محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. امروزه با حجم عظیمی از تنوع در ماسک های ورقه ای رو به رو هستیم. اگر قصد خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا را دارید تا پایان این پست با ما همراه باشید چرا که در ادامه به بیان دقیق تر و بررسی این محصول خاص و البته فانتزی خواهیم پرداخت و خواهیم شناخت که این نوع ماسک مناسب برای چه نوعی از پوست ها می باشد.

 

ویژگی های ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا

  • فانتزی ، زغالی ، مغناطیسی
  • مناسب برای پوستهای ترکیبی
  • مسدود کردن منافذ باز پوست صورت
  • پیشگیری از چین و چروک های پوست
  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • مناسب پوستهای حساس
  • درمان خشکی پوست
  • شفاف کننده و لیفتینگ پوست
  • آبرسانی قوی به سلولهای پوست
  • لایه برداری
  • روشن کردن و جوانسازی پوست

 

ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا

Animal Panda Tender Mask

 

ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا یک مرطوب کننده عالی برای پوست است که رطوبت را در پوستتان قفل می کند و به بهبود پوست خشک کمک شایانی می کند. این ماسک ورقه ای پاندا باعث آبرسانی به پوست شده و ضمنا تمام جوش های سر سیاه را از بین می برد.

ماسک ورقه ای یکی از روشهای ساده مراقبت از پوست است که به وسیله آن می توانید بدون کثیف کاری از پوست صورتتان مراقبت کنید. فرمول خاص این ماسک باعث می شود محصول به عمق اپیدرم نفوذ کند و آن را به شدت تغذیه کند بعد از استفاده از ماسک ورقه ای پاندا ، پوست روشن تر ، حتی صاف و نرم تر نیز می شود.

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا

  • ابتدا پوست صورتتان را کاملا تمیز کنید
  • بسته را باز کنید و ماسک را روی صورت خود قرار دهید ، استراحت کنید.
  • ماسک را بعد از 15 تا 20 دقیقه بردارید.
  • به آرامی صورت خود را با حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا مایع روی صورت شما جذب شود.

 

معرفی ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا BIOAQUA:

ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا، فوق العاده در پر کردن‌ چین‌ و چروک‌ عمیق و‌ به طور کلی لیفتینگ صورت بسیار عالی عمل کرده و پوست را صاف و یکدست می کند همچنین‌ آب و ویتامین‌ های مورد نیاز پوست را تامین‌ کرده و باعث تقویت و زیبایی و انسجام‌ پوست‌ خواهد شد؛ این‌ ماسک‌ صورت شگفت‌ انگیز در احیای رنگ پوست‌ تاثیر فوق العاده ای می گذارد و به سفید شدن پوست صورت کمک چشمگیری می کند.

 

ماسک ورقه ای دور چشم پاندا بیوآکوا محصولی با طرحی خاص و جذاب و همچنین با فرمولاسیون غنی با هدف رفع نیاز ها و بهبود پوست دور چشم شما است. در فرمولاسیون ماسک ورقه ای دور چشم پاندا بیوآکوا عصاره های فوق العاده ای مثل روغن کنجد و عصاره گل نیلوفر آبی و ترکیبات فعالی همچون هیالورونیک اسید و گلیسرین استفاده شده.

با استفاده از ماسک ورقه ای دور چشم پاندا بیوآکوا مواد غذایی و رطوبت مورد نیاز بافت پوست شما تامین شده و نیاز های سلول های پوست دور چشم شما برطرف می شود از این رو مشکلات پوست دور چشم مثل: آثار پیری، تیرگی، و همچنین پف برطرف شده و جذابیت و شادابی صورت شما دوچندان خواهد شد.

ماسک ورقه ای دور چشم پاندا بیوآکوا در مرحله اول با تامین مواد مغذی و آبرسانی بافت پوست بافت پوست را جوان ، سالم و نرم و کشسان کرده و در ادامه با رفع مشکلات پوستی، افزایش سفیدی و درخشندگی و رفع گودی و پف چهره ای جذاب به شما هدیه می کند.

 

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

معرفی ماسک ورقه ای دور چشم پاندا بیوآکوا مدل hydranourish

برند بیوآکوا از تولیدکنندگان معروف در زمینه محصولات مراقبتی پوست می باشد که تاکنون محصولات باکیفیت و تاثیرگذاری را به تولید رسانده است. ماسک دور چشم پاندا یکی از بهترین ماسک های تولیدی بیوآکوا می باشد‌. این محصول دارای خاصیت مغذی بوده و می تواند آبرسانی پوست را به بهترین شکل انجام دهد. با مصرف این ماسک می توانید چین و چروک ها و خشکی پوست دور چشم را از بین ببرید.

این محصول از هیالورونیک اسید برخوردار است و علاوه بر آن دارای ویتامین سی نیز می باشد که عملکردی بی نظیر را از آن در رفع چین و چروک و لک های پوستی شاهد خواهیم بود. ویتامین E موجود در این ماسک خاصیت آنتی اکسیدان را به این محصول می دهد و می تواند به بهبود پوست شما بپردازد و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری نماید.

در تولید این ماسک از عصاره درخت بامبو بهره گرفته شده است که یک محصول طبیعی و بدون ضرر را به شما هدیه می دهد. اگر می خواهید پوست دور چشمتان نرم و مرطوب، بدون چین و چروک و تیرگی باشد خرید این ماسک زیر چشم کمک شایانی به شما خواهد نمود.

نحوه مصرف

ابتدا به شستشوی پوست صورت و دور چشم بپردازید سپس با دست های شسته و خشک شده خود این محصول را از شیت بیرون آورید. پس از خارج کردن ماسک از شیت آن را روی پوست دور چشم خود بگذارید و اندکی فشار دهید که به خوبی روی پوست قرار گیرد. به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس ماسک را از روی پوست جدا کنید.

لازم به ذکر است که امکان استفاده مجدد از این ماسک وجود دارد پس می توانید پس از جداسازی از پوست آن را دوباره در شیت خود قرار دهید تا دوباره از آن استفاده کنید. اگر می خواهید تاثیر بهتری از این ماسک ببینید پس از جداسازی ماسک به شستشوی پوست دور چشم نپردازید تا مواد تا صبح بر روی پوست باقی بماند و تاثیر بهتری داشته باشد.

نرم و مرطوب کردن پوست
روشن شدن پوست
تغذیه کننده پوست
آبرسانی پوست
از بین رفتن جوش های سر سیاه
از بین رفتن چین و چروک ریز
تعادل ترشح چربی

خرید ماسک ورقه ای پاندا بیواکوا

ماسک ورقه ای پاندا بیوآکوا، فوق العاده در پر کردن‌ چین‌ و چروک‌ عمیق و‌ به طور کلی لیفتینگ صورت بسیار عالی عمل کرده و پوست را صاف و یکدست می کند همچنین‌ آب و ویتامین‌ های مورد نیاز پوست را تامین‌ کرده و باعث تقویت و انسجام پوست خواهد شد؛ این‌ ماسک‌ صورت شگفت‌ انگیز در احیای رنگ پوست‌ تاثیر فوق العاده ای می گذارد و به سفید شدن پوست صورت کمک چشمگیری می کند.

❌مناسب انواع پوست

روش مصرف:بعد شستن‌پوست‌ماسک‌رو به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت قرار بدید
باقی مواد مانده روی پوست رو‌ماساژ دهید تا کامل جذب بشه و بعد آبکشی کنید
از هر ماسک دوبار میشه استفاده کرد


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *