آرایشگاه, دسته‌بندی نشده

بهترین آرایشگاه داماد تهران

بهترین آرایشگاه داماد تهران

سلامی به گرمی آفتاب به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم بهترین آرایشگاه داماد تهران را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از طریق این پست به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر فراوان از همراهی تان

بهترین آرایشگاه داماد در تهران

بهترین آرایشگاه داماد غرب تهران

1:آرایشگاه حمید بخشی

ساعت کاری: ۶ صبح تا ۸ شب
نشانی: شهرک غرب – سعادت آباد
تلفن: ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷
اینستاگرام: hamidbakhshiiiiii
وبسایت: www.hamidbakhshi.com

 

2: آرایشگاه داماد دیپلمات یکی از شیک ترین آرایشگاه های مردانه در تهران

آرایشگاه داماد دیپلمات معتقده که بهترین و به یاد ماندنی ترین روز رو برای شما هدیه میده. پرسنل این سالن از افراد حرفه ای و مجرب تشکیل شده که از یک هفته قبل از مراسم عروسی به ارائه خدمات میپردازه که این خدمات شامل: اصلاح صورت، پاکسازی صورت و گریم دامادی است. این برنامه خاص و مفصل برای آقا داماد ها میتونه جذاب و قابل توجه باشه. آرایشگاه دیپلمات تونسته رضایت دامادهای عزیز رو کسب کنه و به عنوان بهترین آرایشگاه داماد تهران انتخب بشه.

تهران، شهرک غرب، ابتدای فاز۳، مرکز تجاری غرب، طبقه ۲، واحد ۴۷، سالن آرایش دیپلمات

تلفن: ۸۸۵۷۴۲۰۴

 

3: آرایشگاه داماد فرست کلاس از آرایشگاه های برتر و نمونه مردانه در تهران

اگه میخوای در مراسم عروسیت یه تیپ و قیافه متفاوتی رو تجربه کنی که همه از دیدنت تعجب کنن! بهتره آرایشگاه داماد فرست کلاس رو انتخاب کنی که گریم های جالب و زیبایی رو متناسب با سن و قیافه ات انجام میده. در این آرایشگاه مردانه میتونی معنای متفاوت بودن رو به معنای واقعی درک کنی و ازش لذت ببری.

تهران، زعفرانیه ، خیابان آصف ،خیابان علی حسینی،کوه دامن شرقی ، پلاک ۳ باشگاه کاپ زعفرانیه

تلفن: ۴۴۴۱۱۹۸۶،۸۸۲۰۲۴۱۸

 

4: آرایشگاه داماد پرشیا از مدرن ترین سال های آرایش مردانه در تهران

در آرایشگاه پرشیا میتونی خدمات با کیفیت و متنوعی رو تجربه کنی. این خدمات شامل: صافی مو، کوتاهی مو، فر کردن مو، پاکسازی پوست، بخور، ویتامینه پوست و مو، کلامازون، گریم داماد توسط گریمو صدا و سیما! در این ارایشگاه که به عنوان بهترین آرایشگاه داماد تهران انتخاب شده، میتونی در جشن عروسی به زیبایی بدرخشی. کیفیت کار در این ارایشگاه حرف اول رو میزنه.

تلفن: ۸۸۳۶۱۶۵۵، ۸۸۳۶۲۵۳۹

 

5:سالن آرایش داماد پیاراسانتال در تهران

این سالن آرایش هم با خدمات زیبایی متنوعی که ارائه میده تونسته نظر آقا دامادها رو به خودش جلب کنه. این آرایشگاه مردانه جزو برترین سالن های آرایش و پیرایش داماد در تهران است که خدمات با کیفیتش زبانزد است.

تهران، تهرانسر ، بزرگراه فتح، خیابان ابو سعید شرقی، خیابان حسینی ، پاساژ محمدی، آرایشگاه پیاراسانتال

تلفن: ۶۶۲۶۶۱۷۰

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *