پزشکی, جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر علی شهابی

دکتر علی شهابی

دکتر علی شهابی

برای یک چهره حتی یک تغییر کوچک در بینی شما میتواند تأثیر زیادی در ان داشته باشد.  و  در اکثر موارد میتواند موجب رضایت را برای فرد فراهم اورد. یکی از مزایای عمده رینوپلاستی افزایش اعتماد به نفس فرد بعد از تغییر شکل بینی و هماهنگ شدن آن با صورت میباشد.شیرازیاب به شما دکتر علی شهابی پیشنهاد میکند.

دکتر علی شهابی جراح بینی

دماغ  بزرگ و پهن ممکن است ویژگی های دیگر چهره شما را تحت تأثیر قرار داده و ظاهر صورتتان را  نامتوازن جلوه دهد. با تغییر دادن سایز و شکل بینی از طریق عمل  رینوپلاستی، دیگر اعضاء چهره هم بهت نمایان میشودو. بسیاری از افراد بعد از عمل هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی احساس بهتری دارند به خصوص که اگر بینی آن ها در زمان کودکی و جوانی موضوع تمسخر دیگران بوده است.
این عمل مزایای بسیاری هم برای افرادی دارد که به دلیل شکل بینی خود مشکل تنفسی داشته اند. و همچنین  میتواند به باز شدن مجرای بینی کمک کرده و نفس کشیدن را برای شما راحتتر نماید. همچنین رینوپلاستی میتواند باعث رفع مشکلات مادرزادی مانند انحراف غضروف بینی یا نامتوازن بودن شکل بینی شود و علائمی را که باعث تأثیر گذاری بر سیستم کلی گردش خون میشود را از بین ببرد.

ما چه خدماتی ارائه میکنیم؟

خدمات کلینیک زیبایی و جراحی بینی تهران شامل مشاوره و انجام جراحی های تخصصی در زمینه زیبایی , جراحی بینی وجراحی پلاستیک صورت , جراحی پلاستیک شکم , گوش , سینه , باسن و.. میباشد که بصورت کلی به شرح زیر میباشند.

۱: جراحی بینی( گوشتی،استخوانی،غضروفی،ترمیمی،و…)

۲: جراحی زیبایی گوش

۳- جراحی زیبایی پلک

۴- جراحی زیبایی شکم

۵- عمل های زیبایی صورت

۶- عمل های زیبایی اندام

۷-پروتز سینه

۸-لیفت سینه

منشور اخلاقی ما

هر کلینیک که در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت میکند قطعا باید اصول خاصی را رعایت و در سرلوحه اهداف و منشور اخلاقی خود قرار دهد.

از همین رو کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک و جراحی بینی و جراحی صورت بینی پلاست تهران اصول و مبانی سخت گیرانه ای را در سازمان خود تدوین و پیاده سازی نموده است که میتوانید برای مطالع در خصوص منشور اخلاقی ما به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

دکتر علی شهابی

دکتر علی شهابی

دکتر علی شهابی اینستا

https://www.instagram.com/drshahabii.clinic/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *