کالای چوب شیراز

کالای چوب صفات شیراز

کالای چوب صفات

کالای چوب صفات شیراز

درود و احترام به شیرازیابی های عزیز، در این پست قصد داریم به معرفی کالای چوب صفات شیراز بپردازیم. اطلاعاتی اعم از آدرس، شماره تماس، ساعات کاری و اینستاگرام در این رابطه آورده شده است. امید است که این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود.

 

کالای چوب صفات

کالای چوب صفات شیراز

ایام و ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه:
08:00 الی 13:30
16:00 الی 20:30
پنج شنبه:
08:00 الی 14:00
جمعه:
تعطیل است

اینستاگرام: sefatwoodtrading

آدرس کالای چوب صفات شیراز

نمايشگاه : شيراز، خیابان وصال شیرازی ، خیابان مشیر شرقی ، نرسیده به خیابان انقلاب
شماره تماس: ٠٧١٣٢٣٢٥٥٣٣ 

انبار مركزى : شیراز، بلوار عدالت ٢٠مترى فرگاز خيابان شهيد عابدى
شماره تماس: ٠٧١٣٨٢٤٣٤٣١

انبار٢ : شیراز، بلوار دكتر حسابى
شماره تماس: ٠٧١٣٦٢٤٥٧٧٤

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:کالای چوب صفات شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ام‌دی‌اف

ام‌دی‌اف (به انگلیسی: MDF) مخفف واژهٔ «تخته فیبر با چگالی (دانسیتهٔ) متوسط» (به انگلیسی: Medium-density fibreboard) است که جزو فراورده‌های چوبی محسوب می‌شود. ام‌دی‌اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. چگالی (دانسیتهٔ) آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

ام‌دی‌اف را پس از تولید می‌توان روکش نمود. روکش‌های تزیینی، علاوه بر زیبایی، به دوام و کاربرد آن در محیط‌هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کند. روکش ملامینه متداول‌ترین نوع روکش برای ام‌دی‌اف است که در آن فرایند کاغذ نقش‌دار آغشته به چسب با فشار و حرارت پرِس بر روی تخته چسبانده می‌شود.

این محصول ضمن دارا بودن خواص شبیه سایر اوراق فشردهٔ چوبی، دارای برخی خواص برتر نیز هست که باعث ارتقای بازار آن در بین سایر اوراق فشردهٔ چوبی مانند تخته خُرده‌چوب (نئوپان)، تخته‌لایه، تخته فیبر سخت و… شده‌است. درواقع، این محصول ام‌دی‌اف ابتدا به‌عنوان جایگزین اوراق فشردهٔ چوبی مطرح بوده و سپس در کاربردهای جایگزینِ چوب نیز به‌کار رفته‌است. در حال حاضر، دامنهٔ کاربردهای آن روزبه‌روز در حال افزایش است.

منبع: ویکیپدیا

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *