محصولات ارایشی

خرید ژل ابرو اسنس

خرید ژل ابرو اسنس

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ژل ابرو اسنس

سلام له همه دوستان و همراهان همیشگی سیتی بین. ابروهای زیبا می‌تواند حالت چشم‌ها را متفاوت نشان دهد، همه ما ابروهایی پر و خوش حالت را دوست داریم چرا که در زیباتر نشان دادن چشم‌ها و کل صورت تاثیر زیادی دارد. معمولا خانم‌ها به محصولات و لوازم آرایشی که برای ابروها هستند به اندازه دیگر محصولات آرایشی اهمیت نمی‌دهند. غافل از اینکه داشتن ابروهایی خوش فرم و مرتب در افزایش زیبایی چهره آن‌ها نقش مهمی دارد. خرید ژل ابرو اسنس محصولی است که می‌تواند برای مرتب کردن ابروها و دادن فرم دلخواه به ما کمک کند.

خرید ژل ابرو اسنس

خرید ژل ابرو اسنس

معرفی ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس:

ابروهای زیبا می‌تواند حالت چشم‌ها را متفاوت نشان دهد، همه ما ابروهایی پر و خوش حالت را دوست داریم چرا که در زیباتر نشان دادن چشم‌ها و کل صورت تاثیر زیادی دارد. معمولا خانم‌ها به محصولات و لوازم آرایشی که برای ابروها هستند به اندازه دیگر محصولات آرایشی اهمیت نمی‌دهند. غافل از اینکه داشتن ابروهایی خوش فرم و مرتب در افزایش زیبایی چهره آن‌ها نقش مهمی دارد.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس فرمولاسیونی ژله‌ای، سبک و شفاف دارد و به فرم دادن ابروها و مژه‌ها کمک می‌کند. به ثابت نگه داشتن حالت ابرو کمک کرده و مورد تایید آزمایشات چشم پزشکی است. حالت دهنده مژه فاقد رنگ، پارابن و مواد نگه دارنده بوده، برای استفاده روزانه مناسب است و جلوه‌ای طبیعی به مژه و ابرو می‌بخشد. قیمت ژل ابرو اسنس مناسب است و شما به راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

اما چرا ژل لیفت ابرو بی رنگ اسنس؟

این محصول، فونداسیون این بافت ها را محکم می کند و به علت بافت سبکی که دارد، احساس ناخوشایندی به شما القا می کند. یا برای انتخاب محصول ایده آل خود چه فاکتور هایی را مدنظر قرار دهید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که ویژگی ها و مزایای خرید ژل حالت دهنده ابرو و مژه بی رنگ اسنس را به شما معرفی کنیم. محصولی که هم اکنون می توانید کیفیت اورجینال آن را از طریق همین صفحه خریداری کنید و پس از استفاده، شاهد تاثیر اعجاب انگیز آن بر زیبایی ظاهر خود باشید.

بررسی ویژگی های ژل لیفت مژه و ابرو اسنس ASSENCE

این محصول یکی از پرفروش ترین ساخته های برند آلمانی اسنس ASSENCE می باشد که با ضمانت اصالت کالا در بانه گالری به فروش می رسد. ژل ابرو و مژه اسنس در بسته بندی پوکه ای شفاف و محکم و در حجم 9 میلی لیتر تقدیم شما می گردد. همچنین این محصول یک حالت دهنده ی قوی ابرو و مژه نیز می باشد.

به طور تخصصی تر استفاده از این ژل، ابرو ها را ثابت، خوش فرم و برجسته نگه می دارد. در ضمن جلوه ی طبیعی آن را نیز حفظ می کند و به هیچ وجه احساس نمی کنید که به آرایشی مصنوعی و غیر واقعی رو به رو هستید. در واقع این محصول مناسب خانم هایی است که می خواهند ابرو هایی مرتب و یکدست داشته باشند و فرم اطراف چشم خود را نمایان تر کنند.

بافت ژله ای و شفاف این محصول، راندمان کار را بالا می برد. در ضمن این مدل ژل، کاملا بی رنگ است و فقط نقش حجم دهنده و تثبیت کننده را دارد و برای رنگ کردن ابرو استفاده نمی شود.

همانطور که گفتیم قیمت ژل لیفت ابرو بی رنگ اسنس در بانه گالری بسیار مناسب بوده و نمونه اصل و اورجینال آن موجود است و خرید و سفارش آن از هر کجای ایران امکان پذیر می باشد. علاوه بر این محافظت از مژه های شکننده نیز از دیگر مزایای مهم استفاده از این محصول درجه یک برشمرده می شود.

خرید ژل ابرو اسنس

خرید ژل ابرو اسنس

احساس سنگینی نخواهید کرد!

همانطور که گفتیم، بافت این ژل بسیار سبک است. برخلاف نمونه های مشابه، سنگینی و چسبندگی آن را به هیچ وجه احساس نخواهید کرد. زیرا مواد تشکیل دهنده آن بسیار با کیفیت و سبک بوده و به نحوی ترکیب بندی شده تا مصرف کننده بهترین حالت خود را بدون اذیت شدن به دست آورد.

ویژگی‌های اصلی:

  • فرم دهنده
  • حالت دهنده ابرو و مژه
  • فرمولاسیون ژله ای سبک
  • شفاف
  • فاقد رنگ
  • ثابت نگه دارنده حالت ابرو
  • جلوه‌ای طبیعی
  • فاقد پارابن
  • فاقد مواد نگهدارنده
  • حجم ۹ میل
خرید ژل ابرو اسنس

خرید ژل ابرو اسنس

برای چه افرادی مناسب است:

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس برای همه خانم‌هایی که می‌خواهند ابروهایی مرتب و خوش حالت داشته باشند مناسب است.

چه تاثیری دارد:

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس به شما کمک می‌کند تا مژه‌ها و ابروهایتان برای مدت طولانی مرتب و به حالت دلخواهتان باقی بمانند.

نحوه استفاده از ژل لیفت مژه و ابرو اسنس

برای استفاده از ژل مژه و ابرو اسنس ASSENCE می توانید برس محصول را پس از آغشته کردن به مقدار کافی ژل، در انتهایی ترین قسمت مژه قرار دهید و با یک حرکت به آرامی به سمت سر مژه بکشید. این کار را از یک تا چند مرتبه تکرار کنید تا مژه فرم ایده آل خود را به دست آورد. برای فرم دهی به ابرو نیز کافیست براش را در جهت خواب آن بکشید. به همین راحتی ابرو و مژگان شما به فرم ایده آلتان در می آیند.

ژل ابرو اسنس اصل و تقلبی

لوازم آرایشی تقلبی به معزلی تبدیل شده که بسیاری از خانم ها را گریبان گیر خود کرده و با پرداخت هزینه ای که دور انداختن آن بهتر است لوازم آرایشی را تهیه می کنند که اصلا مواد تشکیل دهنده آنها و مضرات و مزایایشان مشخص نبوده و از همین رو ممکن است به خودشان آسیب بزنند. اصلی ترین راه تشخیص اصل بودن این محصول بارکد روی آن است که مستقیما شما را به وبسایت شرکت سازنده منتقل می نماید.

کد پروانه بهداشتی :

130041227127181


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *