دسته‌بندی نشده

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم

درود به شما کاربر محترم شیرازیاب. دغدغه فروش در همه کسب و کارها وجود دارد و در بازار فروش الکترونیک و در دنیای مجازی تبلیغات چهره ای متفاوت تر دارد و همه چیز نیاز به تکنیک ها و مهارت های اختصاصی تر دارد، در همین راستا ما اطلاعاتی کوتاه در مورد اینکه “چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم” اما موثر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

در بحث تبلیغ اینترنتی اگر همه چیز درست و با برنامه ریزی پیش برود با رونق و پیشرفت اقتصادی روبرو خواهید شد.

شاید محصول شما عالی و با کیفیت باشد اما اگر تبلیغ مناسبی از آن نداشته باشید، آن را به درستی معرفی نکنید، تبلیغ مناسبی از محصولاتتان ارائه نکنید، به نتیجه مطلوبتان نخواهید رسید. اگر سایتتان را به بهترین شکل سئو کرده باشید و یا کمپین‌های تبلیغاتی متنوعی را اجرا کرده باشید، اگر از محصولات یا خدماتتان تبلیغ درستی نشده باشد، مطمئن باشید باز هم به نتیجه مطلوبتان نخواهید رسید.

قبل از هرچیز گروه هدفتان را انتخاب کنید. این محصولاتتان را با توجه به نیاز مشتری هایتان به آنها معرفی کنید از ارزش ها و ویژگی های محصول خود بگویید.

تبلیغ کالا

 

دغدغه ها و نیاز مشتری را نشانه بگیرید

اولین موضوع در چگونگی تبلیغ محصول این است که نیاز مشتری را مورد توجه قرار دهید. اینکه مشتری بداند این محصول شما چه نیازی را از او رفع میکند مهم است. در بسیار از شرایط مشتری نمی‌داند که به خدمات یا مصول شما نیاز دارد. شما باید این نیاز را در او به وجود آورید.پس اولین قدم در اینکه چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم این است که در مشتری نیاز ایجاد کنید.

ارائه راهکار به مشتری

یکی از عوامل بسیار موثر که باعث می‌شود مشتری از شما خرید کند و سراغ رقبا نرود، این است که بطور کامل نحوه حل مشکلش را به او توضیح دهید. اگر مشتری اطلاعات مورد نیازش را از طریق شما دریافت کند، نمک گیر خواهد شد. در این شرایط این نمک گیر شدنش را با خرید از شما جبران خواهد کرد.اگر کسی شما را به در حوزه فعالیتان فردی کاربلد و با تجربه بشناسد مطمئن باشید شما را نسبت به رقیبانتان ترجیح میدهد و خرید کردن از شما را با اطمینان انجام میدهد. مشتری را با ارائه راهکارهای مفید و ارزشمند، به خودتان وفادار کنید.

در مورد محصول خود شفاف سازی کنید

یکی از مهمترین مراحل در جواب به سوال چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم، این است که با اعتماد به نفس محصول خود را بطور کامل معرفی و شفاف سازی کنید. یک تعریف ساده و چند خط توضیح درباره خودمان می‌شود همان شفاف‌سازی.  یك نقطه طلایی در تبلیغ‌تان وارد كنید؛ از قدرت احساسات و همذات‌پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغ‌تان استفاده كنید و او را درگیر آگهی‌ای كنید كه مقابلش قرار دارد. در مورد مزیت ها و ارزش های محصول خود صحبت کنید مشتری را با ارزش هایی که در قبال خرید دریافت میکند آشنا کنید.

به مشتری های خود این اجازه را دهید که به شما اعتماد کنند

شاید برایتان بارها این مسئله پیش آمده که وارد مغازه ای میشوید و قصد خرید دارید و محصول مورد نظر و باب میل خود را پیدا میکنید اما در آخر به علت اعتماد نکردن به فروشنده، از خرید آن منصرف شده‌ اید. همین موضوع ممکن است در خرید‌های اینترنتی هم به وفور برای شما پیش آمده باشد،  خرید بلیط هواپیما، وسایل  تزئینی و خیلی چیزهای دیگر، از خرید خود منصرف میشوید فقط به این علت که به وبسایت فروشنده اعتماد نکرده‌ اید.

کمی طراحی شفاف و حداقل داشتن نماد اعتماد الکترونیک، و دریافت پول به صورت نقدی باعث ایجاد یک اعتماد نسبی خواهد شد.

به جای نوشتن نقاشی کنید

تحقیقات نشان داده که مردم تمایل چندانی به خواندن متن ندارند ترجیح میدهند با یک تصویر تاثیر گذار به سمت آن محصول یا خدمات ارائه شده روی آورند پس سعی کنید از نوشتن متن های طولانی پرهیز کنید پرحرفی نكنید. و با انتشار تصاویر مفهومی و تاثیر گذار آن مطلب ارزشمند را به مشتری انتقال دهید.

تبلیغ خود را در گروه هدفتان متمرکز کنید

انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید كه باید سمت او بروید. پس هر جا كه فكر می‌كنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید. در این مورد باید باتوجه به حیطه فعالیتتان جذب ترافیک داشته باشید به اینصورت که با افزایش فالوور اینستاگرام همان دنبال کنندگان شما، روی هدفتان تمرکز داشته باشید.

دو قالب تبلیغاتی که اعتماد بیشتری را جلب می کنید، “توصیه‌ی آشنایان” و “نظرات آنلاین مصرف کنندگان” است. با انتشار تصاویر مشتریانتان می توانید از هر دو روش بیشترین استفاده را ببرید.

 

منابع :

roboclick.co

 

موضوعاتی که احتمالا شما دنبال میکنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *