آشپزی

برندهای قهوه در ایران

برندهای قهوه در ایران

برندهای قهوه در ایران

در این مقاله از سایت شیرازیاب به بررسی انواع برندهای قهوه در ایران و مارک های خارجی خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

بهترین برندهای قهوه

مارک قهوه مناسب زیادی در سراسر جهان وجود دارد که مهم ترین آن ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم .

برخی از این برند ها در ایران وجود دارند که می توانید در تهیه قهوه از آن ها استفاده نمایید.

برند های خارجی قهوه

  • Eight O’Clock
  • Gevalia
  • peets
  • Dunkin’ Donuts
  • illy
  • community Coffee
  • Caribou Coffee Company Inc
  • Seattle Best Coffee
  • Lavassa
  • Folgers

برندهای معروف قهوه در ایران

برندهای معروف قهوه در ایرانرندهایی که معمولا در کافی‌شاپ‌های ایران استفاده می‌شوند (اکثرا ایلی، لاواتزا و بن‌مانو) همگی برندهای خوبی هستن٬ به‌شرط این‌که جناب قهوه‌چی (باریستا) درست از اون‌ها استفاده کنه.

قهوه اسپرسو Lavazza Super Crema

این قهوه برزیلی که از محصولات شرکت لاوازا (Lavazza) می باشد جزو پرفروش‌ترین قهوه‌های موجود در سایت آمازون است که دلیل آن کیفیت و طعم فوق العاده‌ای است که دارد.

روست این قهوه مدیوم (بودادگی متوسط) می باشد دارای عطر و بدنه بسیار قوی می باشد. ویژگی های طعمی این محصول عسلی و طعم میوه های خشک (بادامی ) می باشد این محصول داارای کرمای فوق العاده ای می باشد .قهوه لاواتزا سوپر کرما بیشتر مناسب برای کافی شاپ هایی می باشد که مایلند یک اسپرسو ی فوق العاده به مشتریان خود ارائه کنند. این محصول در بسته بندی های ۱ کیلو گرمی ارائه می شود.

بسیاری از منتقدین بیان داشته‌اند که پس از نوشیدن اولین فنجان از این قهوه به طور کلی میخکوب این نوع قهوه اسپرسو شده‌اند و در نتیجه می‌توان آن را یکی از برترین قهوه اسپرسو دانست.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: برندهای قهوه در ایران در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



برندهای برتر قهوه در ایران

پودر قهوه‌ اسپرسو ایلی مدل Medium Roast

پودر قهوه‌ اسپرسو

پودر قهوه‌ اسپرسو

 

«ایلی» (illy) برند ایتالیایی مشهور در بیش از ۱۴۰ کشور جهان نمایندگی دارد و محصولات خود را توزیع می‌‎کند. برند ایلی از محبوب‌ترین برندهای تولید قهوه است که در بسیاری از کافی‌شاپ‌ها دیده می‌شود. تولد این برند به زمانی برمی‌گردد که فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) بعد از جنگ جهانی اول در زمینه‌ی قهوه و کاکائو شروع به کار کرد و در سال ۱۹۳۵به اختراع اسپرسوساز برقی دست زد و به این ترتیب تحول چشمگیری در صنعت قهوه رخ داد. چیزی که در موفق‌بودن ایلی در تولید قهوه بسیار تاثیرگذار بود، روش بسته‌بندی قهوه بود که تازگی آن حفظ می‌شد.

داخل قوطی این محصول به مقدار ۲۵۰ گرم پودر قهوه مدیوم رُست (میزان برشته شدن قهوه در بازه دمایی ۲۱۰ تا ۲۱۹ درجه سانتی‌گراد) وجود دارد.

‌مهم‌ترین مزیت قهوه‌های ایلی بسته‌بندی عالی و باکیفیت آن‌هاست و بعد از آن عطر و طعمشان‌ موردتوجه قرار می‌گیرد.

بهترین مارک های قهوه در ایران

قهوه اسپرسو بن‌مانو مدل آرتیمان

ویژگی‌های‌ قهوه‌ی اسپرسوی آسیاشده‌ی آرتیمان: ۷۰% دانه‌های قهوه‌ی اسپرسوی آرتیمان عربیکا با خاستگاه آمریکای لاتین و آفریقا بوده و ۳۰% دیگر روبوستا با خاستگاه هند است. اسیدیته‌ی این قهوه ملایم و کف (Crema) آن بالا است. عطر و طعم پیچیده‌ی مرکباتی و کاکائویی این ترکیب قابل حس است.- Aroma Keep – مکانیزمی که با ممانعت از ورود هوا به داخل بسته‌بندی پایداری رایحه‌ی قهوه را تضمین می‌کند.- MAP – بسته‌بندی در اتمسفر اصلاح‌شده در این تکنولوژی بسته‌بندی از اکسیدشدن قهوه جلوگیری شده و زمان ماندگاری به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد؛ لذا محصول تازه و معطر باقی می‌ماند.- Fresh Roast: تمام دانههای قهوه تازه‌برشت هستند.- Signature Blend: ترکیب اختصاصی بن‌مانو حاصل مشارکت و مشاوره‌ی متخصصین جهانی.

نقاط قوت قهوه اسپرسو بن‌مانو

  • تازه‌برشت (Fresh Roasted)
  • بسته‌بندی در اتمسفر اصلاح‌شده (MAP)
  • کیفیت مناسب
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی خوب
  • اندازه اسیاب مناسب
  • توضیحات دقیق روی بسته

برندهای قهوه ترک در ایران

قهوه ترک بن مانو

قهوه ترک بن مانو

تا سال ۱۹۸۰ در ترکیه به قهوه ترک، همان قهوه می‌گفتند. بعد از وارد شدن قهوه‌های دیگر به روش اروپایی بود که واژه ترک برای نشان دادن قهوه سنتی این کشور به کار برده گرفته شد. قهوه ترک بن مانو از مخلوط دانه‌های قهوه‌ی عربیکا و روبوستای تازه برشت تهیه شده که طعمی شیرین و شکلاتی دارد.کف(creme) قهوه ترک بن مانو بالاست. قهوه ترک به صورت سنتی در قهوه‌جوش‌های مسی به نام «جذوه» درست می‌شود و در فنجان‌های کوچک سرو می‌گردد.

پودر قهوه لاواتزا مدل Qualita Rossa

این قهوه محصول کشور ایتالیا است. ترکیب دانه‌های این قهوه باعث احساس شادابی می‌شود. تلخی قهوه روسا متوسط است. اگر می‌خواهید روز خود را پرانرژی و شاداب با دریافت مقدار قابل توجهی کافئین آغاز کنید، بسته پیشنهادی ما به شما این خرید این قهوه است.

مارک های قهوه در ایران

پودر قهوه جاکوبز کرونانگ ۵۰۰ گرمی

قهوه آسیاب شده کرونانگ طعم غلیظ دارد و شدت کافئین آن بسیار زیاد است. دانه های این قهوه اصیل و واقعی بوده و برای شروع یک روز تازه پر انرژی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. کرونانگ عطر، بوی زیاد و تلخی ملایمی دارد. از این قهوه همچنین می‌توانید برای تهیه یک اسپرسو و یا فرانسه عالی استفاده کنید.

قوطی دانه قهوه‌ ایلی مدل MonoArabica Brazil

اگر قهوه را درست بعد از آسیاب‌کردنش دم کنید، طعم و رایحه‌ی بی‌نظیر آن حفظ خواهد شد. اگر در جستجوی قهوه‌ای با طعم و عطر خاص و دوست داشتنی هستید، قو‌طی دانه قهوه ایلی مونوعربیکا گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. دانه‌های قهوه مونوعربیکا برزیل علاوه بر رایحه اصیل قهوه، دارای عطر کامل، شکلات است که با پراکنده شدن در فضای اطراف، خستگی را از شما دور خواهد کر

کافی میکس استویانو مدل ۳in1

این محصول از گیاه استویا با شیرینی ۱۰۰% طبیعی، غیرقابل جذب وکالری صفر درست شده است. اگر دارای رژیم غذایی هستید و یا به دیابت و قندخون دچار هستید این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. کافی میکس استویانو پایین آورنده فشار خون و چربی خون بوده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال تناسب اندام و لاغری، برطرف کردن خستگی عضلات و ماهیچه‌ها هستید این محصول را خریداری کنید.

برندهای قهوه ایرانی

شاید خیلی از شما با دیدن متن بالا از خودتون بپرسید، مگه ایران هم قهوه داره ؟؟؟

بله درسته که در کشور ما به دلیل نبود شرایط مناسب جوی قهوه کشت نمی‌شود، اما منظور من از قهوه ایرانی آن قهوه هایی است که فرآوری آنها در کشور ما انجام می‌شود.  به زبان ساده تر عمل برشته کردن دانه قهوه ( روست Roast ) در ایران انجام می‌شود.

جالب است بدانید با وجود اینکه برند های قهوه فراوانی از کشور ایتالیا ( مانند لاواتزا ، ایلی و…) وارد کشور ما می‌شود، در کشور ایتالیا نیز مانند ایران قهوه کشت نمی‌شود، و تنها فرآوری قهوه ( روست و بسته بندی ) در کشور ایتالیا انجام می‌شود.

 

درشیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *