بوشهر

آدرس دکتر نوح پیشه متخصص پوست بوشهر

آدرس دکتر نوح پیشه متخصص پوست بوشهر

آدرس دکتر نوح پیشه متخصص پوست بوشهر

دکتر محمدکاظم نوح پیشه

متخصص بیماری های پوست و مو ( درماتولوژیست)

خدمات

  • ویزیت و مشاوره
  • درمان بیماری‌های پوست و مو
  • اعمال جراحی کوچک زیبایی
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • برداشتن خال و زکیل و کک و مک
  • جوانسازی پوست
  • لیزر درمانی

آدرس : بوشهر – میدان امام – طبقه فوقانی داروخانه بهمنش – ساختمان پزشکان ملک

تلفن مطب:077-33535429 

تخصص پوست ومو

پوست خارجی ترین لایه بدن و بهترین نمایشگر درون بدن است. پوست به عنوان اولین و قوی ترین محافظ بدن در برابر میکروب ها و عوامل مضر خارجی شناخته می‌شود، به علاوه بسیاری از بیماری های داخلی اولین نشانه خود را با تغییرات پوستی نشان می‌دهند، لذا حفظ سلامتی و توجه به تغییرات طبیعی و غیرطبیعی آن، اهمیت بالایی دارد.

این روزها با توجه به تمرکز زیاد افراد جامعه به ویژه خانم ها به مقوله زیبایی، تخصص پوست و مو جز رشته های پر طرفدار در میان رشته های تخصصی پزشکی شناخته می شود. درحالیکه باید توجه داشت  مقوله اصلی که در این تخصص باید به آن پرداخته شود همانند دیگر رشته های پزشکی، در وهله اول، بیماری های پوست و مو هستند.

یکی از مسایل مهم در درمان بیماری های پوستی که بهتر است همین ابتدا به آن بپردازیم، طولانی بودن طول مدت درمان است. برای مثال یکی از شایع ترین بیماری های پوستی که منجر به مراجعه افراد به کلینیک های پوست و مو می‌شود، انواع آکنه ها هستند که با توجه به سن درگیری این بیماری که اغلب حوالی سن بلوغ رخ می‌دهد، مراجعین افراد جوان را شامل می‌شود که حساسیت خاصی به زیبایی خود دارند و پوست هم جلوه گر اصلی زیبایی و طراوت فرد است.

از طرفی همانطور که گفته شد درمان بیماری های پوستی پروسه ای زمان بر است و اینکه انتظار داشته باشید با یک یا دو بار مراجعه تغییر شگرفی رخ دهد، عملا غیرممکن است. حال حساسیت زیاد یک جوان بر زیبایی خود و طولانی بودن مدت زمان درمان منجر می‌شود که وی به پزشک معالج خود شک کند و مرتبا در صدد تغییر از پزشکی به پزشک دیگر باشد، که این نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه باعث بدتر کردن علایم بیماری می‌شود. لذا توصیه می‌شود در درمان بیماری های پوستی صبور باشید و به پزشک معالج اعتماد کنید، توصیه های ایشان را برای دفعات مراجعه جدی بگیرید و منتظر معجزه در زمان کم نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *