محصولات ارایشی

خرید فیس براش برقی 5 کاره

خرید فیس براش برقی 5 کاره

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید فیس براش برقی 5 کاره

اگر شما هم جزو افرادی باشید که به سلامت و شادابی پوست صورت خود اهمیت می دهید یقینا تا کنون تعداد زیادی از براش ها و ماسک های مختلف را برای تمیز سازی پوست خود استفاده نموده اید و البته به خوبی نیز دریافته اید که وسایل فیزیکی بهتر و کم زیان تر از لوازم آرایشی شیمیایی هستند و بهتر می تواند پوست شما را شاداب نمایند. خرید فیس براش برقی 5 کاره یکی از این محصولات فیزیکی بسیار پر کاربرد و محبوب است که به راحتی می تواند لایه ها مرده و شاخی پوست شما را بر دارد و شادابی را به پوست شما برگرداند . با سیتی بین همراه باشید.
خرید فیس براش برقی 5 کاره

خرید فیس براش برقی 5 کاره

نقد و بررسی اجمالی

این روز ها پاکسازی و جوان سازی پوست یکی از اصلی ترین و البته مهم ترین دغدغه های افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند . فیس براش برقی 5 کاره مدل AE-8782 یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند این دغدغه را بر طرف نماید . برای عموم افراد مسلم است که وجود لایه های مرده و شاخی بر روی پوست و یا انباشت هایی از مواد آرایشی غیر استاندارد و … می تواند به راحتی زیبایی و جذابیت را از چهره ی افراد بگیرد . متخصصان برای اینکه بتوانند این لایه ها را از روی پوست افراد بردارند شیوه ها و مواد متفاوتی از انواع صابون ها گرفته تا ماسک های مختلف را ابداع کرده اند اما در این بین هیچ کدام نمی تواند به اندازه ی فیس براش برقی 5 کاره مدل AE-8782 برای تمیز سازی صورت مناسب باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم دلیل مناسب بودن این محصول را بصورت دقیق برای شما عزیزان بیان کنیم.

فیس براش برقی 5 کاره و مشخصات آن

اگر شما هم جزو افرادی باشید که به سلامت و شادابی پوست صورت خود اهمیت می دهید یقینا تا کنون تعداد زیادی از براش ها و ماسک های مختلف را برای تمیز سازی پوست خود استفاده نموده اید و البته به خوبی نیز دریافته اید که وسایل فیزیکی بهتر و کم زیان تر از لوازم آرایشی شیمیایی هستند و بهتر می تواند پوست شما را شاداب نمایند . فیس براش برقی 5 کاره مدل AE-8782 یکی از این محصولات فیزیکی بسیار پر کاربرد و محبوب است که به راحتی می تواند لایه ها مرده و شاخی پوست شما را بر دارد  و شادابی را به پوست شما برگرداند . این براش سلول های مرده سطح پوست و یا مواد زاید سطح پوست که ممکن است در اثر انباشت مواد آرایشی بوجود آمده باشد را از بین می برد و پوست را شفاف می سازد .

نکته جالب در رابطه با این محصول این است که تنها یک عملکرد ندارد و شما با خرید این فیس براش می توانید حداقل 5 عمل مختلف را با آن انجام دهید و این به نوبه خود تاثیر بسیار زیادی بر روی کاهش هزینه های شما خواهد داشت . به وسیله این محصول شما می توانید اقدام به ماساژ صورت ، لایه برداری ، تمیز سازی پوست ، پالایش بهتر بافت های صورت و… نمایید . از طرفی استفاده از کرم ها به وسیله این محصول سبب می شود تا آن ها بهتر به لایه ها زیرین پوست نفوذ کنند و این موضوع در افزایش نتیجه مثبت موثر خواهد بود .

خرید فیس براش برقی 5 کاره

هنگامی که شما این محصول را خریداری می کنید به همراه آن برس نرم ، اسفنج آرایش، ماساژور رول، لوازم جانبی پولیش خام و اسفنج لاتکس نرم دریافت می کنید که هر یک از این موارد به نحوی می تواند در بهبود عملکرد این محصول موثر باشد .  بطور کلی این محصول دارای سری های مختلفی است که هر کدام از آن ها عملکرد ویژه ای دارد و می تواند تاثیرات متفاوتی را بر روی پوست شما بگذارد . از جمله این سری ها می توان به براش میکاپ ، براش شستشو، براش بدن و براش لایه برداری اشاره نمود که هر کدام از آن ها قابل تعویض بوده و می توان در قسمت های مختلف از آن ها استفاده کرد .

 

بررسی و توضیحات بیشتر

فیس واش برقی و ماساژور صورت 5 کاره دارای سری های کاربردی قابل تعویض با کارایی های مختلف از قبیل میکاپ اسفنجی، صفحه شنی، براش نایلونی، لاتکس اسفنجی نرم و سری چرخشی می باشد. سری میکاپ اسفنجی: برای ماساژ دور چشم و گونه ها است. صفحه شنی: برای از بین بردن پوست های مرده و اضافی مورد استفاده قرار می گیرد. براش نایلونی: برای تمیز کردن سطح پوست صورت و بدن می باشد. لاتکس اسفنجی نرم: این سری نسبت به سری میکاپ اسفنجی عرض بیشتری داشته و نرم تر است.

از این سری برای ماساژ و تمیز نمودن پوست تمام صورت استفاده می شود. سری چرخشی: داری چهار گوی متحرک است که حرکت این گوی ها روی دستگاه باعث افزایش جریان خون شده و طراوت و شادابی برای پوست ایجاد می کند. یک نکته که فیس واش را نباید روی پوست فشار دهید زیرا موجب تحریک بافت پوست و ایجاد حساسیت می شود.

فیس واش برقی و ماساژور صورت 5 کاره باعث شستشوی چند برابر موثر تر از شستشوی دستی می شود. این محصول جوش های سر سیاه و زیر پوستی را نیز از بین می برد. همچنین باعث جذب بهتر کرم ها و محصولات مراقبت پوستی می شود.

خرید فیس براش برقی 5 کاره

خرید فیس براش برقی 5 کاره

 مزایای استفاده از فیس براش برقی 5 کاره مدل AE-8782

استفاده از فیس براش برقی 5 کاره مدل AE-8782 مزایای بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن ها به نحوی می تواند. در زیبا سازی شما موثر باشد. پاکسازی کامل پوست یکی از مهم ترین و البته اصلی ترین مزیت های این محصول می باشد. استفاده از این براش کمک می کند تا لایه های شاخی و مرده سطح پوست جدا شده و یک پوست نرم و لطیف برای شما عزیزان ایجاد شود.

این براش همچنین دارای برس ویژه ماساژ صورت می باشد. که به وسیله آن می تواند پوست صورت خود را ماساژ دهید . این عمل کمک می کند. تا خون رسانی به بافت های صورت سریع تر  و بهتر انجام شود. که به نوبه خود تاثیر بسیار زیادی در جوان سازی و شادابی پوست صورت شما دارد . از طرفی دیگر افزایش گردش خون از چروک شدن و پیری زودرس صورت جلوگیری می کند. و باعث شفافیت بیشتر پوست صورت شما می شود.

این براش همچنین دارای اسفنج ها و رول هایی برای استفاده بهتر از مواد آرایشی می باشد . هنگامی که شما مواد آرایشی نظیر کرم ها ، لوسیون ها و ماسک های مختلف را به وسیله ای این فیس براش استفاده نمایید ، نتایج فوق العاده بهتری  را مشاهده خواهید نمود. چرا که عملکرد این محصول سبب می شود. تا مواد آرایشی بهتر و دقیق تر به لایه ها زیرین پوست نفوذ کنند . این نفوذ باعث می شود تا مواد و املاح معدنی موجود در آن ها بهتر و کامل تر به سلول های زیرین پوست برسد. و این به نوبه خود تاثیر فراوانی در بهبود  ظاهر شما دارد .

ویژگی های فیس براش برقی 5کاره

  • شستشوی عمقی صورت
  • پاکسازی صورت
  • لایه برداری
  • ماساژ ملایم صورت
  • افزایش خون رسانی پوست و شفافیت آن
  • جلوگیری از پیری و چروک پوست
  • دارای 5سری مجزا(برس نرم،ماساژور رول،اسفنج آرایش ،اسفنج لاتکس نرم،لوازم جانبی پولیش خام)
  • کمک به جذب بهتر کرم ها و سرم های درمانی
  • رفع جوش های سر سیاه
  • ایجاد پوستی نرم و لطیف
  • استفاده راحت و آسان
  • ضد آب نیست
خرید فیس براش برقی 5 کاره

خرید فیس براش برقی 5 کاره

نحوه استفاده :

بهتر است ابتدا آرایش خود را با دستمال مرطوب پاک نمایید. سپس براش مناسب خود را انتخاب نموده و صورت خود و براش دستگاه را مرطوب نمایید. و مقداری ژل یا فوم شستشوی را به صورت یا براش دستگاه بزنید. پس از انتخاب سرعت مناسب دستگاه را به نرمی و به شکل دورانی روی صورت به حرکت در آورید. زمان شستشوی هر کدام از گونه ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی و چانه 10 ثانیه می باشد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *