بوشهر

ادرس درمانگاه هلال احمر بوشهر

ادرس درمانگاه هلال احمر بوشهر

ادرس درمانگاه هلال احمر بوشهر

همراهان عزیز سلام، به سیتی بین خوش آمدید. در این پست اطلاعات تماس و ادرس درمانگاه هلال احمر بوشهر برای شما قرار داده شده است. لطفا تا اخر ما را همراهی کنید.

لطفا در صورت تمایل از مطالب زیر دیدن کنید:

برای دیدن ادرس در گوگل مپ اینجا کلیک کنید.

درمانگاه هلال احمر
آدرس: بوشهر، چهارراه دادگستری، جنب دانشگاه آزاد
تلفن: ۰۷۷۳۳۳۳۰۵۲۸

[mappress mapid=”268″]

افتتاح درمانگاه هلال احمر بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر با بیان اینکه در هفته هلال احمر دو درمانگاه تخصصی هلال احمر در بوشهر و دیر افتتاح شد اظهار داشت: برای راه‌اندازی این درمانگاه‌ها که مجوز آن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صادر کرده بیش از 14 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

شعبان‌زاده خدمات ارائه شده در این درمانتگاهها را تشریح کرد و گفت: در این درمانگاه‌ها خدمات‌های گوناگون پزشکی در حوزه زنان و زایمان، اطفال، قلب، گوارش و چشم پزشکی ارائه می‌شود و بیماران می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی مانند سونوگرافی، تست قلب و دستگاه‌های چشم پزشکی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر با اعتبار شش میلیارد ریال راه‌اندازی شده است بیان کرد: دراین درمانگاه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌شود و این در حالی است که با تمام بیمه‌ها طرف قرارداد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه هلال احمر استان بوشهر در حوزه امداد و نجات از استان‌های برتر کشور است تصریح کرد: 32 هزار نجاتگر در حوزه امداد و نجات، داوطلبان و حوزه جوانان در جمعیت هلال احمر استان بوشهر عضو و فعالیت تخصصی چشمگیری دارند.

شعبان‌زاده با بیان اینکه 14 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان بوشهر فعال است گفت: 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، دریایی و کوهستانی هلال احمر در استان بوشهر فعال است و به‌طور شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *