تیپاکس بندرعباس
سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص تیپاکس بندرعباس را در اختیار شما قرار دهیم.
تیپاکس بندرعباس
تیپاکس دهها هزار بسته را در روز جابهجا میکند
بستهها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلفاند، ارزشمند هستند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گستردهترین شبکههای ارتباطی در کشور آن را به خوبی میداند.
تیپاکس مجموعه بینظیر شصت سالهای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را میشناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند. تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریع درب به درب در ایران است و همواره تلاش میکند با استفاده از تکنولوژیهای به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکارهای مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.
اگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تیپاکس بندرعباس در گوگل و اینترنت دیده شود.
تیپاکس بندرعباس سید کامل
تیپاکس- نمایندگی بندرعباس سرپرستی
bandarabbas@tipax.ir
076-32223355
ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه صبح ساعت 8 الی 13 و بعد از ظهر ساعت 16 الی 20 / پنجشنبه ساعت 9 الی 13
خیابان امام موسی صدر شمالی ( بین بلوکی و سازمان ) – کنار الکترونیک شایان – سرپرستی تیپاکس بندرعباس
تیپاکس بندرعباس شعبه گلشهر
تیپاکس اکسپرس پارس
آدرس ایمیل: info@tipax.ir
تلفن امور مشتریان: 8457-021
تلفن ستاد: 41036000-021
آدرس امور مشتریان:تهران، خیابان نجات الهی، روبروی خیابان فلاح پور، پلاک 38، ساختمان تیپاکس.
کد پستی : ۱۵۹۹۶۸۶۱۴۴
آدرس دفتر مرکزی:تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، ساختمان تیپاکس
کد پستی : ۱۳۸۹۷۱۶۳۸۱
تیپاکس بندرعباس فروزان
کسبوکارها بهسرعت در حال رشد هستند و در این میان کسبوکاری که بتواند همسو با توسعه، خود را بهروز نـگاه دارد زنده میماند. تیپاکس61 ساله احترام به تجربه و اصالت را جزئی جداناپذیر از رویه و منش خود میداند و با اتـکا به تجربه، خود را بهروز نگاه داشته و با حفظ اصـالت خویش توسـعه مییابد. تا امروز همواره کوشیدهایم تا همگام با تجهیزات مدرن و تـکنولوژی روز دنـیـا توسـعه یابیـم، بهنحوی که به تنها کوریر تمام دیجیتال کشور تبدیل شدیم.
تیپاکس بندرعباس گلشهر
تنوع در ارتباط و ارائه خدمات مدرن، راهبردهای محوری ما در صنـعت لجستیک و پست بوده است. به گونهای که در سالهای اخیر توانستهایم راهـکارهای نوین و با کیـفیت را برای مردم ایجاد کنیم . تیپاکس بر پایه دو ارزش “شبـکه” و “برند” استـوار اسـت و برای تحـقـق وعـدههای برنــدش ، در سـایه اطـمینان و اعـتماد مشتریان شبکهای از سرمایههای انسانی و تجهیزات مدرن و بهروز را ایجاد کرده است. از مهمترین اولویـتهای تیپاکس در اخـلاق حرفهایاش احترام به مشتریان در هر سطحی میباشد. رضایت مشتری دلیل بقاء وارتقاء برند ماست و این امر جز با پاسخگویی صحیح میسر نمیشود. در این مسیر نیاز مشتریان را لحظه به لحظه رصد میکنیم و با طراحی راهکارهای مناسب در جلب هر چه بیشتر این رضایت گام برمیداریم.
تیپاکس بندرعباس شعبه ۲
مسئولیت اجتماعی در تیپاکس به مجموعه فعالیت هایی تلقی می شود که بستر آن فعالیت های انسان دوستانه، تابع ارزشهای اخلاقی و اعتقادی، فرهنگی و ملی با احترام به انسان و محیط اطراف آن می باشد. این نوع نگرش از گذشته تا به امروز بصورت نگاهی فراگیر بعنوان شاخص ارزشی مهمی در تیپاکس شناخته می شود. نگرش تیپاکس در برخورد با موضوع مسئولیت اجتماعی دیدگاهی آینده نگر است، پیش بینی کننده مسئولیت های اجتماعی، و اجرای برنامه ها فراتر از آنچه که الزام سازمان ها بصورت مرسوم است.
تیپاکس بندرعباس سرپرستی
مسئولیت انسانی : مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه درگسترهی وسیعی از فعالیتهای عامالمنفعه به منظور همراهی و التیام گوشهای از دردها، نیازها و خسارت های جامعه.
مسئولیت اخلاقی : تیپاکس برای رسیدن به تعالی در مسیر اهداف سازمانی خود، معیارهای اخلاقی و انسانی را در تار و پود خود نهادینه ساخته است. ویژگی هایی چون ادب، احترام، انصاف، پرهیز از افکار و اعمال ناشایست و ترویج اهداف انسانی، اهمیت به خرد جمعی و کار گروهی چرا که در غیر این صورت، انرژیهایی که باید صرف سازندگی و ارتقاء سازمان شود، هزینهی حاشیهسازی ها میگردد.
تیپاکس بندرعباس خیابان هویزه
مسئولیت قانونی و حقوقی : تیپاکس در عین تمرکز بر سودآوری، ملزم به رعایت قوانین و مقررات وضع شده است. تأمین بهداشت و ایمنی پرسنل، پرهیز از بروز مصادیق تبعیضی، جنسیتی و توجه به مسائل زیست محیطی و انسانی در تمامی فرآیندهای ارائه خدمات از جمله موارد متعددی است که مورد توجه تیپاکس می باشد.
مسئولیت اقتصادی : تیپاکس ارزش افزودهی حاصل ازسود در ارائه خدمات را اصلی ترین هدف خود نمیداند بلکه بر این باور است که با پاسخگوئی مستمر و بکارگیری مدیرانی پاسخگو، میتواند نقش به سزائی در ارتقاء کیفی سازمان، جلب مشارکت حداکثری درون سازمانی و ترویج آن در حفظ اعتماد در سطح مشتری ها، افزایش بازدهی و در نهایت، رشد سود سازمانی را منجر می شود.
تیپاکس بندرعباس هرمزگان
:حرکت مسئولانه تیپاکس به سوی اهدافی جهانی تیپاکس دریافته که برای بهرهور بودن، رقابتپذیر بودن و توانایی پاسخگویی به تغییرات باید مسئولانه تصمیم گیری کند. با این رویکرد تیپاکس بهعنوان سازمانی مسئول و هم پیمان هلال احمر ایران شناخته میشود. این همکاری با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت تیپاکس را به عنوان برندی ایرانی برای خدمت رسانی و همیاری به هموطنان در سطوح شهری، ملی و بینالمللی معرفی می کند.
تیپاکس بندرعباس شعبه سید کامل
هلدینگ فاخر با ماموریت شکل دهی و راهبری اکوسیستم فاخر، سازماندهی و مدیریت استراتژیک شرکت های تابعه و وابسته تشکیل شده است . این مجموعه به دنبال ایجاد کسب و کارهای جدید و توسعه زیرساخت های مناسب برای شکل دهی به شبکه فراگیر مبادله ارزش میان مردم، دولت و عرضهکنندگان کالا و خدمات است. موسسان هلدینگ فاخر که هرکدام دارای کسب و کارهای مجزا اما مرتبط در حوزه های پستی و تولیدی از قبیل شرکت تیپاکس و شرکت اکتیران بودند ، سال ۱۳۹۲ به ایده تاسیس یک هلدینگ برای اداره مشترک کسب و کارهای خود رسیدند.هلدینگ فاخر به منظور ایجاد اکوسیستم فاخر در حوزه های لجستیک، تجارت الکترونیک ، تولید و بازرگانی شکل گرفته است.
مطالب بیشتر: