بوشهر

آدرس هتل های شهر بوشهر

آدرس هتل های شهر بوشهر

آدرس هتل های شهر بوشهر

در این مقاله از سیتی بین آدرس هتل های شهر بوشهر را برای شما می آوریم.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

آدرس: بوشهر – ميدان دليران تنگستان – بلوار رييس علي دلوار

هتل جهانگردی دلوار بوشهر در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای پنج طبقه مشتمل بر 65 باب اتاق است که در طبقات اول تا چهارم هتل پراکنده شده اند. هتل دلوار بوشهر جهت بهبود ارائه خدمات در سال 1386 بازسازی شد. هتل جهانگردی دلوار در بافت قدیم شهر واقع شده و از دریا نیز حدود 400 متر فاصله دارد. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل های جهانگردی است.

هتل آپارتمان هیرون بوشهر

آدرس: بوشهر – حد فاصل چهارراه نادر و سه راه گمرک – خیابان ولیعصر

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

آدرس: بوشهر – خیابان امام خمینی (سنگی) – نرسیده به میدان ساعت

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان هتل دارای 5 طبقه به همراه 30 باب اتاق است. هتل پاسارگاد با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن بنا شده است و همین امر گردشگران زیادی را به هتل آپارتمان پاسارگاد جذب کرده است. فاصله 4 کیلومتری هتل سه ستاره پاسارگاد بوشهر با فرودگاه بوشهر و اسکله صیادی جفره، از دیگر نکات اقامت در هتل به شمار می رود.

متل ساحلی پرواز بوشهر

آدرس: بوشهر – خیابان ساحلی – بعد از درب هوایی پایگاه هوایی – مقابل پارک مرجان

متل ساحلی پرواز بوشهر در محوطه ای بزرگ واقع شده و دارای 30 باب اتاق به همراه 2 سوئیت است که همگی این اتاق ها و سوئیت ها در یک راستا در این محوطه قرار دارند. ساختمان این متل ساحلی از ابتدای فعالیت خود در اختیار نیروی دریایی بوشهر بوده است که پس از بازسازی های انجام شده بر روی اتاق ها و سوئیت ها از سال 1391 با نام متل ساحلی پرواز به بهره برداری رسید. فاصله کوتاه تا ساحل دریا از یک طرف و دسترسی آسان به فرودگاه بوشهر از طرف دیگر از نکات قابل توجه اقامت در هتل پرواز بوشهر به شمار می رود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *