آموزشی

آموزش پایتون شیراز

آموزش پایتون شیراز

آموزش پایتون شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين،با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “آموزش پایتون شیراز” و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

پایتون

پایتون یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین زبانهای برنامه‌نویسی است. نظرسنجی اخیر Stack Overflow نشان می‌دهد که پایتون از زبانهایی مثل جاوا، C، C++ پیشی گرفته و از جایگاه خوبی برخوردار است.

همین دلیل باعث می‌شود گواهینامه پایتون تبدیل به یکی از پرطرفدارترین گواهینامه‌های برنامه نویسی شود. مزیت زبان برنامه‌نویسی پایتون، در سادگی، قدرتمند بودن و داشتن کارآیی‌های فراوان است. به همین علت، این زبان به گزینه‌ای مناسب برای مبتدی‌ها و در عین حال ابزار کار‌آمد برای حرفه ای‌ها تبدیل شده است.

آموزش پایتون شیراز

آموزش پایتون شیراز

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا، و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده‌است، و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌است.

فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

مهم ترین ویژگی های یادگیری پایتون در شیراز

  • خوانا بودن کد ها در زمان آموزش و استفاده
  • زبان برنامه نویسی خیلی ساده است.
  • متن باز بودن پایتون
  • قابلیت راه اندازی پلتفرم ها
  • از پایتون در کار های شبکه، هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ و علم داده استفاده می شود.

کاربرد های شگفت انگیز یادگیری پایتون در شیراز

پایتون که از سال 1991 تولید شده، توجه خیلی از برنامه نویسان را به خود جلب کرده است.شرکت های بزرگی مثل گوگل برای توسعه فعالیت های خود از زبان پایتون استفاده می کند.پایتون کاربرد های زیادی دارد، مثال:

  • ساختن وب و اپلیکیشن های زیادی با استفاده از فریم ورک های پایتون مانند جنگو
  • ساختن نرم افزار ها توسط پایتون آب خوردنه
  • داده و فایل هایی که در دیتابیس ذخیره کردید را می توانید مشخص کنید.
  • محاسبات خیلی پیچیده که حل کردنشون به ذهن هیچ کس نمیرسد را یه تنه حل کرده است.

این حقیقت را باید بپذیریم که پایتون یک زبان برنامه نویسی بی نقص نیست و دارای عیب و ایراداتی هم است؛ به طور مثال میزان مصرف حافظه توسط پایتون زیاد است، زبان کمی ضعیف در طراحی اپلیکیشن موبایل است، فقط در زمان اجرا خطاها را نشان می دهد و سرعت آن به نسبت زبان های C و C++ کمتر است.

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *