آدرس و شماره تماس, آموزشی

درباره هفت استاد شیراز استان فارس

درباره هفت استاد شیراز استان فارس

درباره هفت استاد شیراز استان فارس

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره هفت استاد شیراز استان فارس را در اختیار شما قرار دهیم.

هفت استاد شیراز استان فارس

کنکور (به فرانسویConcours)، که در ایران با نام آزمون سراسری هم گفته می‌شود، نام آزمونی است که برای سنجش دانسته‌های علمی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها، در برخی کشورها مانند ایران، چین و کره جنوبی برگزار می‌شود. در صورتی که این نوع آزمون‌ها در اکثر کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا برگزار نمی‌شود.

اوّلین کنکور ایران در سال ۱۳۴۸ برگزار شد و ۴۷٫۷۰۳ نفر داوطلب در آن شرکت کردند. سؤالات اوّلین دورهٔ کنکور، به صورت سؤالات جواب کوتاه طرّاحی شده‌بود. نفر اول در این کنکور مهدی حضرتی بود. آخرین دوره برگزار شده، آزمون سال ۱۳۹۹، پنجاه و دومین آزمون کنکور ایران بود.[۱]

از سال ۱۳۷۷ به صورت یک مرحله‌ای و برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر به‌طور جداگانه برگزار می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره هفت استاد شیراز استان فارس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



هفت استاد شیراز استان فارس

شعبه 1- شیراز بیست متری سینماسعدی معدل شرقی روبروی کوچه 5 شعبه 2- شیراز بلوار میرازی شیرازی بعد از زیرگذر صنایع سمت چپ موسسه 7 استادsanatim [at] yahoo.com

91009177

-موسسه علمی 7 استاد از سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود و در این سال ها همیشه پا به پای دانش آموزان دبیرستانی و هنرآموزان هنرستانی گام برداشته تا آنها را به رویای خودشان و قبولی در رشته و شهر مورد علاقه برساند .

-موسسه علمی 7 استاد از سال هفتم دبیرستان تا سال دوازدهم ( کنکور دبیرستان و هنرستان ) به دانش آموزان خدمت رسانی می کند

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *