آدرس و شماره تماس, ارایشی و زیبایی و بهداشتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز را در اختیار شما قرار دهیم

لوازم آرایشی بهداشتی تبریز

لوازم آرایشی موادی هستند که به‌منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به‌کار می‌روند. لوازم آرایش شامل کرم‌های محافظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و افشانه مو، دئودورانت‌ها (ضد بو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو، کف وان (مایع ویژه وان)، نمک شستشو، روغن‌ها و دیگر انواع محصولات هستند.

لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

آرایشی -شال و روسری تبریز
تبریز- شهرك زعفرانیه- مجتمع تجاری میلاد نور- داخل شهر بازی- پ. 3- گالری سارای 2


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

پخش ارایشی باغبان تبریز
تبریز- بازار- راسته بازار- سرای دودری- دالان کمپانی- پلاک 8

پخش لوازم آرایشی بهداشتی تبریز

آرايشي بهداشتي لوكس تبریز
تبريز- چهارراه منصور- برج تجاري ابريشم

لوازم آرایشی و بهداشتی در تبریز

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی گل آرا در تبریز

آدرس: تبریز-خیابان تربیت- روبروی پاساژ زمرد
تلفن تماس: 04135553629

پاساژ لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یاس سفید در تبریز

آدرس: تبریز-خیابان آخونی-جنب داروخانه دکتر مبینی
تلفن همراه: 09143110496

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی تبریز

هنر آرایش صورت و بدن، برای نخستین بار در تاریخ، توسط مردان ابداع شد. مردم نئاندرتال یا انسان‌های اولیه اولین مردمی بودند که از رنگ سرخ استفاده می‌کردند و استخوان‌های مردگان خود را رنگ می‌زدند. آن‌ها با همین رنگ، صورت و بدن خود را هم آرایش می‌کردند. شاید آرایش کردن به قصد زیبا کردن خود برای اولین بار توسط زنان مصری آغاز شد. در تصاویر به دست آمده واضح است که زنان این سرزمین از رنگ سرخ برای گلگون کردن لب‌ها و گونه‌ها و از رنگ سیاه برای تیره کردن چشم‌ها استفاده می‌کردند. رنگ سیاه عموماً سرب بود و گاه از اکسید منگنز و کربن هم کمک گرفته می‌شد. مصری‌ها همچنین اولین مردمانی بودند که رنگ سبز را برای آرایش انتخاب کردند و از پودری سبز رنگ به عنوان سایه پشت چشم و رنگ کردن مژه یا ابرو استفاده می‌کردند.

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی در تبریز

به مرور با مخلوط کردن این ترکیبات با اکسید مس و آهن رنگ‌های جدیدی مثل فیروزه‌ای و بنفش و .. به دست آمد و سایه‌ها تنوع رنگی پیدا کردند. افزودن پودرهای سفید نیز به مصریان اجازه داد تونالیته‌ای از سیاه به خاکستری و طوسی و سفید بسازند و با افزودن چربی به آن غلظت مواد را تغییر دهند و به عبارتی اولین مواد آرایشی را تهیه کنند. به عنوان مثال از ترکیب رنگ‌ها، کرم روشن و پمادی بر پایه شیر اسب و آلباستر به دست آوردند و از آن برای رنگ کردن بدن استفاده کردند. مو و دست و ناخن را حنا می‌گذاشتند و از روغن‌ها و چربی‌های معطر برای حفاظت از پوست کمک می‌گرفتند.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *