آدرس و شماره تماس, آژانس های مسافرتی

درباره خورشید جهان

درباره خورشید جهان

درباره خورشید جهان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره خورشید جهان را در اختیار شما قرار دهیم.

خورشید جهانتاب

آژانس مسافرتی (انگلیسیTravel Agency‎)یا شرکت خدمات مسافرتی و هوایی به شرکتی خصوصی اطلاق می‌شود که در زمینه ارائه خدمات گردشگری، جهانگردی و هواپیمایی به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی و پیش فروش فعالیت می‌نماید.

در ایران آژانس‌های مسافرتی. بنا به نوع فعالیت خود از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و به نمایندگی از تأمین‌کنندگان،. خدماتی چون اخذ ویزا، رزرو هتل و اماکن اقامتی. برگزاری تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی، .فروش بلیت هواپیما، قطار، و کشتی، انجام امور بیمه مسافرتی، صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی و… ارائه می‌نماید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره خورشید جهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خورشید جهان افروز

آدرس

شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰متری سینما سعدی)، نبش هدایت غربی، طبقه فوقانی بانک رفاه

تلفن

ساعت تماس از ۸ صبح الی ۴ عصر: ۰۷۱۳۲۳۰۸۰۸۰
ساعات غیر اداری (مدیر فنی): ۰۹۱۹۶۷۴۳۳۷۴
کارشناس تور داخلی: ۰۹۰۱۹۹۵۶۴۳۵
کارشناس تور خارجی: ۰۹۳۳۲۹۳۹۰۴۸

خورشید جهان سر زد

آژانس مسافرتی خورشید جهان شیراز مجری تورهای داخل .و خارجی از سراسر ایران و جهان می باشد. خدمات این آژانس مسافرتی شامل امور مربوط به ویزا، رزرو بلیط هواپیما و قطار، پذیرش تحصیلی، بیمه مسافرتی، اجاره خودرو (ترنسفر)، گشت و راهنما می باشد. آژانس مسافرتی خورشید جهان افتخار این را دارد که بزرگ ترین آژانس مسافرتی شیراز باشد و .می تواند پکیج مسافرتی ویژه شما را آماده و در اختیارتان قرار دهد. با ما تماس بگیرید:

خورشید جهان کتاب

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید جهان، از سال ۱۳۹۵ .با مدیریت سرکار خانم رابط در شیراز تاسیس شده است و با کادری مجرب، متعهد و ماهر، همواره ارائه دهنده خدمات مربوط به کلیه امور مسافرتی از قبیل تهیه. بلیط در اسرع وقت، مجری انواع تور های گردشگری داخل و خارج از کشور (به همراه بهترین و مجرب ترین راهنما های تور) می باشد. همکاران ما در آژانس مسافرتی و گردشگری خورشید. جهان، آماده اند که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری، لذت شیرین خاطره انگیز ترین سفر را برایتان به ارمغان آورند.

خورشید جهان تابیدبه ایوان مزاری

گردشگران عزیز می توانند به منظور برخورداری از خدمات حضوری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید جهان، با مراجعه حضوری یا از طریق وبسایت، تمامی موارد مربوط به آغاز سفری لذت بخش را در جوّی مناسب از همکاران مجرب ما دریافت کنند.. هم چنین، در صورتی که تمایل به ارائه دریافت خدمات گردشگری به صورت غیر حضوری از این آژانس را دارید،. می توانید در هر کجای ایران، در کم ترین زمان ممکن، از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوند. این آژانس، هم چنین، به دلیل تعهد و مسئولیت دیرینه ای که در خصوص ارائه خدمات بی. کم و کاست نسبت به مشتریان محترم خود داشته و دارد، در تمامی روزهای هفته و نیز به صورت شبانه روزی و حتی در روز های تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیزان می باشد. بدین منظور می توانید در روز های تعطیل و ساعت های غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۷۴۳۳۷۴ تماس گرفته و به و سرعت و با سهولت بسیار، خدمات مربوط به سفر خود را به راحتی دریافت کنید.

خورشید جهان

شرکت یا کمپانی (مصوب فرهنگستان زبان، از عربی «الشَّرِکة»)[۱] به معنای یک شخصیت حقوقی انجمن یا بنگاه تجارت است. بنابر تعریف قانون مدنی ایران، کمپانی عبارت است از اجتماع حقوق مالکان متعدد در شیء واحد به نحو اشاعه،[۲] ولی این تعریف در برگیرنده مشاعات نیز است. بنابر مفهومی که از قانون تجارت استنباط می‌شود، شرکت قراردادی است که بر اساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می‌کنند.[۳] شرکت‌ها در قوانین ایران شخصیت حقوقی دارند.[۴]

خورشید جهان شیراز

گردشگری یا توریسم (به انگلیسیTourismسفر به قصد لذت بردن یا کسب‌وکار است؛ همچنین به معنی تئوری و عمل سیاحت‌گری، تجارت، جذب، اسکان و سرگرمی گردشگران، و تجارت مرتبط به برگزاری تور است.[۲] سازمان جهانی گردشگری با توجه به تمامی تعاریف گردشگری که تا قبل از سال ۱۹۹۴ ارائه شده بودند در سال ۱۹۹۵ یک تعریف نهایی منتشر کرد: «مجموعه فعالیت‌های فرد یا افرادی که به مکانی غیر از مکان عادی زندگی خود مسافرت و حداقل یک شب و حداکثر یک سال در آنجا اقامت می‌کنند و هدف از مسافرت آنان نیز گذراندن اوقات فراغت است. البته اهدافی نظیر اشتغال و کسب درآمد شامل آن نمی‌شود.» بر این اساس کسانی که شامل این تعریف می‌شوند نیز گردشگر نامیده می‌شوند.[۳] گردشگری می‌تواند داخلی (گردشگر در داخل کشور خود مسافرت می‌کند) یا خارجی باشد.

خورشيد جهان

تعداد روزافزونی از مقصدها در سراسر جهان برای گردشگری گشوده و در آن سرمایه‌گذاری می‌شود. گردشگری از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد صادراتی به یک عامل اصلی پیشرفت کشورها و توسعه زیرساخت‌های آنها تبدیل شده‌است. طی شش دهه گذشته. گردشگری یک توسعه و تنوع پیوسته را تجربه کرده و به یکی از بزرگترین بخش‌های.اقتصادی در جهان تبدیل شده‌است. گردشگری .با وجود شوک‌های گاه به گاه، تقریباً بدون وقفه به مرور رشد کرده‌ است که نشان دهنده قدرت و انعطاف‌پذیری این بخش از اقتصاد است. ورود گردشگران بین‌المللی از ۲۵. میلیون نفر در جهان در سال .۱۹۵۰ به ۲۷۸ .میلیون نفر در سال ۱۹۸۰، و ۶۷۴ میلیون نفر در سال .۲۰۰۰ و ۱۲۳۵ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته‌است.

خورشید جهانی تو

واژه tourist برای اولین بار در سال 1772[۶] و واژه tourism برای اولین بار در سال ۱۸۱۱ مورد استفاده قرار گرفت.[۷] این واژه از tour گرفته شده‌است، که از turian انگلیسی قدیم گرفته شده‌است، که از واژه torner فرانسوی قدیم گرفته شده‌است، که از tornare لاتین به معنای «گردش بر روی چرخ خراطی» گرفته شده‌است، که خود از یونانی قدیمی tornos (τόρνος) به معنای «چرخ خراطی» گرفته شده‌است.[۸]

خورشیدی جهانشید

افراد ثروتمند معمولاً به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنند تا شاهکارهای هنری را ببینند، زبان‌های جدید بیاموزند، با فرهنگ‌های جدید آشنا شوند یا با غذاهای دیگر کشورها آشنا شوند.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *