تومان باید پرداخت شود که از این مبلغ 800هزارتومان هزینه ورودی اتحادیه و 30 هزار

تومان هزینه حق صدور پروانه است و مراحل صدور دریافت پروانه دو ماه طول خواهد کشید.

وی در ادامه می‌گوید: در صورتی که نمایشگاه دار مالک نباشد و ملک اجاره ای باشد در این صورت به صورت کد رهگیری مجوز پروانه را صادر خواهیم کرد.

موتمنی در ادامه می‌گوید: ضابطه اتحادیه 75 متر کف و 12 متر دفتر کار در نظر گرفته شده است و باید حدود 87 متر داشته باشد تا مشکلی برای پروانه کسب نداشته باشد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایشگاه اتومبیل استاد نژاد

مدیریت : استادنژاد

شماره تماس : tel:7317114tel:07117317797

آدرس :شیراز – بلوار سلمان فارسی – روبروی بانک کشاورزی

ساعت کار : 9:30 الی 13:30 – 17:30 الی 20:30

خدمات : فروش اتومبیل خارجی

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *