ازمایشگاه, پزشکی

آزمایشگاه آریانا شیراز

آزمایشگاه آریانا شیراز

آزمایشگاه آریانا شیراز

آزمایشگاه آریانا شیراز:سلام و درود خدمت شیرازیابی های عزیز امیدوارم لیاقت نگاه زیبای شما را داشته باشم و بتوانم مطالبی که دنبال آن هستید را برایتان فراهم کنم.دراین پست اطلاعاتی اعم از آدرس, شماره تماس وساعات کاری آزمایشگاه را برایتان به اشتراک میگذارم.

ممنون از این که با شیرازیاب همراه هستید.

 

ساعات کاری:

سه‌شنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

چهارشنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

پنج‌شنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

جمعه: کل روز بسته است

شنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

یکشنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

دوشنبه:۶:۳۰صبح–۹شب

آدرس آزمایشگاه آریانا شیراز

آدرس:شيراز -زند خيابان معدل شرقي -جنب آموزش و پرورش

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”54″]

شماره تماس:071323029407132302934

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آزمایشگاه آریانا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آزمایشگاه

آزمایشگاه یا لابراتوار (فرانسوی: laboratoire) مکانی است که در آنجا آزمایش‌های علمی از جمله آزمایش شیمیایی صورت می‌گیرد. آزمایش‌های متعدد برای بهبود زندگی ما، ساخت آنتی بیوتیک‌های قوی برای مقابله با بیماری‌های عفونی، بررسی الکتریسیته و بهبود سیستم‌های برقی و با بهره‌گیری از دانش زمین شناسی بافت‌های زمین بررسی و خطرات احتمالی و خسارت‌های زیان بار پیش‌بینی و راهکارهایی برای آن در نظر گرفته می‌شود.ما می‌توانیم در آزمایشگاه کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم؛در قرن‌های گذشته زندگی به مراتب دشوار تر از امروز بوده‌است، اما امروزه در آزمایشگاه‌ها تحول نوینی در تاریخ بشریت به وجود آمده است.اهمیت آن به قدری زیاد است که خارج از تصور ما می‌باشد، در دهه‌های قبل فناوری‌های ارتباطی کند بودند و قابلیت محدودی داشتند یا سیستم حمل و نقل ضعیف که باعث شده بود افراد تمایل به تجارت یا حتی سفر نداشته باشند. زمان کنونی نیز آنقدر پیشرفته نیست، بلکه به‌طور روز افزون علم پیشرفت خواهد کرد. بشریت در آزمایشگاه به پیشرفت دست پیدا خواهد کرد، پیشرفت‌هایی که روح تازه ای به زندگی می‌بخشند.

منبع:ویکی پدیا

سپاس از این که با شیرازیاب همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *