محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

با سلام و درود به همه شما همراهان و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر قصد خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز را دارید اما هنوز در انتخاب خود مصمم نیستید و یا نمیدانید که ایا این محصول می تواند گزینه خوبی برای شما باشد یا نه تا پایان این پست با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم.

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

ماده ای که در این ماسک وجود دارد فوری جذب پوست شما می شود این ماسک خنک است و تمام مواد بهداشتی مورد نیاز، وارد پوست شما می شود.از مهم ترین اثرات این ماسک افزایش مقاومت پوست در برابر مواد غیربهداشتی و هوای آلوده می باشد.اگر پوست صورت مرطوب نباشد پوست روبه خشکی می رود حالت شکنندگی به خود می گیرد و همچنین به سلول های پوست هم آسیب می رسد اما این ماسک تمام مشکلات پوستی شما را به خصوص، خشکی پوست را برطرف می کند.

پوست صورت را مرطوب می کند و باعث آبرسانی به سلول های پوست صورت می شود به جرات می توان گفت که بهترین ماسکی است که دارای ویتامین های طبیعی است و در آن مواد آلوده به کار نرفته است مواد این ماسک زیاد است که حتی از آن می توانید دو سه بار استفاده کنید این ماسک به صورت ورقه ای روی صورت شما قرار می گیرد به محض قرار گرفتن روی پوست شما، موادی که در ماسک به کار رفته است فوری به پوست صورت شما جذب می شود و باعث می شود تا کلاژن های تازه ای بسازند.

ماسک ورقه ای نیکوتینامید ایمیجز

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا که عاری از آسیب های مختلف باشد، داشتن یک روتین پوستی کامل با استفاده از محصولات مراقبت پوستی با کیفیت می تواند به شما کمک بسیاری نماید.

بسیاری از مشکلات پوستی که امروزه ما با آن سروکار داریم به دلایل مختلفی مانند آلودگی هوا، اشعات مضر نور خورشید و یا استفاده مکرر از لوازم آرایشی و برخی عادت های نادرست مانند مصرف دخانیات می باشد، که برای درمان این مشکلات و داشتن پوستی صاف و یکدست کافی است برای خود یک روتین پوستی روزانه تشکیل دهید که در آن بتوانید با آب رسانی و مرطوب کنندگی پوست، پاکسازی آن و محافظت از پوست در برابر اشعات آفتاب، پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

برای هر یک از این کار ها که اشاره شد می توانید در بازار محصولات مراقبت از پوست بسیاری را پیدا نمایید که هر کدام می توانند برای پوست های مختلفی تاثیر گذار و مفید بوده و می توانید از آن ها خریداری و استفاده نمایید. اما نکته مهمی که همواره نیاز است تا به آن توجه داشته باشید، کیفیت این محصولات و تاثیرگذاری آن بر روی مشکلات پوستی می باشد تا کمک نماید شما به پوستی صاف و یکدست دست یابید.

برای این منظور نیز ما در فروشگاه ماه وش به شما کمک می نماییم تا علاوه بر راهکاری مراقبت از پوست، به محضصولاتی که نیاز است در روتین پوستی خود داشته باشید نیز دسترسی آسان تری داشته باشید.

بررسی و توضیحات

نیکوتینامید را می توان یکی از موادی دانست که می تواند بسیار به سلامت پوست شما کمک کرده و کمبود آن در پوست می تواند باعث ایجاد مشکلات مختلفی شوند. نیکوتینامید را می توان از گروه ویتامین B3 دانست که کمبود آن در پوست می تواند باعث ترک خوردگی و تیرگی پوست شود.

به همین خاطر است که بسیاری از برند های معتبر محصولات مراقبت از پوستی محصولاتی را حاوی این ماده تولید می کنند تا بتوانید با استفاده از آن پوست خود را صاف و یکدست نمایید. نیکوتینامید می تواند به تولید کلاژن در پوست کمک کرده و همچنین با ایجاد لایه چربی در پوست به حفظ رطوبت آن نیز کمک خواهد کرد به همین جهت از پیری زودرس پوست شما جلوگیری خواهد شد.

از دیگر ویژگی های مثبتی که می توان برای این ماده از خانواده ویتامین B3 نام برد، خواص ضد التهابی و مراقبتی آن در برابر اشعات مضر نور آفتاب می باشد. به همین خاطر است که در صورت استفاده از این ماده می توانید پوستی جوان و شاداب داشته و از ایجاد لکه ها روی پوست جلوگیری نمایید. این ماسک محصولی می باشد که می توانید با استفاده از آن، مقداری زیادی نیکوتین آمید را به پوست خود تزریق نمایید.

ویژگی های ماسک ورقه ای نیکوتینامید ایمیجز

برای اینکه بتوانید پوست خود را به صورت عالی مرطوب کرده و از طرفی نیز از مشکلات پوستی بسیاری جلوگیری نمایید، می توانید از این ماسک که محصولی با کیفیت و عالی در رطوبت رسانی و تغذیه و ترمیم پوست می باشد استفاده نمایید.

این محصول عالی می تواند با کمکی که به رطوبت رسانی به سلول های پوستی می کند. و همچنین تقویت کلاژن سازی در پوست می تواند از ایجاد چین و چروک بر روی پوست و پیری زودرس آن جلوگیری نماید.  همچنین خواص لیفتینگ داشته و می تواند به شما در درمان لک های صورتتان کمک نماید.

از دیگر ویژگی های این محصول ضد التهاب بودن آن و کمک به درمان التهابات و لک های پوستی می باشد که کمک خواهد کرد. تا پوستی لطیف تر شاداب تر داشته باشید. شما با استفاده از ماسک نیکوتینامید می توانید. پوستتان را نرم و لطیف و درخشان کرده و پوستی یکدست و زیبا داشته باشید.

با ترمیم منافذ بزرگ پوست، ناهموار بودن رنگ پوست، خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی پوست را از بین می برد و اثرات آسیب. ناشی از محیط زیست را کاهش می دهد (مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض افتاب) این محصول موجب ترمیم مجدد رطوبت شده و ظاهر پوست شما را نرم تر. و جوان ترمی کند خطوط ریز را بهبود می بخشد و با ترکیبات موجود در گل همیشه بهار باعث تغذیه و نرمی پوست می شود.

البته تنها کاربرد این محصول به آبرسانی ختم نمی‌شود. در واقع این ماسک‌ها می‌توانند تاثیر بسیار زیادی نیز بر روی تولید کلاژن داشته باشد. و با افزایش این ماده در پوست، علائم پیری زودرس را تا مدت‌ها به تعویق بیاندازد.

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

ویژگی ها:

  • این ماسک منافذ پوست را کوچک کرده و پوست را صاف و لطیف می کند
  • مواد مغذی را به پوست داده و یک تغذیه کننده برای پوست است
  • مرطوب کننده
  • روشن کننده
  • رفع خشکی و زمختی پوست
  • هیدراته کردن پوست
  • کاهش چین و چروک های پوست و نواحی اطراف چشم
  • ترمیم کننده و تغذیه رسان پوست
  • خاصیت آب‌رسانی با قدرت جذب بسیار بالا برای پوست صورت
  • نام لاتین محصول: NICOTINAMIDE AMPOULE FACIAL MASK IMAGES
  • شناسه محصول: XXM23655
  • وزن: ۲۵ گرم

طرز استفاده از ماسک صورت ایمیجز

برای استفاده از این محصول، ابتدا باید صورت خود را با استفاده از آب و یک شوینده. مخصوص به خوبی بشوئید تا هرگونه آلودگی و یا آرایش از روی صورتتان پاک شود. سپس روکش ماسک را باز کرده و بروی صورت خود قرار دهید. ماسک را به آرامی روی پوست فشار دهید تا تمام نواحی صورت با ماسک پوشانده شود. ماسک را به مدت 20-30 دقیقه روی صورت خود بگذارید. و سپس پس از برداشتن ماسک ، با نوک انگشتان خود به آرامی به صورت خود ضربه بزنید.

 

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *