محصولات ارایشی

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 
خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر قصد خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال را دارید در ادامه این پست با ما همراه باشید تا مطالب بسیار مفیدی را که در این باره فراهم اورده ایم را بیان کرده و به شما در انتخاب بهتر کمک میکند. جوش های سر سیاه جوش های مقاومی است که درمان و از بین بردن ان صبر و حوصله و استفاده مداوم محصولات ضدجوش را می طلبد.

 

ماسک ورقه ای زغال

ماسک سیاه یا بلک ماسک ضد جوش سر سیاه لانبنا، حاوی عصاره آلوئه‌ورا و چای سبز است و به راحتی منافذ پوست را از آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه پاک می‌کند. با یک بار استفاده از این ماسک تاثیر آن را می‌بینید. این ماسک به صورت موثر جوش‌های سرسخت و سرسیاه را پاک می‌کند و باعث می‌شود پوستتان جوان و تمیز به نظر برسد.
در این ماسک عصاره گیاه بامبو و زغال اخته هم وجود دارد که برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه، پاکسازی لکه‌ها و بسته‌شدن منافذ پوست بسیار موثر است. با وجود آلوئه‌ورا در این ماسک، رطوبت پوست تأمین می‌شود و بعد از استفاده از ماسک احساس خشکی نمی‌کنید.

مناسب برای انواع پوست

از بین‌برنده جوش‌های سرسیاه روی بینی و نواحی دیگر صورت

پاکسازی منافذ پوست

جوان‌سازی پوست

رفع لکه‌های پوست

تعادل چربی پوست

حاوی عصاره زغال اخته

حاوی عصاره گیاه بامبو

وزن ۵ گرم

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

رمان جوش صورت با ماسک ورقه ای زغال

سلول های مرده اصطلاحا جلوی تنفس پوست را می گیرند.‌ این ماسک ورقه ای کره ای با از بین بردن این سلول ها جانی دوباره به پوست شما می بخشد. علاوه بر این هر گونه آلودگی مثل میکروب و قارچ ها که سبب آسیب های پوستی می شوند را از بین برده و به صورت شما سلامتی را هدیه می دهد! عوامل محیطی بسیاری مثل اشعه فرابنفش خورشید، به پوست ما آسیب می زنند. ماسک فارم استی پوست شما را در برابر این عوامل ایمن می‌کند.

اگر پوست حساسی دارید که به هر دلیلی دچار آلرژی و قرمزی شده ما به شما این محصول را توصیه می کنیم. با تسکین و التیام پوست، آرامش شما را بازمی گرداند! اگر پوست چربی دارید و از براقی ناشی از چربی صورت خود خسته شدید، این ماسک با تنظیم و کنترل چربی و سبوم، پوست شما را متعادل می سازد

خواص پودر زغال برای درمان جوش صورت

آیا می دانید پودر زغال برای سلامت و درمان آسیب های پوستی چقدر موثر است؟ امروزه بسیاری از برند های معروف تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی از زغال فعال برای درمان بیماری های پوستی بهره می گیرند. زغال موجود در ماسک ورقه ای فارم استی، چین چروک های پوست را از بین برده و پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می آورد.

ماسک حاوی زغال، بهترین عملکرد را برای از بین بردن جوش به ویژه جوش های سرسیاه، دارد. در حقیقت ماسک فارم استی پوست شما را پاکسازی کرده و از شر جوش نجات می دهد. علاوه بر این اگر زخمی روی صورت شماست‌ که با هیچ دارویی خوب نشده، پودر زغال  این ماسک، در بهبود زخم تاثیر فوق العاده مثبتی می گذارد.

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

معرفی و بررسی تخصصی ماسک پیل آف لانبنا

ماسک پیل آف لانبنا با فرمولاسیون منحصر به فرد قدرت جذب بسیار بالایی داشته و می تواند تمام آلودگی های موجود در منافذ باز و جوش های سر سیاه را به خود جذب کرده و بیرون بکشد. این ماسک بخاطر داشتن مواد مغذی و ترکیبات فعال متعدد مثل کلاژن، گلیسرین، عصاره چای سبز، شن دریا و… می تواند بافت پوست را تقویت کرده، منافذ باز را کوچک کند، میزان ترشح چربی پوست را کنترل کند و همچنین عملیات آبرسانی و نرم کنندگی را به شکل قدرتمندی در پوست شما انجام دهد.

از این رو با استفاده از این محصول علاوه بر پاکسازی منافذ و از بین بردن جوش های سر سیاه صورت می توانید بافت پوست خود را نرم و یکدست کنید. با کنترل ترشح چربی و کوچک کردن منافذ باز برای همیشه از شر جوش های سرسیاه راحت خواهید شد.

ماده اصلی سازنده این محصول شن دریا و ذغال بامبو و عصاره چای سبز می باشد، همچنین در این محصول از کلاژن و گلیسرین گیاهی استفاده شده این ویژگی باعث می شود استفاده از ماسک پیل آف لانبنا برای انواع پوست ها بی خطر باشد و همه حتی افرادی که پوست حساس یا ملتهب دارند نیز بتوانند از این محصول با خیال راحت استفاده کنند.

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

خرید ماسک جوش سر سیاه لانبنا عصاره ذغال

چسب بینی ذغال بامبو

 

حاوی عصاره آلوئه ورا،هیالورونیک اسید،عصاره گیاهانی مانند آلوئه ورا،لجن دریا .

منافذ باز و الوده ،جوش های سرسیاه و غده های چربی مشکل خیلی از ماها هستش که زیر کرمپودر یا تو نور افتاب خیلی جلوه بدی داره .

این محصول باتوجه به چسب قویی که داره تمام این جوش های سرسیاه و غدد چربی و الودگی های درون منافذ

رو بیرون میکشه که پوستو صاف و یکدست میکنه .

علت جوش سر سیاه

جوش‌های سرسیاه به دلیل چربی پوست به وجود می‌آیند و معمولا در مردان شایع‌تر است

و این نوع جوش‌ها در سنین بلوغ نیز به دلیل تغییرات هورمونی بوجود می‌آیند.

دانه‌های سرسیاه و یا کومدون‌های سیاه پوستی، ناشی از رسوب بیش از حد چربی روی سطح پوست می‌باشند.

هنگامی که سلول‌های مرده پوست و سبوم یا همان چربی اطراف ریشه مو در نزدیک به سطح پوست تجمع می‌کنند،

دانه‌های سرسیاه تشکیل و به تدریج بر اثر تماس با هوا سفت و خشن می‌شوند.

جوش سر سیاه چیست؟؟

  • جوش سرسیاه یکی از منافذ پوستی هست که معمولا با چربی، پوست مرده، مواد آرایشی، آلودگی و … مسدود شده است و عموما بر روی بینی، چانه، پیشانی و … ایجاد می شوند.
  • جوش‌های سرسیاه فولیکول‌هایی هستند که منافذ آنها بیش از حد باز است.
  • این منافذ با چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست پر شده‌اند و در نتیجه یک واکنش شیمیایی به اکسیده شدن ملانین در پوست منجر می‌شوند.
  • گاهی اوقات هم جوش های سر سیاه ترکیبی از ریشه مو، چربی و سلول های مرده هستند.
  • در رابطه با این جوش ها باید مراقب باشید و آنها را با فشار از پوست خارج نکنید!
  • زیرا این جوش ها با فشار از پوست خارج نمی شوند و این فشار فقط باعث ایجاد کبودی و آسیب های بیشتر در پوست می شود.

نحوه استفاده از چسب بینی:

بینی خود را مرطوب کرده و ماسک را روی بینی قرار دهید و کاملا صاف به دو طرف بکشید. بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را از روی بینی خود بردارید.

توجه:

  • به محض باز شدن استفاده شود.
  • بعد از مصرف، زمانی که سفت شد از روی بینی خود بردارید و اگر برداشتن آن از پوست دشوار بود با آب آن را مرطوب کرده تا براحتی از پوست جدا شود.
  • بیش از سه بار در هفته استفاده نشود.

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *