محصولات ارایشی

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

سلام و درود خدمت همه شما دوستدان خوب سایت سیتی بین. در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مهمی در مورد انتخاب بهترین فوم شستشوی صورت برای شستشوی صورت را در اختیارتان قرار دهیم و به شما یکی از بهترین ها یعنی خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن را معرفی و بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

فواید ویتامین B3 یا نیاسینامید :

نیاسینامید ( ویتامین B3 و نیکوتین آمید ) موجود در پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن یک ویتامین محلول در آب است که دارای لیستی چشمگیر از فواید است ، از جمله هدف قرار دادن هایپرپیگمانتاسیون یا همان لک و تیرگی صورت و افزایش سطح سرامید در پوست تا کاهش آکنه . این یک ویتامین محلول در آب است که با پوست شما کار می کند تا ظاهر منافذ بزرگ شده را به حداقل برساند .

همچنین ویتامین B3 یا نیاسینامید موجود در پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن به رنگ پوست در شب ، پیشگیری از چین و چروک و متعادل سازی هیدراتاسیون کمک می کند . دوست عزیزم امروزه بسیاری از مارک ها از نیاسینامید در مرطوب کننده ها و سرم های خود استفاده می کنند .

اگر یک ترکیب مراقبت از پوست وجود داشته باشد که بتواند تقریباً همه نگرانی های پوستی شما را برطرف کند . منظورمون مشکلاتی همچون رنگدانه ، چین و چروک ، آکنه ، چربی اضافی ، منافذ بزرگ ، خشکی و قرمزی هستش که پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن نقش مهمی در رفع آنها دارد .

توضیحات

می گویید غیر ممکن است؟ اگر نیاسینامید در برنامه معمول خود دارید ، نه. همچنین به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود ، در واقع آنقدر همه کاره ، ملایم و م effectiveثر است که من معتقدم این یک ماده فعال است که همه باید از آن استفاده کنند .

نیاسینامید شکل فعال ویتامین B3 (نیاسین یا نیکوتینیک اسید) است . نام دیگر آن که معمولاً در مطالعات استفاده می شود ، نیکوتین آمید است.

به عنوان یک ویتامین محلول در آب ، به صورت پودر تولید می شود و در روغن حل نمی شود . بنابراین به طور معمول آن را در سرم های حاوی آب ، همراه با اسانس ها ، مه صورت و مرطوب کننده های ژل خواهید یافت. مناسب برای افرادی که پوست آنها از روغن و حلال های روغنی متنفر است!

همچنین یکی از ملایم ترین و پایدارترین مواد فعال با pH خنثی (حدود pH 6.0) است. بنابراین برخلاف اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی ، اشکال خاصی از ویتامین C (مانند اسید اسکوربیک اسید) و رتینوئیدها ، این ماده غیر اسیدی و تحریک کننده نیست .

از آسیب پوست ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند

اشعه ماوراء بنفش می تواند برای پوست ما مضر باشد. ثابت شده است که قرار گرفتن منظم در معرض اشعه ماوراء بنفش برای مدت طولانی تر ، چه از اشعه مستقیم خورشید و چه از طریق تخت های برنزه مضر است. این می تواند منجر به برنزه شدن پوست ، آفتاب سوختگی و پیری شود. عکسبرداری به آسیب پوست (رنگدانه ، خطوط ریز ، چین و چروک) اشاره می کند که در اثر طولانی مدت قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ایجاد می شود.

هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد

این ویتامین به شفاف و یکدست شدن پوست شما کمک می کند. نیاسینامید موضعی در کاهش لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون اپیدرمال مفید است. ویتامین با کاهش انتقال ملانوزوم ( اندامک های حاوی ملانین ) به کراتینوسیت های اطراف ( سلول های پوستی بیرونی ترین لایه پوست ) این کار را انجام می دهد .

کنترل تولید بیش از حد سبوم

مطالعات همچنین نشان داد که نیاسینامید می تواند تولید بیش از حد سبوم را کنترل کرده و اندازه منافذ باز شده را کاهش دهد . در تحقیقی که روی 100 نفر انجام شد ، نیاسینامید موضعی 2٪ باعث کاهش دفع سبوم به طور قابل توجهی پس از دو و چهار هفته استفاده می شود. بنابراین ، می توان ثابت کرد که این ویتامین در شکل موضعی آن برای مراقبت از پوست چرب بسیار مفید است .

آکنه و جوش را درمان می کند

مشکل آکنه خفیف تا متوسط ​​نیز با استفاده از نیاسینامید قابل کنترل است. نقش آن در کنترل سبوم و حفظ پوست چرب به کاهش خطر بروز جوش کمک می کند. به غیر از این ، این ویتامین همچنین دارای خواص ضد التهابی است که برای آکنه چرکی و همچنین آکنه چرکی مفید است .

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

مزایای ضد پیری را ارائه می دهد

چین و چروک ، خطوط ریز و افتادگی پوست از علائم اصلی پیری پوست است. چین و چروک ها عمدتا نتیجه کاهش لایه های سلولی اپیدرم ، سنتز کلاژن و سطح پروتئین پوست هستند. سطح ضعیف پروتئین و کلاژن ساختار پوست را مختل می کند ، خاصیت ارتجاعی پوست ، هیدراتاسیون و عملکرد سد اپیدرمی را کاهش می دهد .

عملکرد سد پوستی را بهبود می بخشد

نیاسینامید بکارگرفته شده در پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن با دو مکانیسم عملکرد سد پوستی را بهبود می بخشد : اول با بهبود سرامید و دیگر سنتز لیپیدهای داخل سلولی و دوم با احیای تمایز کراتینوسیت ها .

سرامیدها و سایر لیپیدها ستون فقرات ساختار پوست هستند . این دو برای ساختار و عملکرد مناسب پوست بسیار ضروری هستند . یک مطالعه همچنین تأیید کرد که 2 n نیاسینامید به مدت چهار هفته به تولید سرامیدها ، مقاومت پوستی کمک می کند و در صورت استفاده موضعی ، از دست دادن آب ترانس پیدرمال را کاهش می دهد .

محققان همچنین تأثیر بالقوه نیاسینامید موضعی را در بهبود تمایز کراتینوسیت ها و عملکرد سد اپیدرمی نشان داده اند . بنابراین ، این ویتامین بسیار مفید است و ضروری است که در برنامه مراقبت از پوست قرار گیرد تا پوست را از نظر داخلی و خارجی تقویت کند .

کاهش زردی پوست

زرد شدن پوست در اثر پیری اتفاق می افتد . با افزایش سن ، پروتئین های پوست گلیکوز می شوند . این فرایند به عنوان واکنش میلارد ( واکنش اکسیداتیو خود به خودی بین قند و پروتئین ها که منجر به ایجاد پروتئین های متقاطع می شود ) شناخته می شود . این پروتئین ها در واکنش به چنین فرآیندهای اکسیداتیو با افزایش سن در پوست شروع به تجمع می کنند .

استفاده موضعی از نیاسینامید موجود در پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن می تواند به افزایش یا حفظ سطوح NADH/NADPH کمک کند . اینها آنتی اکسیدان های قوی هستند که می توانند مانع این فرآیندهای اکسیداتیو شوند ، بنابراین زردی پوست را کاهش می دهند .

تاثیر لکه بینی را کاهش می دهد

پوست لکه دار با پوستی با تغییر رنگ آبی ، قرمز یا بنفش مشخص می شود . اینها به دلیل رگ های خونی کوچک نزدیک پوست است . در این شرایط ، اینها بزرگتر و قابل مشاهده تر می شوند. این منجر به ناهمواری و لکه شدن پوست می شود . استفاده صحیح و مرتب از پک مراقبت از پوست 5 عددی نیاسینامید ونزن نقش چشمگیری در کاهش لک و کک و مک صورت دارد .

 

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

خرید فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

معرفی و بررسی فوم شستشوی نیاسینامید ونزن

نیاسینامید می تواند به ساخت پروتئین در پوست و حفظ رطوبت آن کمک کند تا از پوست در برابر آسیب های محیطی جلوگیری کند.
نیاسینامید همچنین به دلیل توانایی بهبود سد محافظتی  پوست (اولین خط دفاعی آن) ، از آسیب های محیطی بر روی پوست می کاهد  علاوه بر این  در کمک به پوست برای ترمیم آسیب های  گذشته نقش دارد.
نیاسینآمید این است که با کمک به پوست در تولید طبیعی سرامیدهای تقویت کننده پوست ، به تجدید و ترمیم سطح پوست در برابر از دست دادن رطوبت و کم آبی بدن کمک می کند.
وقتی سرامیدها به مرور زمان تخلیه می شوند ، پوست در برابر انواع مشکلات آسیب پذیر میشود ، از  پوست خشک و پوسته پوسته گرفته تا تبدیل شدن به پوستی بیش از حد حساس.

بررسی

استفاده ازشوینده نیاسینآمید میتوانید فواید زیادی برای پوست شما داشته باشید که در حین حال که پوست شمارا از آلودگی ها پاک‌کرده و، به  بازگشت منافذ به اندازه طبیعی خود کمک می کند. نیاسینامید یک ماده مراقبت از پوست است که ارزش توجه شما را دارد و پوست شما استفاده از آن را دوست خواهد داشت. در میان تعداد انگشت شماری از سایر مواد شگفت انگیز برای مراقبت از پوست مانند رتینول و ویتامین C ، نیاسینآمید به دلیل تطبیق پذیری آن تقریباً برای هرگونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست و نوع پوست ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تحقیقات جدید نشان می دهد که نیاسینامید یکی از جالب ترین مواد مراقبت از پوست است. نیاسین آمید همچنین به عنوان ویتامین B3 و نیکوتین آمید شناخته می شود ، یک ویتامین محلول در آب است که با مواد طبیعی موجود در پوست شما کار می کند. تا به طور قابل ملاحظه در بهبود منافذ بزرگ شده ، رنگ پوست ، خطوط ریز و چین و چروک ، افتادگی و شلی پوست کمک کند.

ویژکی

محافظت از پوست
سد چربی
بستن منافذ باز پوست
تنظیم ترشح چربی پوست
درمان هیپرپیگمانتاسیون
کاهش چین و چروک های ریز پوست
محافظت در برابر استرس اکسیداتیو
درمان آکنه

برند:venzen
تاریخ انقضاء :2023
کشور سازنده :چین

نحوه استفاده :

این شوینده به صورت روزانه‌ استفاده می‌شود و باید ابتدا کمی از فوم را کف دست خود آماده کرده. و به آرامی به روی پوست مرطوب خود منتقل کنید و بعد از یک دقیقه پوست خود را با آب ولرم آبکشی کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *