غذا و خوراکی

سوپرمارکت اینترنتی شیراز yakhdon

سوپرمارکت اینترنتی شیراز yakhdon

سوپرمارکت اینترنتی شیراز yakhdon

با سلام خدمت همشهریان عزیز شیرازی. به سایت شیرازیاب خوش امدید. در دنیای شلوغ امروزی وقت برای همه ی ما بسیار مهم و حیاتی است. خیلی از ما فرصت خریدها و مایحتاج روزانه ی زندگی خود را نداریم، ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم تا بتوانید فقط با یک تماس خرید خود را داشتخ باشید. سوپرمارکت اینترنتی شیراز yakhdon شما را در این مهم یاری خواهد کرد.

یخدون چیست؟

یخدون سایتی مطمئن و با پیشینه کارهای عملی در فروش کالا و ملزومات که با همکاری هایپر مارکت فعال در کل کشور برای شما بستری امن محیا نموده تا به راحتی و درکمترین زمان خرید دلخواهتان را انجام دهید .

تصور کنید در مرکز خریدی درحال قدم زدن هستید و تمامی محصولاتی که لازم دارید از هر مارک و برندی در دسترس شما است.

این مطالب را نیز دیدن نمایید:

سوپرمارکت اینترنتی یخدون

ما این فضا را به صورت مجازی برای شما گردآوری کرده ایم تا تمامی محصولات مورد نیازتان را به راحتی و به سرعت خرید نموده و دیگر زمان بسیاری را صرف این کار نکنید و نیز کالاهای مورد نیاز خود را ارزان تر از همه جا خریداری نمایید و از خرید خود مطمئن و راضی باشید .

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان سوپرمارکت یخدون با بکار گیری زیرساخت های معتبری که تضمین کننده ی تحویل کالا و پشتیبانی و پاسخگویی است و تجربه عالی و خوشایندی را از خرید اینترنتی شما به ارمغان می آورد و شما میتوانید با خیال آسوده از فروشگاه یخدون خرید کنید .

اپلیکیشن اسنپ مارکت، ارزان ترین سوپرمارکت اینترنتی تهران - خبرآنلاین

تماس با فروشگاه اینترنتی یخدون

فروشگاه اینترنتی یخدون
آدرس دفتر مرکزی : کرج رجایی شهر خیابان 12 فاز 3 بلوک 2 پلاک 28 واحد 2
شماره تماس :
پشتیبانی : 09351901277
پشتیبانی : 02634300225
Email : yakhdon.com@gmail.com
ساعات پاسخگویی
از ساعت 9 الی 20
همه روزه حتی روزهای تعطیل!

رسیدگی به انتقادها
مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از فروشگاه اینترنتی یخدون دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، میتوانید با شماره 02634319825 در تماس باشید .

 

سوپرمارکت آنلاین اشاره دارد به فروشگاه مواد غذایی که به هر فرد یا شرکتی اجازه خرید مواد غذایی به صورت آنلاین را می‌دهد.[۱][۲] معمولاً یک هزینه تحویل برای ارائه خدمات وجود دارد. خدمات تحویل آنلاین مواد غذایی در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی، اغلب در مرکز شهر در دسترس است. سفارش آنلاین از طریق وب سایت‌های تجارت الکترونیک یا اپلیکیشن‌های موبایل انجام می‌شود.[۳] در حال حاضر دونوع سوپرمارکت آنلاین داریم 1. مارکت پلیس 2. مارکت

منبع: ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *