محصولات ارایشی

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

مشکل طاسی و ریزش مو بسیاری از خانمها و آقایان را آزار میدهد. روش های پر هزینه و خطرناکی برای درمان این مشکل وجود دارند. اما خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا کم هزینه ترین و بی خطر ترین راه برای جذاب شدن هرچه بیشتر شماست. زیرا در عرض زمان کوتاهی موهای از دست رفته شما را باز میگرداند. این محصول به طور شگفت انگیزی موهای شما را پر پشت تر کرده و از ریزش موهایتان جلوگیری میکند. با سیتی بین در ادامه همراه شوید تا یه بررسی این محصول بی نظیر بپردازیم.

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش LANBENA حجم ۲۰ میلی لیتر

اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا دارای کارکرد و فانکشن بسیا قوی و مؤثری می باشد و دلیل این امر هم در عصاره های کاملا گیاهی و ارگانیک مانند عصاره ریشه گیاه جینسینگ، زنجبیل و گل سرخ چینی و دیگر عصاره های حای مفید و مغذی برای رشد و نمو مو نهفته است. این محصول با نفوذ به ریشه مو باعث تحریک و تسریع جریان گردش خون و متابولیسم سلولی شده و در نتیجه از ریزش موهای سر جلوگیری می کند.

و ضخامت تار های مو را افزایش داده و نیز پرپشت کننده موهای ریش و سبیل آقایان می باشد این سرم با نفوذ به فولیکول های مو از شوره سر جلوگیری کرده و با آبرسانی و هیدراته مو، از موخوره و پیچش موهای سر جلوگیری کرده و موهای منعطف، نرم و صاف ایجاد می کند نکته قابل توجه دیگر این سرم ترمیم و احیا موهای آسیب دیده و ضعیف بوده که مستحکم کننده تارهای موی سر و ریش می باشد.

بررسی

اسپری مو قوی و مؤثر رشد و تقویت ریشه مو لانبنا  با عملکردهای تسریع گردش خون در پوست سر، افزایش انعطاف پذیری فولیکول های مو و ریشه، تورم ریشه های مو، ترویج سنتز ملانین، ترمیم کیفیت مو را افزایش می دهد . اسپری رشد لانبنا  (نسخه قوی) همچنین می تواند به شما کمک کند. راه هایی مانند افزایش کشش مو، افزایش سرعت رشد مو و تمیز کردن رسوبات بر روی علف هرز به طور کامل  را ایجاد می کند .اسپری محرک رشد موی لانبنا  برای انواع موهای زائد، آلوپسی آریاتا و آلوپسی توتال موثر است. این موثر ترین محصول گیاهی برای رشد مو است.

فواید عصاره زنجبیل برای مو :

1. از شوره سر جلوگیری می کند 

شوره سر یکی از شایع ترین مشکلات مو است . عصاره زنجبیل موجود در اسپری تقویت و رشد مو لانبنا دارای خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کننده است که می تواند به خلاص شدن از شر شوره سر کمک کند . در تحقیقی که برای تعیین خواص ضد قارچی زنجبیل انجام شد، مشخص شد که زنجبیل دارای خواص ضد قارچی است، بنابراین برای سلامت پوست سر مفید است . عصاره زنجبیل دارای خاصیت ضد عفونی کننده است که به جلوگیری از شوره سر کمک می کند. به همین دلیل، زنجبیل یک ماده معمولی است که در محصولات مراقبت از مو مانند شامپوهای ضد شوره استفاده می شود .

2. به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند

کراتین فیبر مو به راحتی در اثر اثرات رادیکال های آزاد در مو تجزیه می شود . آنتی اکسیدان های موجود در زنجبیل می توانند به مبارزه با فرآیند اکسیداسیون که باعث آزاد شدن رادیکال های آزاد می شود که عملکرد طبیعی سلول های مو را مختل می کند ، کمک کند .

زنجبیل یک ابر غذای آنتی اکسیدانی است . عصاره های آن در محصولات مو مانند شامپوها ، نرم کننده ها ، سرم ها و اسپری ها { از جمله اسپری تقویت و رشد مو لانبنا } برای توقف فرآیند اکسیداسیون و محافظت از مو در برابر اثرات مضر محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود . یک محصول آنتی اکسیدانی مو، فرآیند اکسیداسیون را متوقف می کند تا از مو در برابر اثرات مضر ناشی از عوامل محیطی مانند اشعه UV محافظت کند .

3. التهاب را کاهش می دهد

شرایط پوست سر مانند اگزما سابوهیک و پسوریازیس می تواند منجر به خارش پوسته پوسته شدن پوست سر شود. در بیشتر موارد منجر به التهاب پوست سر و موارد شدیدتر، ریزش مو می شود .

زنجبیل موجود در اسپری تقویت و رشد مو لانبنا به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است و به همین دلیل است که از آن برای درمان شرایط ضد التهابی استفاده می شود. (2) خواص ضد عفونی کننده آن به تسکین پوست سر یا پوست آسیب دیده ناشی از شوره سر یا سایر بیماری های پوست سر کمک می کند .

4. موها را نرم و براق می کند

عصاره زنجبیل بکاررفته در اسپری تقویت و رشد مو لانبنا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله منیزیم ، فسفر و پتاسیم است. اسیدهای چرب موجود در زنجبیل می تواند به بهبود ظاهر مو کمک کند . استفاده از روغن زنجبیل، آبکشی مو می تواند ظاهری نرم و براق به موها بدهد و ظاهری درخشان به موهای شما بدهد .

5. می از ریزش مو جلوگیری می کند

در حالی که هیچ مطالعه علمی وجود ندارد که به طور مستقیم زنجبیل را با پیشگیری از ریزش مو مرتبط کند. اعتقاد بر این است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی زنجبیل از بیماری های شایع پوست سر مانند شوره سر جلوگیری می کند که در صورت عدم درمان ممکن است منجر به ریزش مو شود .

زنجبیل همچنین یک ضد عفونی کننده طبیعی است که به درمان پوست سر آسیب دیده کمک می کند . با وجود شوره سر و التهاب ، زنجبیل گردش خون را در پوست سر تقویت می‌کند که منجر به جریان خون بیشتر در پوست سر می‌شود و در نتیجه رشد تارهای موی سالم را تقویت می‌کند .

6. ممکن است باعث رشد مو شود

زنجبیل در شرق آسیا عمدتاً برای رشد مو و جلوگیری از ریزش مو به ویژه در جوامع هند و پاکستان استفاده می شود. با این حال، ذکر این نکته مهم است که هیچ مدرک علمی برای تأیید این موضوع وجود ندارد . ماده اصلی فعال فراوان در زنجبیل 6- جینجرول است . این مطالعه انجام شده نشان می دهد که جینجرول هیچ تاثیری در تقویت رشد مو ندارد. اگرچه این مطالعه بر روی موش ها و با چند محدودیت انجام شد .

بسیاری از مطالعات تحقیقاتی بر روی خواص آنتی اکسیدانی و خواص ضد میکروبی آن تمرکز دارند. زنجبیل با جلوگیری از ایجاد شوره سر که می تواند منجر به التهاب پوست سر خارش ، ضعیف شدن ریشه مو و در نتیجه ریزش مو شود، رشد مو را تقویت می کند . استفاده از زنجبیل جریان خون را در پوست سر تحریک می کند، گردش خون را افزایش می دهد، که فولیکول های مو را تحریک می کند و رشد جدید را تشویق می کند .

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

3 فواید جینسینگ برای موهای شما

وقتی صحبت از یک روال زیبایی مغذی به میان می آید، هیچ چیز بهتر از مواد طبیعی نیست. این نه تنها نشانه خلوص است، بلکه رژیم شما را نیز به شیوه ای سالم تر تکامل می دهد. وقتی جینسینگ یا آشواگاندا را کشف کردیم دقیقاً همین احساس را داشتیم .

اگرچه ریشه گوشتی اخیراً شاهد افزایش محبوبیت بوده است ، قرن هاست که در داروهای سنتی چینی استفاده می شود . کلمه انگلیسی “جنسنگ” از کلمه چینی rénshēn گرفته شده است که به ” ریشه گیاه ” ترجمه می شود. ترجمه چینی به ریشه چنگال‌دار گیاه جینسنگ اشاره دارد که شبیه پاهای فرد است. جینسینگ علاوه بر محرک انرژی و جزء اصلی چای گیاهی ، یک ماده قوی برای مراقبت از مو است . 3 روشی را بیابید که از طریق آنها این ماده می تواند روند مراقبت از موهای شما را تقویت کند .

اعتقاد بر این است که جینسینگ سلول های پوستی روی پوست سر را افزایش می دهد که به نوبه خود فولیکول ها و ریشه مو را تقویت می کند. این نه تنها رشد تارهای جدید را تشویق می کند، بلکه از نازک شدن و شکستن مو نیز جلوگیری می کند .

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

اگر این تکه های سفید ناخوشایند هستند که شما را ناراحت می کنند ، جینسینگ ممکن است پاسخ شما باشد . ریشه سرشار از ساپونین است، یک ترکیب ضد باکتری، که شوره سر را از پوست سر پاک کرده و از عود مجدد آن جلوگیری می کند. این تضمین می کند که فولیکول های شما تمیز و بدون پوسته پوسته می مانند .

جینسینگ به لطف قابلیت های تغذیه ای خود یک گیاه گیاهی است که هم به ریشه و هم به طول مو کمک می کند. ساده ترین راه برای به دست آوردن بهترین حالت از این ماده گرانبها، استفاده از شامپو و حالت دهنده سم زدایی و بازگرداندن گیاه TRESemmé Botanique است . این محدوده جادوی جینسینگ را با چریش ترکیب می‌کند تا ترکیبی گیاه‌شناسانه ایجاد کند . پوست سر را از رسوبات پاک می‌کند و کوتیکول‌ها را از لبه آسیب باز می‌گرداند تا موهای قابل کنترل و تغذیه‌ای به‌دست آید .

اسپری تقویت و رشد مو لانبنا چیست ؟

با عصاره جینسینگ ، عصاره زنجبیل و عصاره گیاهی گلپر چینی می تواند سرعت گردش خون در پوست سر را افزایش دهد و باعث افزایش توده فولیکول های مو و ریشه ها شود .اسپری تقویت و رشد مو لانبنا سبب سنتز ملانین و تقویت ریشه مو می شود  . اسپری تقویت و رشد مو لانبنا می تواند خاصیت ارتجاعی مو را افزایش داده ، رشد مو را تسریع کرده  و درمان ریزش مو موثر است .

مشکل طاسی و ریزش شدید مو مشکلی هست که بسیاری از خانم ها و آقایان با آن روبرو هستند . دوست گلم در جریان هستی که روش های پر هزینه و خطرناکی برای درمان این مشکل وجود دارند ، توجه داشته باش که اسپری تقویت و رشد مو لانبنا کم هزینه ترین و بی خطر ترین راه برای جذاب شدن هرچه بیشتر شماست . با یک دوره استفاده صحیح و مرتب از اسپری تقویت و رشد مو لانبنا نایج کاملا مشهود خواهد بود و مشکل ریزش مو کاملا برطرف می شود .

این محصول به طور شگفت انگیزی موهای شما را پر پشت تر کرده و از ریزش موهایتان جلوگیری میکند .

با عملکردهای تسریع گردش خون در پوست سر ، افزایش انعطاف پذیری فولیکول های مو و ریشه ، تورم ریشه های مو ، ترویج سنتز ملانین ، ترمیم کیفیت مو را افزایش می دهد . اسپری تقویت و رشد مو لانبنا  ( نسخه قوی ) مطمئنا شکل ریزش و ضعیفی مو شما را برطرف می کند .

کارایی دیگری همچون افزایش کشش مو ، افزایش سرعت رشد مو  به طور کامل را ایجاد می کند . ااسپری تقویت و رشد مو لانبنا برای انواع موهای زائد ، آلوپسی آریاتا و آلوپسی توتال موثر است .

اسپری تقویت و رشد مو لانبنا موثرترین محصول موجود در بازار برای رفع ریزش مو و همچنین رشد و تقویت آن می باشد

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

خرید اسپری محلول تقویت کننده و رشد مو سر و ریش لانبنا

عملکرد اسپری محلول تقویت کننده و ضد ریزش موی سر و ریش لانبنا

  • هیدراته و آبرسان مو
  • فرمولاسیون کاملا گیاهی و غنی از انواع ویتامین های مفید و ضروری
  • تقویت ریشه مو
  • افزایش جریان گردش خون
  • تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده
  • نرم کننده
  • جلوگیری از موخوره
  • ضد ریزش مو
  • پر پشت کننده موی ریش و سبیل آقایان
  • جلوگیری از طاسی سر
عناصر و ترکیبات

آبی/آب، گلیسیرین، عصاره برگ PLATYCLADUS‏ ‏ORIENTALIS، عصاره جینسنگ ‏PANAX، روغن هسته آرگانیا اسپینوزا، روغن دانه سیموندزیا چیننسیس (جوجوبا). روغن چوب سدروس دئودارا، روغن هسته ارمنیکا (زردآلو)، عصاره زنجبیل، عصاره مولتی فلوروم پلیگونوم.

دو روش استفاده از سرم تقویت مو لانبنا

روش اول : در هر ۱۰۰ میل از شامپوی خود ۳ میل از این سرم ریخته و در استحمام از این سرم استفاده کنید.
روش دوم : هر شب ۳ الی ۵ قطره از این سرم روی سر خود ماساژ بدهید (نیاز به ابکشی ندارد)

مواردی که باید توجه داشته باشید :

مراقب باشید که این اسپری به چشم های شما سرایت نکند و در ورتی که وارد چشم هایتان شد سریعا چشم ها را بشویید .

در صورت حساس بودن به هر یک از مواد موجود در برچسب ، از آن استفاده نکنید .

اسپری را در دسترس کودکان قرار ندهید .


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *