آدرس و شماره تماس, زبان

درباره آموزشگاه زبان ملل

درباره آموزشگاه زبان ملل

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره آموزشگاه زبان ملل را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزشگاه زبان ملل شیراز

آموزشگاه به محیطی گفته می‌شود که در آن به آموزش افراد پرداخته شود.

دو نوع آموزشگاه وجود دارد:



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره آموزشگاه زبان ملل در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزشگاه زبان ملل بندرعباس

شعبه مرکزی:خیابان نبرد جنوبی،خیابان دهقی،پلاک 53info [at] melalinstitute.com

02133201700

آموزشگاه زبان ملل اهواز

موسسه زبان ملل از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا با همکاری جمعی از اساتید برجسته و با سابقه  به صورت یک موسسه زبان آغاز به فعالیت کرد. امروزه با گذشت بیش از دو دهه توانسته ایم با گسترش. شعب و ایجاد هسته ای  متمرکز از اساتید برجسته و دکترین زبان و توسعه حوزه های آموزشی خدمت رسانی بهتری به شما دانشجویان عزیز داشته باشیم.شایان ذکر است که در راستای افزایش بهره وری در سیستم آموزش و افزایش رضایتمندی دانشجویان اقدام به برگزاری دوره های ورکشاپ به صورت منظم نموده ایم.

آموزشگاه زبان ملل فردیس

شرکت دبیران نوین ایرانیان (Melal EFL)  با هدف ترویج و پیشرفت سطح علمی و آموزشی و تبیین و ارائه شیوه های نوین اکتساب زبان دوم در سطح استان و کشور در سال 1392 با مجوزهای رسمی از اداره ثبت شرکتها و وزارت آموزش و پرورش مفتخر است اعلام دارد عظیم ترین و کاربردی ترین سیستم آموزش زبانهای خارجی در کلیه سطوح از پیش مقدماتی تا حرفه ای و آزمونهای تخصصی بین المللی و نیز سطوح بازرگانی و زبانهای تخصصی در حوزه ESP ویژه مشاغل و مهارتها و صنایع مختلف برای مدیران، مسئولان، و کارشناسان شرکتها، کارخانجات، سازمانها, نهادها، و موسسات دولتی و غیر دولتی و با هدف حمایت از مدیران ایرانی به عنوان سرمایه های ارزشمند و تاثیرگذار در پیشرفت مملکت از طریق ارتقای علمی ایشان در حوزه زبانهای خارجی، پس از سالها تلاش، تحقیق.مطالعه و. مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای بین المللی و متناسب با کلیه سلائق و نیازها طراحی و اجرا میگردد. کارشناسان و متخصصان زبده آموزشگاه ملل در سایه ایزد متعال و با عنایت و الهام گیری از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تاکید بر بکارگیری و حمایت از سرمایه ایرانی، ارائه کننده قویترین سیستم آموزش زبانهای خارجی با تاکید بر تحقق آرمانهای ذیل میباشند:

آموزشگاه زبان ملل کرج

۱. کمک به تامین و رفع تنگناها و کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی و ارتقا سطح دانش زبان پویان. و بهره گیری از امکانات بالقوه هموطنان

۲. انجام پروژه های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، کمک آموزشی، آموزش انفرادی، نیمه گروهی، و گروهی در زمینه های عمومی و تخصصی در حیطه زبانهای خارجی علی الخصوص در حوزه ESP ویژه مشاغل، مهارتها و صنایع مختلف

۳. تنظیم یا عقد قرارداد، عضویت، مشارکت و همکاری با افراد، شرکتها، موسسات و مراکز آموزشی، پرورشی، فرهنگی، هنری، تجاری، اداری، و صنعتی و اعزام اساتید مربوط به آموزش

آموزشگاه زبانهای خارجی ملل (Melal EFL Institute) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت دبیران نوین ایرانیان فعالیت خود را به عنوان دپارتمان آموزش و آزمون عمومی و تخصصی انجام میدهد.

آموزشگاه زبان ملل ساری

در شاخه عمومی، جامعه هدف افرادی هستند که, شناخت و آگاهی لازم در سطح عمومی را برای. برقراری ارتباط به زبان انگلیسی ندارند. در این شاخه، مخاطبین تحت سیستم هدفمند مجموعه قرار گرفته و این قابلیت را پیدا میکنند که از پایینترین سطوح تا سطح پیشرفته ارتقا یابند که در این میان، به منظور ایجاد تناسب سنی (  کودکان، نوجوانان، جوانان، و بزرگسالان)، سیستم آموزش افراد را بنا به سطح بسندگی زبان انگلیسی آنها در سطوح مختلف و بصورت کارآمد جای میدهد.

آموزشگاه زبان ملل شاهین شهر

مکالمه فشرده و فوق فشرده زبان انگلیسی با متد CLT روش ارتباطی: مجموعه کتب. مکالمه فشرده زبان انگلیسی. تالیف دکتر میرزایی. (دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران و استاد دانشگاههای آزاد و پیام نور.مدرس و سوپروایزر آموزشگاههای متعدد با سابقه چندین ساله) .و دکتر رزمجو ( دکترای رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شیراز استاد و عضو هیات علمی دانشگاه شیراز) در ۳ جلد ویژه زبان .آموزان، کارشناسان، مدیران، و افرادیست که در بازه زمانی کوتاه به منظور مسافرت و یا مهاجرت به کشورهای خارجی قصد یادگیری زبان انگلیسی بصورت کوتاه مدت و فشرده را دارند. این کتابها بر اساس تاکید بر ۴ مهارت اصلی زبان (Listening, Reading, Speaking, & Writing) و زیر مهارتها از قبیل Vocabulary و Pronunciation طراحی شده اند. در سطوح اولیه ( جلد ۱ کتاب) برای افزایش و بهبود دانش لغت به مهارتهای شناختی و دریافتی (Reading & Listening) زبان آموزان پرداخته خواهد شد. در سطح بعدی (جلد ۲ کتاب) علاوه بر مهرتهای Reading & Listening, مهارتهای دریافتی به مهارت Speaking که یک مهارت پردازشی است پرداخته می شود. در سطح سوم ( جلد ۳ کتاب) علاوه بر پرداختن به ۳ مهارت قبلی (Reading, Listening, & Speaking) زبان آموزان مهارت Writing نوشتاری بعنوان دیگر مهارت پردازشی را نیز اکتساب خواهند کرد و شیوه های مختلف نوشتار و استراتژیهای آن را خواهند آموخت.

آموزشگاه زبان ملل تهران

در شاخه تخصصی، جامعه هدف افرادی هستند که در حوزه مشاغل, یا مهارتهای,.خود و یا در حوزه صنایع مختلف نیز سطوح بازرگانی نیاز به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را دارند. در این شاخه، مخاطبین تحت سیستم جامع و هدفمند ,مجموعه توسط,متخصص. ترین, و حرفه ای ترین کادر آموزشی.، مورد آموزش قرار میگیرند و میتوانند نیاز خود را از این طریق مرتفع سازند. اهم این دوره ها در این مجموعه عبارتند از,زبان انگلیسی برای اهداف خاص (ESP) برای. رشته های: دریانوردی، ملوانی، گمرک، ترخیص کالا، مدیریت بازاریابی، تجارت الکترونیک، حقوق تخصصی، عمومی، و تجارت، کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات، آموزش زبان، مترجمی زبان، ادبیات انگلیسی، پزشکی و پرستاری، صنعت هوانوردی، صنعت انرژی، صنعت توریسم، بهداشت، ایمنی، محیط زیست,امور آرایشی و بهداشتی، امور بانکی و بانکداری، پلیس، حقوق و قضا، فناوری و اطلاعات، امور ساختمانی و عمرانی، منشی گری، نیروی هوایی و  دریایی، ورزش، هتلداری، صنعت مخابرات, مکالمات تلفنی، نفت و گاز، معاملات خرید و فروش، جلسات، همایش، کنفرانس، تدارکات و پشتیبانی، ایمیل و مکاتبات، مشاغل حقوقی، حمل و نقل کشتیرانی، هواپیمایی، بازاریابی و تبلیغات، داروشناسی و داروسازی، صنعت خودروسازی، برقراری روابط اجتماعی، امور مشتریان، منابع انسانی، رسانه و مطبوعات، برق و الکترونیک، مدیریت بازرگانی، عمران و معماری، پتروشیمی،, فیزیک، شیمی، حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، تجارت و معدن…

آموزشگاه زبان ملل مشهد

در شاخه آکادمیک، جامعه هدف افرادی هستند که قصد شرکت در آزمونهای بین المللی نظیر IELTS (Academic & General), TOEFL iBT & PBT, GRE, FCE, CAE, CPE, GMAT, MCHE, TOEIC, BEC, ECCE, ECPE,… را دارند. در این شاخه، مخاطبین تحت سیستم پیشرفته و حرفه ای مجموعه ملل توسط اساتید متخصص مورد آموزش قرار گرفته و به مرحله شرکت در آزمون هدایت میگردند آموزش سریع لغات بدون نیاز به مرور طولانی مدت: آموزش بسیار سریع لغات کتبEssential Words for the TOEFL, Vocabulary for the High School Students Vocabulary for the College Bound Students, ۱۱۰۰ Words, ۵۰۴ Words, & GRE به روش Coding بدون نیاز به مرور طولانی مدت توسط مبتکر طرح دکتر ترقی (مدرس برتر تافل ارشد و دکتری) برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون ارشد، دکتری، MCHE, TOEFL, IELTS, GRE, MHLE, MSRT و مترجمانی که قصد ترجمه متون تخصصی را دارند. روش کدینگ (Coding) توسط آقای ترقی دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران اختراع و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران ثبت و حق آن محفوظ میباشد. پروژه ۴۰ ساعت طلایی زبان  آموزش لغات ۵۰۴ واژه با روش Coding  آموزش لغات تافل با روش Coding  آموزش لغات آزمونهای گذشته با روش Coding  مرور بیش از ۱۰۰۰ تست لغت آموزش مهارتهای تندخوانی  آموزش مهارتهای درک مطلب  مرور بیش از ۱۰۰ متن درک مطلب بدون شک آزمون زبان برای کسانی که در پروژه ۴۰ ساعت طلایی زبان ارشد شرکت میکنند کاملا متفاوت از دیگران بوده و منجر به کسب رتبه بالاتر و پشت سر گذاشتن این آزمونها با آرامش و اعتماد به نفس بیشتر می شود.

آموزشگاه زبان ملل فردیس کرج

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *