پزشکی, سونوگرافی

دکتر علی قنبری شیراز

دکتر علی قنبری شیراز

دکتر علی  قنبری شیراز

دکتر علی  قنبری شیراز

سلام دوستان عزیز شیرازیاب.امیدوارم سالم و تندرست باشید.دراین پست می خواهم آدرس مطب ,شماره تلفن وساعات کاری این دکترسونوگراف را در اختیارتان بگذارم.امیدوارم مطالب پیش رو مفید واقع شود.

با تشکرازهمراهی شما تا آخرپست با شیرازیاب.

 

متخصص رادیولوژی-فلوشیپ فوق تخصصی تصویربرداری مداخله ای ، اینترونشنال رادیولوژی



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:دکتر علی قنبری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سونوگرافی دکتر علی  قنبری شیراز

خدمات سونوگرافی :
سونوگرافی ساده و تخصصی (حاملگی – NT,NB-آنومالی جنین – سعه بعدی و چهار بعدی -کالر داپلر حاملگی – کالرداپلر اندام تحتانی- ترانس واژینال – شکم و لگن -تیروئید و نسج نرم )
خدمات رادیولوژِی:
رادیوگرافی ساده و تخصصی – پانورکس دیجیتال -باریم انما- ترانزیت ( روده باریک )-IVP(دستگاه ادراری )-upper G.I( مری .معده.)

آدرس وشماره تلفن دکتر رضا علی  قنبری

آدرس: شیراز-خیابان اردیبهشت – حدفاصل باغشاه و بیست متری – ساختمان مسیح

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”106″]

شماره تلفن:07132319747

ساعات کار مطب: شنبه تا چهارشنبه
صبح ها: ۱۰تا۱  عصرها۴:۳۰تا ۸:۳۰

دکتر عباس علی  قنبری دانشگاه شیراز

عباس علی قنبری

مرتبه:دانشیار

محل خدمت:بخش مهندسی مخابرات و الکترونیک

ایمیل:alighanbari@shirazu.ac.ir

 

 

سونوگرافی فراصوتی یکی از روش‌های تشخیص بیماری در پزشکی است. به این روش اکوگرافی، پژواک‌نگاری و صوت‌نگاری نیز گفته می‌شود. این روش بر مبنای امواج فراصوت و برای بررسی بافت‌های زیرجلدی مانند عضلات، مفاصل، تاندون‌ها و اندام‌های داخلی بدن و ضایعات آن‌ها پی ریزی شده‌است. سونوگرافی در حاملگی نیز کاربردهای وسیعی دارد. همچنین امروزه سونوگرافی کاربردهای درمانی نیز دارد.

 

سونوگرافی چهاربعدی

سونوگرافی چهاربعدی روشی است برای انتشار ۳بعدی تصویر جنین و دیدن حرکات همان لحظهٔ اوست و شبیه دیدن یک ویدئوی زنده از جنین که داخل رحم مادر است این سونوگرافی همانند سونوگرافی‌های دیگر است که در دوران بارداری استفاده می‌شود بین هفته‌های ۲۶ تا ۳۲ بارداری انجام شود بهتر است . مبدل که دستگاه موج‌های صوتی است را روی شکم شما حرکت می‌دهند.امواج به جنین شما برخورد می‌کند و بازتاب یا پژواک می‌کند و ترجمه می‌شود و بروی صفحه نمایش میدهد.

منبع:ویکی پدیا

 

سپاس ازهمراهی شما با شیرازیاب.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *