دسته‌بندی نشده

کاموا تک ساز سه راه برق

کاموا تک ساز سه راه برق

کاموا تک ساز سه راه برق

سلام خدمت تمامی شیرازیابی های عزیز. کاموا چیست؟ کاموا نخهای سست پشمین یا پنبه‌ای که با قلاب انواع پوشاک های لازم زنانه، مردانه، بچه گانه، دخترانه و پسرانه را بافت می کنند. گیاه کتان، بَزرَگ به معنی «مفیدترین» از دسته گیاهان گلدار، رده دولپه‌ای‌ها، راسته مالپیگی‌سانان، تیره کتانیان، سرده کتان می‌باشد.  امروز در شیرازیاب قصد داریم تا آدرس، شماره تماس  کاموا تک ساز سه راه برق رو به شما دوستان ارائه بدیم.

 

کاموا تک ساز سه راه برق

کاموا تک ساز سه راه برق

 

توضیحات کاموا تکساز زندی شیراز ۳ راه برق مجتمع آزادی طبقه زیر واحد ۴ چپ ۰۹۱۷۱۱۸۴۸۹۹ فروش غیر حضوری انواع مکرومه تریکو و انواع کامواها

شماره تلفن: ۰۹۱۷۱۱۸۴۸۹۹

شناخت الیاف طبیعی در انواع کاموا

پشم آلکاپا:

  • آلکاپا گونه ای از لاما یا همان شتر‌های بی کوهان است که البته عده ای آن‌ها را به گوسفند‌های گردن دراز و پشمالو نیز می شناسند. از پشم این حیوانات، بیشتر برای بافت انواع پتو، جوراب، کلاه،‌ دستکش و … استفاده می شود زیرا پشم نرم‌تری دارند و نمونه‌های مرغوب آن قیمتی برابر کرک کشمیر دارد. پشم آلکاپا در پرو با ۵۲ رنگ طبیعی یافت می شود در حالی که در استرالیا حدود ۱۲ رنگ و ایالت متحده ۱۶ رنگ طبیعی از آن وجود دارد.

کرک شتر:

  • شتر‌ها معمولا دارای کرک هستند و الیاف آن‌ها مویی مانند است اما در اصطلاح رایج به آن‌ها پشم نیز می گویند و در صنعت نساجی نیز از آن‌ها در موارد مشابهی استفاده می شود. این الیاف عایق خوبی برای گرما هستند و گرمای لباس‌های بافته شده با پشم شتر و این نمونه از کاموا ، بیشتر از لباس‌های بافته شده با پشم گوسفند است که به همین دلیل از آن برای بافت انواع پتو و خیمه‌ها استفاده می شود همین طور آن‌ها مقاومت زیادی دارند که برای تولید انواع طناب‌ها می توان از آن‌ها استفاده کرد.
  • پشم‌های شتر‌های مسن زمخت و خشن‌تر است در حالی که بچه شتر‌ها پشم‌های بسیار نرمی دارند.

کرک کشمیر:

  • نوعی از الیاف که از بز کشمیر گرفته می شود کرک کشمیر نام دارد. لباس‌های بافته شده با این کرک‌ها و این مدل کاموا ، محکم و لطیف هستند و از نظر زیبایی ظرافت بیشتری دارند.
  • از این الیاف برای تولید انواع نخ‌های سبک و سنگین استفاده می شوند و در برابر شست و شو مقاومت خوبی دارند. بهتر است بعد از شست و شو روی سطحی صاف قرار بگیرند تا هنگام خشک شدن تغییر ظاهر ندهند.
  • کرک‌های کشمیر به طور طبیعی در رنگ‌های خاکستری، سفید و قهوه ای دیده می شود.

موهر:

کاموا

  • نوعی الیاف که از بز‌ها و خرگوشی به نام آنگورا گرفته می شود موهر نام دارد. موهر‌ها استحکام بالایی و طول عمر زیادی دارند. آن‌ها رطوبت را به سرعت جذب می کنند و به سرعت نیز از دست می دهند.
  • از مزایای استفاده از موهر‌ها می توان به چروک نشدن، براقیت، ثبات رنگی و قیمت پایین در مقایسه با کرک کشمیر نام برد که به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند.
  • بافت‌های موهر معمولا پرزدهی دارند برای همین بهتر است در لباس‌های کودکان از آن استفاده نشود.

الیاف آنقوره:

  • این الیاف ظرافت،‌ درخشندگی و نرمی زیادی دارند از طرفی از نظر قیمت گران‌تر هستند که به همین دلیل در نساجی لوکس از آن‌ها بیشتر استفاده می شود. در بافت‌های معمولی‌تر این الیاف را با الیاف پشمی و برخی از الیاف مصنوعی مانند پلی استر‌ ترکیب می کنند تا از نظر هزینه مقرون به صرفه‌تر باشند.
  • این الیاف استحکام بالایی دارند و خواص شیمیایی آن‌ها با پشم یکسان است اما گرمای لباس‌های پشمی بیشتر است.

الیاف ابریشم:

  • یکی از رایج‌ترین نخ‌ها، نخ‌های ابریشمی هستند که از پیله ابریشم تهیه می شوند. این نخ‌ها کیفیت بسیار عالی دارند و از نظر ظاهری براق هستند به همین دلیل بعد از اتمام کار لباس زیبایی بیشتری خواهد داشت و همین طور از لحاظ قیمت در رنچ گران‌تری قرار می گیرند.
  • نخ‌های ابریشمی بیشتر در قلاب بافی‌ها مورد استفاده قرار می گیرند و با وجود این که گرمای پشم را دارند اما لباس‌هایی که با آن‌ها بافته می شود بسیار لطیف هستند و بیشتر جنبه تزیینی دارند و حالت ارتجاعی آن‌ها کمتر است.

الیاف کتان:

کاموا

  • این الیاف از الیاف طبیعی گیاهی است که کیفیت آن به شرایط رشد گیاه و مرغوبیت زمین بستگی دارد. از این الیاف برای تولید نخ‌های کاموا نیز استفاده می شود اما آن‌ها در مقایسه با پشم خاصیت ارتجاعی کمتری دارند و همین طور خنک‌تر هستند.
  • این بافته‌ها با وجود اینکه محکم هستند اما به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست می دهند به همین دلیل در بافت آن‌ها نباید از گره‌های شل استفاده کرد.