لوازم خانگی

بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی

بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی

بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی

بعد از گذراندن یک روز سخت کاری یا برای صبحانه، نوشیدن قهوه که با یک اسپرسو ساز خانگی تهیه شده به نظر می تواند گزینه مناسبی باشد. دانه های قهوه به دلیل داشتن کافئین خستگی شما را از بین برده و نشاط و شادابی را به شما باز می ­گرداند.شیرازیاب اطلاعات لازم درمورد بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی را به شما میدهد.نوشیدن قهوه در طول روز به شما کمک می­ کند تا بدون خستگی به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید و یا هنگامی که می خواهید در طول شب بیدار بمانید، این نوشیدنی به شما کمک زیادی می کند. اگر جزو طرفداران این نوشیدنی فوق العاده هستید، داشتن یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی به شما کمک می­ کند که قهوه ای با طعم عالی تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

 اسپرسو ساز خانگی دلونگیBCO420

اسپرسو ساز دلونگی با ظاهری زیبا و با کیفیت عالی بدنه گزینه ­ای مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه علاوه بر تهیه کاپوچینو و اسپرسو به شما امکان تهیه یک قهوه فرانسه با طعم عالی را نیز می­ دهد. برای این منظور یک مخزن جداگانه برای تهیه قهوه فرانسه در داخل دستگاه قرار داده شده است که در داخل آن یک فیلتر دائمی وجود دارد و شما می ­توانید به راحتی آن را از دستگاه جدا کنید. با این دستگاه شما می­ توانید ۱۰ فنجان قهوه فرانسه با کیفیتی مرغوب تهیه کنید.

بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی

بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی

امکانات دلونگی

این دستگاه دارای دو نازل خروجی برای تهیه اسپرسو است و شما می­ توانید با استفاده از پودر قهوه و یا قرار دادن پد مخصوص در تمپر، نوشیدنی خود را آماده کنید. همچنین با استفاده از این دستگاه شما می ­توانید آب جوش و یا کف شیر نیز تهیه کنید. این دستگاه مجهز به یک صفحه بزرگ گرم نگهدارنده است که به شما این امکان را می ­دهد تا ۱۰ فنجان قهوه را در آن گرم نگه داشته و در زمان دلخواه از نوشیدن یک قهوه گرم و با کیفیت لذت ببرید. در زیر این دستگاه یک سینی چکه گیر نیز وجود دارد که از آلوده شدن محیط اطراف جلوگیری می­ کند. از دیگر نکات مثبت این دستگاه  نیز وجود فیلتر آب و فیلتر ضد کلر می­ باشد.

      • کیفیت بالای بدنه
      • فشار بخار خوب
      • تهیه اسپرسو با کیفیت با خامه
      • امکان استفاده از پودر قهوه و پد

قهوه ساز (به انگلیسی: Coffeemaker) یا قهوه جوش یکی از لوازم خانگی آشپزی است که برای آماده‌سازی قهوه به کار می‌رود. با وجود اینکه انواع مختلفی از قهوه‌سازها با سازوکارهای گوناگون وجود دارد، در بیشتر قهوه‌سازها، دانه‌های قهوه در یک فیلتر کاغذی یا فلزی در یک قیف قرار می‌گیرند و قیف نیز در بالای یک قهوه جوش شیشه‌ای یا سرامیک (شبیه کتری) قرار داده شده است. آب سرد در محفظهٔ جداگانه قرار دارد که بعد تا نقطه جوش گرم می‌شود و به درون قیف هدایت می‌شود.

منبع: https://fa.wikipedia.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *