آدرس و شماره تماس, خدمات

درباره مشاوران شیراز انرژی

درباره مشاوران شیراز انرژی

درباره مشاوران شیراز انرژی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره مشاوران شیراز انرژی را در اختیار شما قرار دهیم.

مشاوران شیراز انرژی

شرکت مهندسی مشاوران شیراز انرژی (مشیران) در سال 79 با هدف ایجاد یک شرکت مهندسی مشاور کارآمد در زمینه برق و انرژی در شیراز تأسیس و فعالیت خود را از سال 80 به ‌عنوان اولین مشاور محلی در منطقه جنوب با ایجاد و سازماندهی تشکیلات لازم، جذب و آموزش کارشناسان خدمات خود را در زمینه مطالعات،طراحی و مهندسی، نظارت به شرکت های برق منطقه ای و توزیع ارائه نمود. این شرکت در سال 84 اولین مشاور دارای رتبه‌بندی در گروه انرژی تخصص تولید، توزیع و انتقال نیروی برق از سازمان برنامه و بودجه در جنوب شناخته شد.

شرکت مشیران با گسترش فعالیت‌های خود در تولید .و انتقال نیروی برق و نیز انجام چندین قرارداد خدمات مهندسی خطوط و پست‌های فوق توزیع و انتقال با برق منطقه ای، مطالعات و طراحی شبکه‌های برق‌رسانی به معادن در بخش صنعت و معدن. (ایمیدرو)، نظارت بر عملکرد شرکت‌های توزیع سراسر کشور (توانیر) و نظارت بر پست‌های انتقال شرکت مدیریت شبکه برق ایران (طی سه قرارداد متمادی) با عملکرد. خوب و جلب رضایت کارفرمایان به توانمندی بالا به لحاظ منابع انسانی متخصص و مجرب و. اعتبار به لحاظ کیفیت و سلامت ارائه خدمات دست یافت.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره مشاوران شیراز انرژی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مشاوران شیراز انرژی

Info@moshiran.com 

شرکت مشیران از سال 83 دارای پروانه فنی و مهندسی معتبر از وزارت. صنایع بوده و از سال 86 موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو شده و دارای گواهینامه معتبر و به روزISO-9001 می باشد. شرکت مهندسی مشاوران شیراز انرژی دارای. گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره در گروه انرژی و در دو تخصص توزیع (رتبه 2) وانتقال (رتبه3) می باشد. شرکت مشیران عضو سندیکای صنعت برق ایران، عضو انجمن شرکت های خدمات انرژی ایران (ESCO) بوده و در لیست مشاوران واجد شرایط (وندور لیست) شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی قرار گرفته است. شرکت مهندسی مشاوران شیراز انرژی تاکنون (پاییز 98) بیش از 290 قرارداد انجام شده در سوابق خود دارد

شرکت مشاوران شیراز انرژی

.این قراردادها از طریق شرکت در مناقصات و استعلام ها ،عمدتاً در زمینه برق قدرت و در بخش های تولید، توزیع و انتقال نیروی برق با ماهیت خدمات مهندسی و مشاوره ای شامل مطالعات، طراحی و نظارت باشرکت ها و زیر مجموعه های وزارت نیرو مبادله گردیده است. مشیران همچنین 20 قرارداد مطالعاتی، امکان سنجی، طراحی و نظارت شبکه های برق رسانی به معادن را با زیر مجموعه های وزارت صنایع و نیز چندین فقره قرارداد EPC را با صنایع پتروشیمی ، پالایشگاه و نیروگاه ها انجام داده است.

شرکت در سال های اخیر با جذب نیروهای متخصص واحدهای خدمات انرژی و انرژی های تجدیدپذیر را تشکیل داده و20 پروژه اجرائی نیروگاه های خورشیدی (مهندسی، تأمین تجهیزات، نصب و راه¬اندازی)، مشاوره ای (طراحی و مهندسی سیستم و نظارت بر احداث سامانههای متصل به و یا مستقل از شبکه) و نیز پروژه های مطالعاتی طرح اتصال به شبکه نیروگاههای مگاواتی (خورشیدی و یا تولید پراکنده گازسوز) رابه انجام رسانیده و بدین ترتیب با اشراف به مبانی علمی و نظری و کسب دانش فنی و تجربه لازم توانمندی گسترش فعالیت در این زمینه تأمین گردیده است.

 

 

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *