آدرس و شماره تماس

نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز

نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز

نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز

مرکز جامع ژنتیک قصرالدشت شیراز

درود بر شما بازدیید کنندگان شیرازیاب.امیدوارم همیشه سالم باشید. دراین پست می خواهم درباره نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز, به شما اطلاعاتی اعم از آدرس,شماره تلفن و هرآنچه مورد نیاز شما عزیزان می باشد تقدیم شما کنم.

لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

بخشی از خدمات این آزمایشگاه:

تست هاي ژنتيك مولكولي در زمینه های مختلف تشخیصی مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از تشخيص انواع مختلف بيماري هاي هموگلوبينوپاتي و بيماري هاي خوني، بيماري هاي ناشي از تكرارهاي نوكلئوتيدي، بيماري هاي عصبي و عضلاني، بيماري هاي متابوليك، سرطان، ناباروري در مردان، ناشنوايي، تعيين جنسيت، بررسي پيوند مغز استخوان، بيماري هاي ميتوكندريابي و تشخيص بيماري هاي ژنتيك و تعيين جنسيت جنین قبل از لانه گزيني (PGD)و…

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس مرکز جامع ژنتیک قصرالدشت شیراز

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت  – بالا تراز قم آباد  – نبش کوچه ۹۳ – جنب پایگاه منطقه ای اورژانس فارس

شماره تلفن مرکز جامع ژنتیک قصر الدشت شیراز

شماره تلفن:0713630342107136303422

ساعات کاری: روزهای سه شنبه, چهارشنبه, شنبه و یک شنبه از ساعت 7:30صبح تا 8شب

پنج شنبه از ساعت 7:30صبح تا11 صبح

جمعه 24ساعت بازهستند.

دوشنبه ها تعطیل است.

 

 

ژنتیک

ژنتیک (به فرانسوی: Génétique، ژنتیک) (به انگلیسی: Genetics، جِنِتیکس) (از ریشهٔ یونانی: γενετική؛ به معنای آفریدن) یا آفرینش‌شناسی بخشی از دانش زیست‌شناسی است که به وراثت و تفاوت‌های جانداران می‌پردازد. با استفاده از قوانین و مفاهیم موجود در این دانش می‌توانیم به همانندی یا ناهمانندی دو جاندار نسبت به یکدیگر پی ببریم و بدانیم که چگونه و چرا چنین همانندی یا ناهمانندی در داخل یک جامعه گیاهی یا جانوری، به وجود آمده‌است. دانش ژن‌شناسی، انتقال داده‌های زیستی از یک یاخته به یاخته‌ای دیگر یا از پدر و مادر به نوزاد و نسل‌های آینده تعریف می‌شود. ژن‌شناسی با چگونگی این جابجایی‌ها که باعث نشانگان‌ها، دگرگونی‌ها و همانندی‌ها در جانداران است، سروکار دارد. دانش ژن‌شناسی به سرشت فیزیکی و شیمیایی این داده‌ها نیز می‌پردازد.

بیشتر بدان  دکتر افضل آقایی

منبع:ویکی پدیا

ممنون که تا آخر پست با شیرازیاب همراه بودید.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *