بوشهر

ادرس هتل های بوشهر

ادرس هتل های بوشهر

ادرس هتل های بوشهر

سیتی بین در این پست قصد دارد ادرس های هتل های بوشهر را برای شما عزیزان بیاورد.

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

آدرس هتل: بوشهر – خیابان امام – نرسیده به میدان قدس ( شهربانی سابق )

هتل سه ستاره پاسارگاد یکی از هتل های خوب شهر بوشهر می باشد که سال 1388 در محیطی آرام در خیابان امام خمینی نرسیده به میدان قدس در مرکز شهر افتتاح شده است. این هتل در 6 طبقه دارای 45 باب واحد اقامتی با ارائه امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین گرامی خود می باشد. دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه بین المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره از امتیازات این هتل به شمار می روند. از امکانات هتل پاسارگاد می توان به رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، اینترنت، لابی و کادری مجرب اشاره کرد.

هتل پرواز بوشهر

آدرس هتل: بوشهر- خیابان ساحلی -بعد از درب هوایی پایگاه هوایی- روبروی پارک مرجان

هتل سه ستاره پرواز بوشهر در جوار ساحل نقره فام خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. این هتل دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب می باشد. قرارگیری در کنار جاذبه های گردشگری چون مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس از امتیازات این هتل محسوب می شود. هتل پرواز، اقامتگاهی نوساز است که با ارائه امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ با ظرفیت 50 دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش 160 نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان ارجمند و گرانقدر خود می باشد.

هتل پلاس 2 بوشهر

آدرس هتل: بوشهر خیابان انقلاب(ششم بهمن) خیابان فرعی بلادی(خیابان کلیسا)

هتل پلاس 2 بوشهر یکی از هتل های دوستاره تازه تاسیس این شهر است که در اواخر شهریور ماه سال 1397 افتتاح گردید. هتل پلاس 2 دارای 20 باب واحد اقامتی دو تخته، سه تخته و چهار تخته میباشد که در دو طبقه بنا شده است. از امکانات این هتل میتوان به آسانسور، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. هتل پلاس 2 با کادری مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرامی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *