آدرس و شماره تماس, آژانس های مسافرتی

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آدینه سفر پارس

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آدینه سفر پارس

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آدینه سفر پارس

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آدینه سفر پارس را در اختیار شما قرار دهیم.

 آدینه سفر پارس

آژانس مسافرتی (انگلیسیTravel Agency‎)یا شرکت خدمات مسافرتی و هوایی به شرکتی خصوصی اطلاق می‌شود که در زمینه ارائه خدمات گردشگری، جهانگردی و هواپیمایی به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی و پیش فروش فعالیت می‌نماید.

در ایران آژانس‌های مسافرتی بنا به نوع فعالیت خود از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری. همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و به نمایندگی از تأمین‌کنندگان.، خدماتی چون اخذ ویزا، رزرو هتل و اماکن اقامتی، برگزاری تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی،. فروش بلیت هواپیما، قطار، و کشتی، انجام امور بیمه مسافرتی، صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی و… ارائه می‌نماید.

سازمان هواپیمایی کشوری ایران سازمان دولتی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است، که وظیفهٔ تنظیم هوانوردی کشوری (غیرنظامی) با تأکید بر ایمنی و امنیت و همچنین سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، تدوین آیین‌نامه‌ها و شیوه نامه‌ها، انتخاب و ساماندهی ناوگان هوایی کشور، ساخت و گسترش فرودگاه‌های کشور و عقد قراردادهای بین‌المللی در امور حمل‌ونقل هوایی را به عهده دارد و به عنوان طرف ایرانی ایکائو شناخته می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خدمات مسافرتی و جهانگردی آدینه سفر پارس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

توضیحات اجرای تورهای داخلی و خارجی-رزرو هتل در سراسر جهان-صدور ویزا -وقت سفارت

شماره تلفن: 09173097415