آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست اموزش گلخانه

لیست اموزش گلخانه

لیست اموزش گلخانه

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست اموزش گلخانه را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش گلخانه داری

گل‌خانه یا گیاه‌خانه یا گرم‌خانه مکانی برای کشت گونه‌های گوناگون گل یا گیاه است، که سقف و دیواره‌های آن به‌ وسیله پوشش‌های شفاف پوشیده شده‌ است. پوشش گلخانه مایه‌ی ایجاد اثر گلخانه‌ای و دربند گرفتن انرژی خورشیدی، درون گلخانه می‌گردد. گلخانه‌ها گیاهان را از سرمای زمستان و گرمای تابستان پاسداری می‌کنند. گونه‌های گوناگون این پوشش‌ها شامل شیشه و پوشش‌های پلاستیکی است. پوشش‌های پلاستیکی می‌تواند از جنس پلی استر، پلی وینیل کلراید (P.V.C)، پلی وینل فلوراید (P.V.F) و پلی اتیلن با درصدهای گوناگون باشند که این درصدها می‌توانند پرتوهای زیان‌آور فرابنفش (UV) را بربایند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست اموزش گلخانه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزش گلخانه هیدروپونیک

برای آموزش دوره گلخانه داری در شیراز می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: شیراز فلکه شهرداری-ابتدای خیابان پیروزی-طبقه بالای دفتر خدمات ارتباطی.

تلفن: 09177106126—09179202319

اموزش گلخانه زدن

هر یک از گیاهان برای داشتن رشد مطلوب نیاز به شرایط خاصی از نظر شدت نور، دمای روزانه، دمای شبانه، میزان رطوبت هوا و خاک دارند. برای تولید و پرورش تجاری گیاهان مرغوب در تمام طول سال باید شرایط محیطی مطلوب به همراه کنترل عوامل خسارت زا (نظیر باد، طوفان‌های ویرانگر، سرما و یخبندان) از طریق ساختمانی به نام گلخانه ایجاد شود.

اموزش گلخانه زعفران

گلخانه به عنوان محیط کنترل شده مطرح می‌گردد و با توجه به نیاز روزافزون بازار، چه از نظر تولید گل و گیاهان زینتی و چه از نظر سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل و همچنین تولید گیاهان دارویی این روش تولید امروزه به یکی از سودآورترین بخش‌های کشاورزی تبدیل شده‌است که البته سرمایه‌گذاری اولیه فراوانی را نیز طلب می‌کند. با توجه به سرمایه‌گذاری زیادی که در این زمینه صورت می‌گیرد فقدان مدیریت صحیح در احداث گلخانه، انتخاب مکان، نوع گلخانه و پوشش آن باعث عدم بهره‌وری مناسب از سرمایه و امکانات خواهد شد.

اموزش گلخانه خانگی

اموزش گلخانه فنی حرفه ای

اموزش گلخانه گوجه فرنگی

آموزش گلخانه

آموزش گلخانه خیار

آموزش گلخانه داری در شیراز

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *