دسته‌بندی نشده

شرکت نرم افزاری ژانیا

شرکت نرم افزاری ژانیا

شرکت نرم افزاری ژانیا

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  شرکت نرم افزاری ژانیا را در اختیار شما قرار دهیم.

توضیحات خرید و فروش انواع دستگاه های کارتخوان ثابت و سیار و اندرویدی با حساب بانکی دلخواه شما در اسرع وقت و بدون نیاز به جواز کسب و اجاره نامه با مالکیت قطعی توسط گروه ژانیا
انواع کارتخوان سیار و ثابت
Pax s910
Pax S90
Pax S58
Pax D210
Pax S800
Pax S80
Pax Q80
Pax A930
Pax A920 Android Pos
Verifone 675
Verifone 680
Verifone 670
Ingenico
Nexgo G3
NewLand N910 Android Pos
Urovo i9000s Android Pos
Urovo i9100 Android Pos

شماره تلفن: 09199849055



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شرکت نرم افزاری ژانیا در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 دستگاه های کارتخوان

کارت‌خوان پردازه[۱] وسیله‌ای است که از آن برای ایجاد تراکنش الکترونیکی به‌منظور پرداخت با کارت اعتباری استفاده می‌شود. بیشتر کارت‌خوان پردازه‌ها از خط تلفن، اترنت، یا اینترنت وای-فای برای انتقال داده استفاده می‌کنند.

در سال ۱۹۷۹ امکان کارت مغناطیسی برای نخستین بار به کارت‌های اعتباری افزوده شد. وریفون یکی از نخستین کارخانه‌هایی بود که در ۱۹۸۳ میلادی کارت‌خوان پردازه‌هایی را تولید کرد که شکل استاندارد امروزی دستگاه‌های کارت‌خوان را داشتند. جورج والنر اهل مجارستان، در ۱۹۸۲ میلادی تولید دستگاه‌های کارت‌خوان پردازه را آغاز کرد و موفق شد در ۱۹۸۸ با آمریکن اکسپرس قراردادی را امضا کند تا دستگاه‌هایش را در ایالات متحده آمریکا عرضه نماید. بعدها شرکت او با شرکت آمریکایی وریفون وارد رقابت نزدیکی شد.

تراکنش الکترونیکی یا مبادلهٔ الکترونیکی (انگلیسیElectronic funds transfer‎) خریدوفروش کالا و خدمات و انتقال پول از طریق سامانه‌های الکترونیکی به‌ویژه با استفاده از اینترنت است.[۱]

کارت پرداخت (به انگلیسیpayment card) نوعی کارت است که توسط دارندهٔ آن استفاده می‌شود و توسط فروشنده تأیید شده‌است و در پرداخت پول برای خرید استفاده می‌شود. کارت‌های پرداخت انواع بسیاری دارد که می‌توان از مثال‌های آن از کارت اعتباری استفاده کرد.