فروشگاه

فروشگاه ژوژمان شیراز

فروشگاه ژوژمان شیراز

فروشگاه ژوژمان شیراز

در ایم مقاله از سایت شیرازیاب فروشگاه ژوژمان شیراز را معرفی کرده، سپس به بیان مزایای فروشگاه اینترنتی میپردازیم.با ما همراه شوید.

فروشگاه ژوژمان در شیراز

ژوژمان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه نوشت افزار و لوازم هنری در شیراز آغاز کرد و خیلی زود محبوبیت خود را در بین مخاطبینش به دست آورد.
محیط رنگی رنگی و آرام ژوژمان از همان ابتدا تبدیل به مکانی متفاوت برای خرید و گذراندن اوقاتی خوش برای مشتری ها شد.
از بخش محصولات صنایع دستی میتوان به عنوان نقطه قوت فروشگاه یاد کرد، چرا که ژوژمان حامی خوبی شد برای کسانی که در این زمینه فعالیت داشتند و مکانی شد برای فروش دست ساخته های هنرمندان و محصولات خاص هنری از سراسر ایران و به خصوص شیراز عزیز.
همچنین تنوع و ارائه محصولات جذاب و درجه یک نوشت افزار باعث شد تا ژوژمان میزبان همیشگی طرفداران این دسته از محصولات پر مخاطب باشد.

آدرس فروشگاه ژوژمان

آدرس: شیراز، قصردشت، سه راه گودگری(خلدبرین) طبقه زیرین بانک سامان، مجتمع پاسارگاد

شماره تلفن ژوژمان

شماره تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۵۳۲۳
شماره همراه: ۰۹۳۶۳۱۹۱۶۰۰


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه ژوژمان شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد؟

فروشگاه های اینترنتی نیز مانند فروشگاه های فیزیکی پیچیدگی های خاص خودشان را دارند،

برای مثال: برای فروش های بین المللی، ارتباط با مشتریان برونگرا، شخصی سازی تجربه خرید و … چه المان هایی را درنظر گرفته اید؟ گرفتن تصمیمات مناسب در این زمینه ها و زمینه های بسیار زیادی که در این خصوص وجود دارد می تواند به شما در موفقیت بسیار کمک کند.

یکی از مزایای فضای مجازی هزینه های بسیار پایین نسبت به فضای فیزیکی است.

برای مثال اگر شما بخواهید یک فروشگاه خرده فروشی را در فضای فیزیکی راه اندازی کنید نیاز به هزاران دلار سرمایه برای اجاره و مواد اولیه ای مانند طراحی نشان تجاری فروشگاه، طراحی فروشگاه، خرید موجودی، تجهیزات فروش و … دارید فروشگاه های خرده فروشی در محیط فیزیکی نیاز به استخدام کارمند برای پیشبرد مار و اگر محیط فروشگاه کمی بزرگتر باشد نیاز به استخدام نگهبان نیز خواهد بود.

در این حالت فروشگاه های اینترنتی نیز باید گران قیمت باشند ولی جالب است بدانید هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کوچک (آمار جهانی در سال 2019) حدود 418 دلار تخمین زده شده است که این فروشگاه ها می توانند در یک سال به فروشی بالغ بر 31600 دلار دست پیدا کنند.

سایت های فروشگاه سازی مانند shopify امکاناتی مانند بارگذاری تم فروشگاهی و … را به شما می دهد و شما می توانید با استفاده از این امکانات با کمترین هزینه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. شما بعد از بزرگ شدن فروشگاه و نیاز به کمک می توانید نیرو استخدام کنید و  این نیرو ها نیز به صورت غیر حضوری و دورکاری می توانند به شما کمک کنند!

درآمد فروشگاه های اینترتنی به صورت 7/24 است

یکی از ویژگی های فروشگاه های آنلاین فعالیت 24 ساعته آن است.

فروشگاه های فیزیکی محدود به محله و زمان کاری هستند و معمولا از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعال هستند و اگر شما ساعت 4 صبح به چیزی نیاز داشته باشید با مشکل مواجه خواهید شد؛ فروشگاه های اینترنتی این مشکل را برای شما کاملا برطرف کرده اند و شما از هر نقطه جغرافیایی ای(در صورت پشتیبانی توسط شرکت یا فروشگاه مورد نظر) می توانید خرید خود را انجام داده و محصول خود را دریافت کنید.

برخی از افراد در ساعات غیر نرمال فعالیت می کنند (مانند شب کار ها و …) که این افراد بخشی از مخاطبان شما را تشکیل می دهند و باید نیاز آنها را تامین کنید. شما برای این کار نیازی به استخدام نیروی شب کار یا نگهبان برای فروشگاه ندارید و تنها کافیست این بسته هارا به پیک برسانید تا آن نیز محصول را به مخاطبان برساند.

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *