محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

پوست دست ما دائما در طول روز در معرض آسیب های گوناگونی قرار دارد. استفاده زیاد از آب و مواد شوینده، مواد ضد عفونی کننده، آلودگی ها و آب و هوا از عوامل مهمی هستند که سلامت پوست دست های ما را به خطر می اندازند. به همین منظور باید برای مراقبت از دست ها روتین مناسبی را در نظر بگیریم تا دست ها دچار پیری زودرس نشوند و زیبایی و سلامت پوست دستمان حفظ شود. با سیتی بین در ادامه همراه شیود تا به بررسی و خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا بپردازیم.

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

توضیحات

از آنجایی که پوست دستان هر فردی مانند پوست سایر نواحی بدن از اهمیت بالا و ویژه‌ای برخوردار است، رعایت بعضی نکات باعث مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن خواهد شد. استفاده از محصولات مختلف و با کیفیتی همچون ماسک دست بیو آکوا، سلامت دستان شما را فراهم خواهد کرد. در این مقاله به نقد و بررسی این محصول با کیفیت می‌پردازیم. اما سوال ابتدایی این است که چرا مراقبت از پوست دست‌ها، از اهمیت زیادی برخوردار است؟ از آنجایی که دست به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای بدن و اهرم اصلی برای انجام خیلی از کارهای روزانه شناخته می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که مراقبت از این عضو حیاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ما برای شستن ظرف‌ها و چیزهای دیگر، نوشتن، اتو کردن لباس، غذا خوردن و اکثر کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم، از دستان خود استفاده می‌کنیم؛ به همین دلیل پوست دست ممکن است تحت شرایط مختلف دچار آسیب‌ شده و نرمی و لطافت خود را از دست بدهد. از این رو باید بعضی نکات را در جهت محافظت از دست‌ها رعایت کرد. استفاده از محصولات مختلفی که باعث آبرسانی به پوست دست شده و مانع از خشکی و زبری بیش از حد پوست دست‌ها خواهند شد‌.

ماسک ورقه ای دست بیواکوا

ما به دلیل انجام کارهای گوناگون با دست های خود باعث می شویم پوست دست در معرض خطر قرار بگیرد و از این رو تقویت و رسیدگی به پوست دست باید به خوبی صورت بگیرد. ماسک ورقه ای دست بیواکوا حاوی ترکیباتی در خود می باشد که می تواند به پوست دست کمک کند وعسل یکی از این ترکیبات است که باعث مرطوب شدن پوست می شود و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

مورد بعدی هیالورونیک اسید می باشد که می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب را در خود ذخیره کند و زمانی که پوست به رطوبت نیاز داشت از این ذخیره آب میتواند کمک بگیرد.

ماسک ورقه ای دست بیوآکوا محصولیست که تاثیر بسیار زیادی در افزایش جذابیت و زیبایی شما دارد. بسیاری از افراد به پوست دستان خود اهمیت چندانی نمیدهند.

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

بررسی و توضیحات بیشتر

در کنار عسل ترکیبات فعال متعدد مرطوب کننده، آبرسان و مغذی بسیار دیگری در ماسک ورقه ای دست بیوآکوا استفاده شده که به افزایش جذابیت پوست دستان شما و رفع نیاز سلول های پوست دست و رفع مشکلات معمول دستان مثل خشکی، پینه، ترک و… بسیار مفید و مناسب است.

استفاده از ماسک ورقه ای دست بیوآکوا برای افرادی که مدت زیادی در معرض اشعه آفتاب قرار دارند و یا افرادی که با مواد شیمیایی سر و کار داشته و همچنین هر کس که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد توصیه می شود.

با استفاده از ماسک ورقه ای دست بیوآکوا پوست های مرده دستان خود را از بین برده و به جایگزینی سلول های سالم و جوان کمک خواهید کرد. فرمولاسیون این محصول از نانو ذرات و ریزمولکول ها ساخته شده که به جذب بیشتر و تاثیر گذاری بهتر این محصول کمک می کند بنابر این با استفاده از آن، تقریبا به استفاده از لوسیون و کرم دست بی نیاز خواهید شد.

تاثیرات استفاده از ماسک دست بیو آکوا

همانطور که اشاره شد، استفاده از ماسک دست بیوآکوا و در نظر گرفتن جایگاهی ویژه. برای این محصول در روتین مراقبت پوستی روزانه‌ی خود، باعث می‌شود که پوست دست‌ها در برابر هر گونه عاملی که سبب آسیب رسیدن به آن و خشکی و زبر شدن آن می‌شوند. در امان بماند. افرادی که دستانی با پوست زبر و خشک دارند، بهتر است که از این محصول مراقبتی به شکل روزانه استفاده کرده. و از فواید و مزایای این محصول برای داشتن. دستانی نرم و شفاف بهره ببرند.

  • عصاره‌ی عسل: همانطور که قبلا اشاره شد استفاده از عصاره‌ی عسل در ساختار این محصول، سبب آبرسانی عمیق پوست دست شده. و باعث تغذیه‌ی آن می‌شود.
  • ابریشم هیدرولیز شده: وجود این ماده در ساختار این ماسک باکیفیت سبب می‌شود تا رطوبت مورد نیاز پوست دست به آن برسد.
  • سدیم هیالورونیک اسید: این ماده نیز از طریق آبرسانی به پوست دست‌ها، باعث می‌شود. تا پوست بسیار نرم و لطیف شود و هر گونه مشکلی که سبب خشکی و زبر شدن پوست می‌شود را رفع خواهد کرد.
  • آربوتین: مانند یک بمب آبرسان عمل کرده و رطوبت کافی را به پوست دست‌ها می‌رساند.
خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای دست بیواکوا

مزایای استفاده از ماسک دست بیو آکوا

استفاده از ماسک دست بیو آکوا، مزایای بسیاری را به همراه دارد که لازم است حتما تحت بررسی قرار گیرند.

  • استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و شما می‌توانید مانند یک دستکش از این محصول استفاده کرده. و در حین استفاده از آن، سایر کارهای روزانه‌ی خود را انجام دهید.
  • این ماسک با رطوبت رسانی به پوست دست و تغذیه کردن آن، باعث می‌شود. تا پوست نرم و لطیف بماند و از هر گونه آسیب و خشکی در امان بماند.
  • استفاده از این محصول کاملا آسان و بی‌دردسر است و در کمترین زمان پوست. را به طور کاملا مرطوب کرده و آبرسانی می‌کند و تاثیری طولانی مدت و مداوم در مرطوب سازی پوست دارد.
  • نتیجه‌ی این محصول در درمان مشکلات پوستی دست‌ها و رفع خشکی و زبری آن، غیر قابل انکار است.
  • افراد بدون این که نگران هر گونه آسیب یا عوارض خاصی باشند، می‌توانند. از این ماسک با کیفیت و ویژه برای افزایش لطافت و نرمی پوست استفاده کنند.

ویژگی های  ماسک ورقه ای دست بیواکوا

  • مرطوب کننده و آبرسان
  • تغذیه پوست
  • حاوی عصاره عسل
  • نرم کنده پوست
  • رفع خشکی و زبری دست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست دست
  • نتیجه معجزه آسا با یکبار استفاده
  • از بین برنده لایه ی مرده ی پوست دست
  • تغذیه کننده و آبرسان پوست دست
  • دارای عصاره ی عسل
  • نتیجه معجزه آسا با یکبار استفاده
  • بدون هیچگونه آسیب

طریقه مصرف

دستان خود را با آب شسته و تمیز نمایید و سپس ماسک را به شکل دستکش پوشیده. و به مدت 20 تا 40 دقیقه دست های خود را درون ماسک قرار دهید. پس از این مدت دست های خود را از ماسک خارج کرده و با آب ولرم بشویید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *