آموزشی

بورس در شیراز

بورس در شیراز

آموزش بورس در شیراز

بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن ناآشنا هستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر شیراز و استان فارس، کارگزاری آگاه شعبه شیراز اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی درزمینهٔ ی آموزش بورس نموده است.

امید است که علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی سکه را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند.

دریافت کدبورسی

دوره‌های آموزش بورس در کارگزاری آگاه شیراز عبارت‌اند از :

  • مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (رایگان)
  • تابلو خوانی
  • مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس
  • تحلیل بنیادی(همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال مقدماتی (همراه با ارائه مدرک)
  • تحلیل تکنیکال پیشرفته(همراه با ارائه مدرک)
  • مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه

 

بورس شیراز
 

کلاس رایگان مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار در شیراز

در این دوره سعی بر آن است که علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بورس، طی دو جلسه سه‌ساعته در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به‌صورت کاملاً رایگان با مبانی، مفاهیم کلی و جزئی بازار سرمایه (بورس اوراق بهادار) آشنا شده و مهارت‌های لازم درزمینهٔ خریدوفروش سهام و نرم‌افزارهای آن را کسب نمایند. این دوره ضمن پاسخ گوئی به پرسش‌ها و ابهامات شرکت‌کنندگان درزمینهٔ بورس و سرمایه‌گذاری در آن، کمک می‌کند تا متقاضیان، آمادگی لازم جهت حضور در دوره‌های پیشرفته‌تر (تابلو خوانی -تحلیل بنیادی – تکنیکال – نوسان گیری ) را نیز کسب کنند.

برای شرکت رایگان در دوره مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بازار سرمایه در شیراز، فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید.

بورس شیراز
 

کلاس تابلوخوانی در شیراز

معمولاً در تلویزیون و سایر رسانه‌های اجتماعی، بارها تابلو قرمزرنگی مشاهده‌شده است که افرادی به‌دقت بالایی به آن خیره شده‌اند! و یا عددهای در مورد شاخص بورس بیان می‌شود. در کلاس تابلو خوانی که روزهای دوشنبه در کارگزاری آگاه شعبه شیراز برگزار می‌گیرد، مفاهیم تابلو بورس اوراق بهادار آموزش داده می‌شود. قدرت خریدار و فروشنده در تابلو بورس اوراق بهادار از دیگر موضوعاتی است که در این دوره موردبررسی قرار می‌گیرد.

 

کلاس آموزش تکنیکال سطح مقدماتی – پیشرفته (Technical) در شیراز

در کلاس تحلیل تکنیکال در شیراز، مفاهیمی همچون  تحلیل تکنیکالی روند قیمت سهم، آشنایی با نرم‌افزارهای مفیدی مثل آساتریدرآگاه و داینامیک تریدر، حجم مبادلات و قیمت‌ها و … موردبررسی قرار می‌گیرد. کندل ها، پیوت ها، حمایت‌ها و مقاومت‌های سهم، کانالیزه کردن، الگوهای برگشتی، اندیکاتورها، واگرایی، چنگال اندرو از دیگر موضوعات بیان‌شده در کلاس تحلیل تکنیکال در کارگزاری آگاه شعبه شیراز است.

در کلاس تحلیل تکنیکال پیشرفته، فیبوناچی، الگوهای هارمونیک، چنگال اندرو، تحلیل زمانی، الیوت مقدماتی  بررسی و به سرمایه‌گذاران آموزش داده می‌شود.

 

کارگزاری بورس در شیراز

شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار شهید چمران، کوچه ۴، ساختمان بهار، طبقه اول، واحد۲
کد پستی:  ۷۱۹۴۶۴۵۵۸۷
تلفن تماس: ۳۶۲۶۶۳۲۷ (۰۷۱) – ۳۶۲۸۶۲۰۱ (۰۷۱) – ۳۶۲۹۰۰۷۵ (۰۷۱) – ۳۶۲۹۰۰۷۶ (۰۷۱)

 

کلاس تحلیل بنیادی (Fundamental) در شیراز

تحلیل بنیادی نوعی از تحلیل است که با بررسی همه‌جانبه و سلسله مراتبی از کلیه مؤلفه‌ها یا متغیرهای مؤثر بر شرکت، درباره خرید یا فروش یک سهم تصمیم‏گیری می‏کند. در کلاس تحلیل بنیادی که توسط استاد روحانی در شیراز برگزار می‌گردد، این موارد پاسخ داده می‌شود:

  • صورت‌های مالی چیست؟
  • در صورت‌های مالی شرکت‌ها کدام بخش‌ها دارای اهمیت بیشتری هستند؟
  • چگونه نسبت‌های مالی استخراج می‌شوند؟ ارزش‌گذاری سهم دارای چه مراحلی است؟
  • اثرات مثبت و منفی نرخ ارزبر روی صنایع و شرکت‌های بورسی
  • و …

کلاس آموزش تحلیل بنیادی در شیراز یکی از باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزش بورس در سرتاسر ایران است.

 

بورس شیراز

کلاس مدیریت سرمایه و روانشانسی بازار

پس از آموزش‌های مقدماتی در خصوص مبانی با سرمایه‌گذاری در بورس و آشنایی با بسیاری از اصطلاحات بورسی و تابلو خوانی، برای حرفه‌ای‌تر شدن گام بلندتر دیگر برداشته شود. علم روانشناسی بازار سرمایه  و مدیریت سرمایه و تعیین استراتژی معاملاتی بسیار مهم است.

در این دوره، استاد حقیقتی با تخصص در روانشناسی بازار و تمرکز بر نوسان گیری سریع در طی ۳ جلسه  به شما خواهد آموخت که چگونه یک پرتفوی(سبد) سهام تشکیل دهید. نحوه تعیین استراتژی معاملاتی، ویژگی‌های سهم نوسانی، سهام نوسان رسان هر صنعت کدام است و … از دیگر مواردی است که در کلاس آموزش نوسان گیری در شیراز موردبررسی قرار می‌گیرد.

آموزش بورس در شیراز
 

کلاس آشنایی با آتی سکه، زعفران و آپشن ها در شیراز

بازار آتی سکه، این روزها بیشتر موردتوجه فعالان بازار سرمایه قرارگرفته است. با توجه به ماهیت تخصصی این بازار، نیاز ضروری است سرمایه‌گذار قبل انجام هر معامله و کسب موقعیت خرید یا فروش با سازوکار و ریسک‌های این بازار بیشتر آشنا شود. استاد بهاری در دو جلسه‌ی ۳ ساعته اصطلاحات بازار آتی ازجمله پارامترهای دارایی پایه، اندازه قراردادها، سررسیدها، زمان انجام معاملات و سایر اصطلاحات آموزش خواهد داد. در ادامه این کلاس نحوه‌ی خریدوفروش در نرم‌افزار مفید آساتریدرآگاه نیز بیان خواهد شد.

برای دریافت کد آتی سکه لازم است فرد سرمایه‌گذار در آزمون دریافت کد معاملاتی قراردادهای مشتقه که از طرف سازمان بورس برگزار می‌گردد، شرکت کرده و نمره قبول دریافت کند. کارگزاری آگاه در شیراز، شرایطی  فراهم آورده است که این آزمون در شهر شیراز برگزار گردد. با شرکت در کلاس آموزش آتی سکه در شیراز، مهارت لازم برای شرکت در آزمون دریافت کد کسب خواهد شد. برای شرکت در این کلاس نیز می توان با تکمیل فرم زیر اقدام نمود.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *