محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

سلام به همه دوستان و همراهان سایت سیتی بین. ماسک ورقه ای لب بیوآکوا حاوی خواص ترمیم کنندگی و رطوبت رسانی به لب ها می باشد. خشکی لب ها را درمان کرده و به لب ها نرمی به لطافت می بخشد. همچنین ماسک لب موجب از بین رفتن پوسته پوسته های لب شده و ضمن ترمیم پوست لب، پوستی لطیف، خوش رنگ و زیبا برای لب ها به ارمغان می آورد. با بررسی بیشتر این محصول و خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا با ما همراه باشید.

 

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

ماسک ورقه ای لب بیوآکوا Bioaqua چیست و چه کاربردی دارد؟

در این صفحه قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که این محصول چیست و چه کاربردی دارد. ماسک لب ورقه ای بیوآکوا Bioaqua از آن دسته محصولاتی است که برای مراقبت از لب ها و جلوگیری از ایجاد مشکلات مختلفی در سطح لب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بیوآکوا همانطور که از نامش پیداست برای مراقبت از لب مناسب است زیرا خشکی آن ها را از بین می برد.

همچنین این ماسک که از محصولات بهداشتی و زیبایی متناسب با لب ها می باشد می تواند به کمک ویتامین هایی که دارد چین و چروک و خشکی لب را کاهش دهد. به علاوه حجم لب ها را بیشتر خواهد کرد و ان ها را حجیم تر می کند و خط آن را نیز بیشتر و بهتر نمایان می کند. استفاده از این ماسک تحریک رنگدانه های لب و پر رنگ تر کردن رنگ آن را نیز به دنبال دارد.

چرا از ماسک ورقه ای لب بیوآکوا استفاده کنیم؟

خشکی لب ها را کاهش می دهد ، لب ها را مات می کند و آنها را مرطوب می کند.کل لب را در بر می گیرد و تمامی آن را مرطوب می کند.ماسک ورقه ای لب بیوآکوا با آبرسانی قدرتمند خود لب ها را مرطوب کرده و آنهارا طبیعی و الاستیک می کند.با استفاده از این محصول پوست لب خود را تغذیه کنید تا لب هایی صاف و نرم داشته باشید

این محصول مشکل خشکی لب های شما را بر طرف می کند!!! فراموش نکنید که خشک شدن لب باعث می شود تا لب ها درخشش خود را از دست بدهند

ماسک های مرطوب کننده و تغذیه کننده با کلاژن برای پوست های خشک و چروک های اطراف چشم ، لب ها و به خصوص در ناحیه پیشانی مناسب است.

کلاژن تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست لب ها ، باعث طراوت و استحکام لب ها می شود و لب ها را صاف ،شاداب و براق می کند.کافیست به لب هایتان مقدار

مناسبی کلاژن برسانید!!استفاده ازماسک لب کلاژن بیواکوا باعث کاهش خشکی لب ها شده و باعث مرطوب شدن و جذابیت لب شما خواهد شد.

مشخصات منحصر به فرد ماسک ورقه ای لب بیوآکوا

اگر شما هم از لب هایی خشک و پوسته پوسته شده رنج می برید و همواره می خواهید از طریقی آن را رفع کنید و این مشکل را برطرف کنید می توانید ماسک ورقه ای لب بیوآکوا را مورد استفاده قرار دهید. آن هم به این دلیل که این ماسک بهترین و متناسب ترین درمان برای پوسته پوسته شدن لب ها می باشد و به علاوه یک درمان فوری و سریع برای رفع ترک لب می باشد. چراکه توسط توانایی که دارد لطافتی فوق العاده و نرمی بی نظیر و خاصی را به آن ها می بخشد.

از خواص دیگر این ماسک علاوه بر از بین بردن خشکی لب ترمیم کردن آن و همچنین آبرسانی به آن را باید نام ببریم. در نتیجه سطح رطوبت آن ها را به حد اشباع می رساند و تمام و کل خط لب ها را نیز مرطوب خواهد کرد. البته این مورد ناگفته نماند که این کار را بیش از حد انجام نمی دهد بلکه تنها در حد طبیعی و عادی انجام خواهد داد و الاستیک می کند.

به علاوه به ترکیبات کلاژن ساز مجهز شده است که همین مواد کلاژن ساز از چروک شدن لب ها و به وجود آمدن هرگونه چین و چروکی در آن ممانعت می کند و از طریق روشن تر کردن رنگ لب ها باعث می شود تا خوش رنگ تر شوند و ظاهری زیبا و عالی را به خود بگیرند.

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

سایر ویژگی ها و خواص ماسک ورقه ای لب بیوآکوا Bioaqua

همچنین به این مورد نیز باید اشاره کنیم که به جز ترمیم کنندگی سطح لب به عنوان یک لایه بردار خارق العاده به شمار می رود که می تواند پوست های مرده ی موجود بر روی آن را از بین ببرد و به راحتی آن را لایه برداری کند. به علاوه تیرگی لب نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن از لب برخی از شما ها داشته باشد و این مورد در اثر علائم مختلف و گوناگونی به وجود می آید.

شایان ذکر است به عنوان مثال بگوییم یکی از این علائم مصرف دخانیات در اقایان و در خانم ها هم استفاده از رژ لب های سرب دار می باشد و خوشبختانه این محصول بیوآکوا این مشکل را به راحتی حل خواهد کرد و به طور کلی تیرگی لب ها و سلول های مرده ی موجود بر روی ان را از بین می برد و به تغذیه ی آن ها می پردازد. در کنار این خواص نیز بافت سبک و نرمی دارد که هنگام استفاده از آن هیچگونه سنگینی بر روی لب خود احساس نخواهید کرد.

علاوه بر این تمامی موارد نام برده شده به اطراف و کناره های لب ها نیز می رسد و آبرسانی و کلاژن سازی برای خود لب و اطراف آن به صورت کامل انجام می شود. زیرا اندازه ی این ماسک ورقه ای از اندازه ی خود لب ها کمی بیشتر است. و اطراف ان را به صورت کامل در بر می گیرد و پوشش خواهد داد.

خواص خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

  • رفع مشکل خشکی لبها: خشکی لب ها را کاهش می دهد و لب ها را مات و مرطوب می کند.
  • مرطوب کننده: لب ها را با رطوبت اشباع می کند و کل خط لب را مرطوب می کند.
  • مراقبت ملایم:  به طور طبیعی لب ها را مرطوب می کند و آنها را طبیعی و الاستیک می کند.
  • تغذیه و مرطوب کننده: پوست را تغذیه و آن را صاف و ملایم می کند. لبهای لطیف ، مرطوب و جذاب باعث می‌شود مشکل لب های خشک  کاهش یابد. کمبود رطوبت در پوست لب باعث خشک شدن و کاهش درخشش لبها می‌شود.
  • مرطوب کننده طبیعی تغذیه : خشکی لب ها را کاهش و رطوبت به آنها می دهد.
  • هیدراته و دارای ترکیبات کلاژن ساز
خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای لب بیواکوا

نحوه استفاده از ماسک لب ورقه ای بیوآکوا

قبل از استفاده از این ماسک لب ورقه ای بیوآکوا ابتدا باید صورت و لب خود را به خوبی شست و شو دهید. تا هیچ ردی از مواد آرایشی همچون رژ لب و برق لب و … بر روی آن باقی نماند. سپس بعد از بیرون آوردن ورقه ی ماسک آن را بر روی لب قرار دهید. و به آرامی و با ملایمت با انگشتان خود ماساژ دهید تا ماسک بر روی لب فیکس شود.

بعد از این کار گذارید به مدت 15 الی 20 دقیقه برای جذب مواد هیدراته و کلاژن ساز و … موجود در ماسک بر روی آن باقی بماند. همچنین بعد از گذشت این مدت ماسک را اروی لب بردارید. و باید دوباره برای جذب شدن مایع خشک شده ی زیر ماسک بر روی لب مدتی منتظر بمانید. اگر می خواهید بهتر و بیشتر از این محصول شگفت انگیز بیوآکوا نتیجه بگیرید. و همیشه و همه جا لب هایی جذاب و مرطوب و بدون خشکی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم .


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *