EMAIL US

info@bluecatcleaning.com

وبلاگ

زاهدان

مطب دکتر سجاد نظری زاهدان

مطب دکتر سجاد نظری زاهدان

شماره مطب دکتر نظری زاهدان

در این بخش از یاربد، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر سجاد نظری زاهدان را برای شما آورده ایم. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد. همراه ما باشید.

در صورت تمایل از مطالب زیر دیدن کنید:

 

ادرس مطب دکتر نظری زاهدان

دکتر سجاد نظری

متخصص پوست، مو و زیبایی دکتر سجاد نظری

شماره نظام پزشکی: 127722

شماره عضویت انجمن:1999

آدرس: زاهدان-تقاطع خیام و توحید ساختمان پزشکان علی ابن ابی طالب طبقه 2

تلفن: 05433418601

[mappress mapid=”40″]

سوالی که حتما باید از متخصص پوست خود بپرسید

چرا جوش‌هایم از بین نمی‌رود؟

اگر برآمدگی و جوش‌های مزاحم، بیش از یک ماه روی پوستتان جا خشک کردند، باید حتماً معاینه شوند. جای گزش حشرات و جوش معمولاً در کمتر از یک ماه از بین می‌رود؛ در حالی‌که حالات جدی‌تر چنین نیستند.

چه خوراکی‌هایی برای پوست مضر است؟

بعضی از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها مانند نمک زیاد، مشروبات الکلی، دسرهای شیرین،‌ نوشابه‌های گازدار،‌ غذاهای سرخ‌شده و فست‌فودها برای پوست مضر است، اما به‌طور کلی شما می‌توانید با پیروی از یک رژیم غذایی سالم، از سلامت پوست خود اطمینان پیدا کنید.

چگونه پوستی زیبا،‌ شفاف و بدون جوش داشته باشم؟

 

شاید باورتان نشود که ورزش علاوه‌بر تأثیری که بر تناسب اندام دارد، با افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی، تعریق، کنترل هورمونِ استرس و رساندنِ مواد مغذی به فولیکول‌های مو باعث از بین‌رفتنِ آکنه، کاهش چین‌وچروک، سلامت پوست و مو و طراوت، شادابی و زیبایی پوست می‌شود.

برای اینکه از تأثیر ورزش بر تناسب اندام و پوست خود بهره ببرید، تنها لازم است که در یک برنامه ورزشی آنلاین و حرفه‌ای ثبت نام کنید تا تمرینات کاملاً شخصی آن را برای رسیدن به استایلی جذاب و پوستی جوان، شاداب و زیبا انجام دهید. یادتان باشد که انجام تمرینات ورزشیِ اصولی در کنار رعایت تغذیه سالم،‌ تنها راز سلامتی و جوانی است

 

آیا محصولات زیبایی که استفاده می‌کنم روی پوستم جواب می‌دهد؟

 

اگر از محصولات زیباییِ پوست مانند انواع سرم و کرم استفاده می‌کنید، حتماً باید با پزشک درمیان بگذارید تا نگاهی دقیق به تأثیر این مواد درمانی روی پوست شما بیندازد.

از پیری و خشکیِ پوست تا آکنه روزاسه، پزشک تشخیص می‌دهد که چه کرم و دارویی، بهتر روی پوستتان جواب می‌دهد. شاید پزشک بعضی از محصولاتی که شما ناآگاهانه استفاده می‌کردید را منع کند و به جایش مواردی دیگر را پیشنهاد بدهد.

 

از چه ماسک و لایه‌برداری استفاده کنم؟

لایه‌بردارهای متنوعی با برندهای مختلفی وجود دارد. انتخاب این محصول بستگی به نوع پوست شما دارد. لایه‌بردار نقش محافظتی و پاکسازی پوست را برعهده دارد. درباره زمان استفاده از لایه‌بردارها هم باید با پزشک متخصص مشورت کنید و همچنین بدانید که کدام لایه‌بردار برای پوست شما مناسب‌تر است.

 

بهترین مرطوب‌کننده برای پوست من کدام است؟

همیشه از مرطوب‌کننده استفاده کنید تا پوستتان به‌خوبی آب‌رسانی بشود. برای استفاده از مرطوب‌کننده باید بدانید که کدام‌یک با نوع پوست شما سازگار است.

پوست مرطوب، کمتر در معرض علائم پیری و چین و چروک قرار می‌گیرد؛ پس باید گفت که استفاده از مرطوب‌کننده کاملاً ضروری است.

 

آیا خال‌های روی صورت و بدنم مشکوک هستند؟

خال‌ها یکی از انواع ضایعات پوستی به‌شمار می‌روند. خیلی از افراد، با مراجعه به پزشک و یا خوددرمانی، سعی در از بین بردنِ خال‌های صورت و بدنشان دارند، ولی آیا این کار درست است؟ چه خال‌هایی خطرناک و چه خال‌هایی بی‌خطر هستند؟

 

کدام نقاط از پوستم نسبت به نور خورشید آسیب‌زا است؟

با اینکه خودتان برخی از این نقاط را که قبلا دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند می‌شناسید، اما یک متخصص پوست می‌تواند جاهایی را تشخیص دهد که خودتان فکرش را هم نمی‌کنید و یا نمی‌توانید به آسانی متوجه‌شان شوید.

 

آیا بعد از مصرف دارو می‌توانم در معرض آفتاب قرار بگیرم؟

بعضی از درمان‌ها باعث می‌شود که پوستتان نسبت به نور خورشید حساس شود. اگر شما از داروهای خوراکی یا موضعی برای پوست استفاده می‌کنید، باید از متخصص پوست بپرسید که آیا قرار گرفتن در معرض نور خوشید، در درمان اختلال ایجاد می‌کند یا خیر.

 

بهترین درمان برای پوست من چیست؟

متخصصان پوست، زیاد با این موارد مواجه می‌شوند که یکی از بیماران می‌آید و از درمان جدیدی که دوست یا مادرش و یا هر شخص دیگر انجام داده، می‌گوید؛ اما بازهم لازم به ذکر است که پوست هر شخص با شخص دیگر متفاوت است.

مطب دکتر سجاد نظری زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت اطلاع از تعرفه تبلیغات و نحوه ثبت آن با شماره‌های زیر تماس بگیرید

09026419750
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
09036280615

سوالات خود را در اینجا بپرسید؟

با ما تماس بگیرید یا شماره تلفن خود را بگذارید ما با

شما تماس میگیریم

    منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
    ایجاد اولین منو ناوبری در اینجا
    فروشگاه