آدرس و شماره تماس, نمایندگی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی IHC, واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و متخصصین تعمیرات  راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات ال جی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

نقطه ی اتکای ال جی سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود.

از دیگر مزایای نمایندگی lg  ، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که ال جی سرویس سخت با آن مقابله می کند.

از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، می توان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت ال جی سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است. با یک بار بهره مندی از خدمات ال جی سرویس تفاوت را احساس خواهید کرد. این مجموعه زیر نظر مرکز سخت افزار ایران بزرگترین مرکز فروش و تعمیر مجصولات ال جی است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی فروش ال جی IHC

کاربران و علاقمندان دستگاههای ال جی می توانند با حضور در نمایندگی ال جی و مراجعه به پارت فروش، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده

نمایندگی ال جی IHC تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از لپ تاپ، موبایل، انواع لوازم خانگی، تبلت و… را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش ال جی می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

چرا نمایندگی ال جی؟ IHC

نمایندگی ال جی   IHC با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و دانا به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

 

ویژگی های نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی  ، با سرلوحه قرار دادن  ارکان مشتری مداری در راستای رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد. همین امر موجب گشته مشتریان مرکز این مجموعه را به سایر کاربران معرفی نمایند . این مرکز مجهز به واحد CRM یا ارتباط با مشتریان می باشد. واحد ارتباط با مشتریان به بررسی دقیق تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی  می پردازد. برخی از شرکت‌ها با وجود صرف سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و بی‌هدف، واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان خود را محدود می‌سازند و این امر تاثیری منفی در سازمان خواهدداشت.

نکته ی دیگر ارائه ی گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات ال جی IHC می باشد.  واحد تعمیرات و فروش ال جی تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی می نماید . این امر خود حاکی از  خدمات با کیفیت این مجموعه و اطمینان از صحت عملکرد پرسنل می باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی IHC ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با دستگاه‌های ال جی به متقاضیان است. با حضور در نمایندگی ال جی می‌توان تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات ال جی را دریافت کرد. برخی از این سرویس‌ها عبارتند از:

تعمیرات تلویزیون (اعم از تعمیر پاور تلویزیون، تعمیرات گیرنده دیجیتال led، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر مین برد تلویزیون، تعمیر داغ شدن تلویزیون، تعمیر هاله‌ی رنگین کمانی تلویزیون و …)، تعمیرات لپ تاپ (نظیر تعمیر مشکلات تصویری در لپ تاپ ال جی، تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی، تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی، تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی،

تعمیر کارت گرافیک و کارت شبکه لپ تاپ ال جی، تعمیر لولا و قاب لپ تاپ، ریکاوری هارد و تعمیر مادربرد و … )، تعمیر تبلت ال جی (نظیر تعویض گلس تبلت ال جی، تعمیر دوربین و میکروفون تبلت ال جی، تعویض ال سی دی و تاچ تبلت ال جی)، تعمیرات گوشی ال جی (نظیر رفع مشکل شارژ نشدن موبایل ال جی، تعمیر اسپیکر و میکروفون موبایل ال جی)،

نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی

تعمیر تاچ موبایل ال جی، تعمیر باتری و هارد موبایل ال جی)، تعمیرات مانیتور ال جی (نظیر تعمیر پاور مانیتور ال جی، تعمیر سوختن ترانزیستور  و مشکلات تصویر مانیتور)، تعمیرات لوازم خانگی ال جی (تعمیرات یخچال، سینمای خانگی، جاروبرقی، تعمیر اجاق گاز ال جی، تعمیر ظرفشویی ال جی، تعمیر ظرفشویی ال جی و …)

خدمات نمایندگی ال جی IHC

خدمات نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران بسیار متنوع و کاربردی است.  شامل دو بخش فروش و خدمات پس از فروش می شود. این خدمات شامل حال تمام محصولات ال جی است. کمپانی ال جی در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت می کند.

در هر حوزه مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را طراحی و تولید و عرضه می کند که به راحتی نیاز های کاربران مختلف را برآورده می سازد. با وجود کیفیت فوق العاده بالای این محصولات همواره و همیشه احتمال خرابی و ایراد وجود خواهد داشت.

عموما هم ریشه اصلی این اختلالات و مشکلات، کاربری غلط کاربر است. در هر صورت کارشناسان  پس از انجام نیازسنجی های دقیق و مهندسانه به این نتیجه رسیده اند که سرویس دهی و ارائه خدمات مختلف یکی از وظایف اصلی یک نمایندگی موفق است.

 

نمایندگی لوازم خانگی ال جی

سایت ما:شیرازیاب

منبع:ال جی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *