زاهدان

آدرس مجتمع نسیم زاهدان

آدرس مجتمع نسیم زاهدان

ادرس مجتمع نسیم در زاهدان

در این پست می خواهیم آدرس مجتمع نسیم زاهدان را برای شما عزیزان بر روی نقشه نشان دهیم. برای مشاهده آن تا انتها همراه دیاربد باشید.

از مطالب زیر دیدن کنید:

آدرس مجتمع نسیم زاهدان

آدرس مجتمع نسیم زاهدان

برای دیدن آدرس در گوگل مپ اینجا کلیک کنید.

آدرس:

شهر زاهدان، زاهدان-خیابان دانش-مجتمع نسیم

[mappress mapid=”24″]

 توصیه مهم برای خرید خانه و آپارتمان

۱ – به هزینه‌هایی که ممکن است هنگام خرید وجود داشته باشد توجه داشته باشید مانند هزینه سند، دفتر ثبت اسناد، پایان کار، مالیات و کیسیون املاک.

۲ – ماده‌ها و تبصره‌های متن قرارداد و مبایعه نامه خرید را دقیق بخوانید.

۳ – توجه به پایداری و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبیعی و… داشته باشید.

۴ – قبل از اینکه برای بازدید ملک یا آپارتمانی بروید به تعداد واحدهای کل ساختمان توجه کنید. اگر میخواهید از مشکلات مدیریت ساختمان دور بمانید، تعداد مطلوب ۱۵ تا ۳۰ واحد است. کمتر از این تعداد مدیریت ساختمان را سخت کرده و تعداد بیشتر باعث شلوغی طبقات و راهرو‌ها خواهد شد.

۵ – به تعداد واحد‌ها در هر طبقه نیز توجه کنید تعداد واحدهای موجود در هرطبقه نیز اهمیت دارد. مخصوصاٌ اگر واحد‌ها در هر طبقه کنار هم قرار گرفته باشند و درب آن‌ها نزدیک به هم باز شود. بهترین حالت در مورد آپارتمان‌های چند واحدی در یک طبقه، آپارتمانهای مقابل هم و یا نیم طبقه است. البته شکل ایده آل آن است که در هر طبقه یک واحد باشد یا حداقل هر واحد در هر طبقه راهروی مخصوص به خود را داشته باشد.

۶ – یکی از مهم‌ترین جاهایی که در یک ملک و ساختمان باید بازرسی شود سیستم سرمایش و گرمایش آن می‌باشد. حتما از شوفاژخانه یا موتورخانه بازدید نمایید و دقت کنید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد همچنین به نفع شماست که از سیستم‌های پیشرفته سرمایش و گرمایش استفاده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *