آدرس و شماره تماس, آرایشگاه

آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان

آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان

آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزشگاه آرایشگری

آرایش به معنی افزودن است و در اصل، در برابر واژه پیرایش قرار می‌گیرد که به معنی کم کردن است. امروزه، در اصطلاح عام، هر دو واژه به غلط در مورد زیبایی چهره یا بدن به کار می‌روند و به معنی عملیاتی هستند که ظاهر فرد (بیشتر صورت و مو) را زیباتر جلوه دهد. معمولاً در ایران آرایش برای بانوان و پیرایش برای مردان به کار می‌رود. آرایش و پیرایش اغلب در مکانی به نام سلمانی یا آرایشگاه توسط آرایشگر انجام می‌گیرد و لوازم آرایش نیز در فروشگاه‌هایی با همین عنوان یا در داروخانه‌ها فروخته می‌شود. در ایران، آرایشگرهای رسمی باید دوره‌های فنی حرفه‌ای مربوطه را که مهم‌ترین آن‌ها دوره «آرایش – پیرایش» است، با موفقیت گذرانده باشند.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



توضیحات بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان است. این آموزشگاه تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به آموزش رشته های مقدماتی و پیشرفته مراقبت و زیبایی می پردازد. از آنجا که آرایشگری ارتباط مستقیم با سلامت مردم جامعه دارد، آموزش آن بسیار حساس است. همچنین آزمون های این حرفه برای دریافت مدرک فنی حرفه ای بسیار سختگیرانه انجام می شود. آموده در طی27 سال سابقه، به هنرجویان زیادی آموزش داده و آن ها را برای آزمون های فنی حرفه ای و فعالیت در بازار کار آماده کرده است.
با تشکر خانم سعیده افشار
شماره تماس 09131676938
آدرس آموزشگاه : اصفهان، خیابان مدرس، خیابان مولوی، چهارراه 110، آموزشگاه آرایشگری آموده آصفهان
خدمات آموزشگاه : پاکسازی پوست – خدمات ناخن – خدمات مو – تمامی میکاپ ها –

شماره تلفن: 03134468542