محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. در این پست مطالب مفیدی را فراهم اورده ایم که اگر قصد خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا را داشه باشید به شما در یک انتخاب مطمئن تر کمک خواهد کرد.  شیر گاوو خواص بسیار زیادی برای پوست دارد از اصلی ترین ان ها می توان به خاصیت سفیدکنندگی و روشن کنندگی ان نام برد.

ویژگی های ماسک ورقه ای شیر گاو هاچانا

  • سفید کنندە و روشن کنندە پوست و صورت
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست و صورت
  • برطرف کننده خشکی پوست
  • تقویت و ترمیم بافت پوست
  • نرم و صاف کننده پوست
  • درمان لک و لایه بردار پوست
  • جوانسازی و درخشندگی پوست
  • عصاره : شیر گاو
  • حاوی : ویتامین های A, B, E و مواد مغذی

فواید شیر گاو برای پوست و صورت

پاک‌کننده‌ی طبیعی صورت : شیر یک پاک‌کننده‌ی طبیعی فوق‌العاده‌ خوب برای پوست است. شیر تمام مواد موجودِ درونِ منافذ بسته را خارج می‌کند. و باعث جلوگیری از ایجاد جوش های سرسیاه، جوش و موارد دیگر می‌شود.

افزایش رطوبت پوست : اگر پوست خشکی دارید و پوسته‌پوسته شده است، از ماسک ورقه ای شیر گاو استفاده کنید تا پوست‌تان نرم شود و سلول‌های پوسته‌پوسته‌شده را ازبین ببرید.

درخشندگی پوست : با استفاده از شیر می‌توانید تیرگی روی پوست و لکه‌های روی آن را برطرف کنید. میزان لاکتیک‌اسیدِ بالای موجود در شیر نه‌تنها موجب روشن شدن پوست می‌شود، بلکه کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی سطح پوست ازبین برود.

لایه‌برداری از سلول‌های پوست : بتاهیدروکسی شکلی از آلفاهیدروکسی‌اسید و نوعی از اسیدلاکتیک است. که درون شیر یافت می‌شود. آلفاهیدروکسی‌اسید سلول‌های مرده‌ی اضافی سطح پوست را ازبین می‌برد. درنتیجه پوست نرمِ زیر آن نمایان می‌شود.

تسکین آفتاب سوختگی و التهابات پوستی : شیر موجود در ماسک ورقه ای شیر گاو با ایجاد غشای پروتئینی نازک از پوست حفاظت می‌کند. و احساس آفتاب‌سوختگی را کاهش می‌دهد. از همه‌ی چربی شیر برای درمان آفتاب سوختگی استفاده کنید. این چربی برای نرم کردن پوست بسیار مناسب است.

روش استفاده از ماسک ورقه ای شیر گاو

صورت خود را شسته و کاملا خشک کنید. ماسک را از بسته بندی جدا کرده و بر روی صورت قرار دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس ماسک را از کناره‌ها به آرامی بلند کنید.

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا HCHANA با دارا بودن انواع ویتامین های ضروری برای پوست و مواد معدنی باعث جوان‌سازی و درخشندگی پوست ، کاهش روند پیری ، و یک لایه بردار قوی و همچنین درمان لک های پوستی می باشد .

ماسک ورقه ای شیر گاو یک ماسک مرطوب کننده فوغ العاده مناسب افراد با پوست خشک و معمولی و مختلط است. عصاره شیر گاو موجود در این ماسک باعث رفع سیاهی ها و سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز پوست است که موجب افزایش جوانی، نرم شدن و افزایش خاصیت کشسانی پوست می شود.

این ماسک با تغذیه و تقویت پوست شما باعث کاهش آثار پیری و کاهش چین و چروک پوست می شود.

 

ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا با عصاره شیر گاو خالص تولید شده و با مواد مغذی همچون کلسیم موجود در آن به یکی از ماسک های صورت محبوب تبدیل شده است. ماسک شیر برای پوست بسیار مفید بوده که از فواید آن میتوان به خاصیت مرطوب کننده قوی پوست ، روشن کننده پوست و ضد چروک پوست اشاره کرد. همچنین ماسک شیر برای درمان لک صورت بسیار موثر بوده و باعث درمان لک های پوست میشود و به شما پوستی صاف و شفاف را هدیه میدهد.

با توجه به مواد مغذی و معدنی موجود در شیر ،ماسک صورت شیر گاو برای چاقی صورت بسیار مورد استفاده قرارمیگیرد . این محصول باتنطیم کنترل چربی پوست و پاکسازی سلول های مرده پوست موثر در رفع جوش صورت بوده و به همین دلیل ماسک شیر برای جوش صورت مورد استفاده و توجه زیادی قرار گرفته است.همچنین ماسک نقابی شیر گاو سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری برای پوست بوده که موجب کاهش آثار پیری و جوانسازی پوست میشود و روند پیری را کند میکند.

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

ماسک ورقه ای صورت هچانا مدل شیر

ماسک ورقه ای صورت هچانا مدل شیر یک ماسک مرطوب کننده فوق العاده مناسب افراد با پوست خشک و معمولی و مختلط است. عصاره شیر گاو موجود در این ماسک باعث رفع سیاهی ها و سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز پوست است که موجب افزایش جوانی، نرم شدن و افزایش خاصیت کشسانی پوست می شود. دارای خاصیت کنترل کنندگی چربی پوست می باشد و موجب بهبود خشکی پوست و نرم و براق شدن پوست صورت می شود.

همچنین دارای خواص تغذیه کنندگی و ترمیم کنندگی به پوست می باشد که موجب بهبود پوست و افزایش حالت ارتجاعی پوست می شود. این ماسک ضد چین و چروک صورت است. سیاهی و تیرگی های چهره را رفع کرده و باعث جوانتر شدن و روشن تر شدن پوست صورتتان می شود. اسیدهای آلفا هیدروکسی موجود در انبه باعث می‌ شوند سلول‌ های مرده پوست از بین بروند و شما پوستی شاداب داشته باشید. این ماسک منافذ باز پوست را می بندد.

خرید ماسک ورقه ای شیر گاو هچانا

طریقه استفاده ماسک صورت هچانا مدل انار وزن 30 گرم

برای استفاده از ماسک صورت هچانا مدل انار وزن 30 گرم، ابتدا صورتتان را شست‌وشو دهید و ماسک را روی صورتتان قرار دهید. سپس با انگشتانتان پوست را به آرامی ماساژ دهید تا مواد داخل ماسک جذب پوست شود و بعد از مدت 15 الی 20 دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *