آدرس و شماره تماس, دانشگاه

لیست دانشگاه زند

لیست سايت دانشگاه زند

لیست دانشگاه زند

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست دانشگاه زند را در اختیار شما قرار دهیم.

دانشگاه زند شیراز

دانشکده محلی است که در آن دروس دانشگاهی تدریس می‌شود. معمولاً یک دانشگاه از چندین دانشکده و هر دانشکده از چند گروه آموزشی تشکیل شده‌است.

  • دانشکده، نظام هماهنگ و تشکل اجتماعی خاصی از گروه‌های علمی وابسته و متجانس است که به‌منظور آموزش و پژوهش در یکی از زمینه‌های معارف بشری (علوم اجتماعی، علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی، علوم دامپزشکی و هنر) تشکیل شده و حداقل دارای سه گروه آموزشی است و دارای امکانات و تجهیزات لازم برای ارائهٔ رشته‌های تحصیلی دایر در آن است.
  • تعریف گروه آموزشی: اجتماعی از اعضای هیئت علمی که در رشته‌ای از علوم و معارف بشری با یک زمینهٔ کاملاً تخصصی یا کاربردی متخصص باشند و عهده‌دار آموزش و ارائهٔ خدمات پژوهشی در ارتباط با یک رشته یا یک شاخه هستند. هر گروه آموزشی حداقل دارای ۵ نفر عضو هیئت علمی تمام‌وقت هستند که دست‌کم سه نفر از آنان در مرتبهٔ استادیاری یا بالاتر باشند. گروه آموزشی، واحدِ زیرمجموعهٔ دانشکده است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست دانشگاه زند در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

دانشگاه زند شيراز

موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی زند شیراز در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت کمک به ارتقاء سطح فرهنگ و دانش جامعه و مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، فعالیت خود را در عرصه آموزش عالی و پژوهش آغاز نمود. با عملکرد بسیار خوب موسسه و فراهم نمودن محیطی علمی برای دانشجویان توانست، به سرعت هیأت علمی مجرب و کار آزموده ای را جذب و رشته های متعددی را در گروه های فنی مهندسی و علوم انسانی تاسیس نماید. در حال حاضر این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی فعالیت آموزشی دارد.

دانشگاه زند

از اهم افتخارات موسسه می توان به کسب مقام اول در بین موسسات غیرانتفاعی استان فارس از حیث تعداد و درصد پذیرفته شدگان فارغ التحصیلان این موسسه در آزمون کارشناسی ارشد(دانشگاه های دولتی) ، انتخاب موسسه زند به عنوان موسسه آموزش عالی نمونه استان و همچنین مقام های متعدد تیم های ورزشی و فرهنگی دانشجویان این موسسه، اشاره نمود.

دانشگاه زند شیراز ستارخان

توجه به کیفیت آموزشی، رعایت نسبت استاد به دانشجو، تامین هیات علمی مجرب، تامین فضای آموزشی متناسب، تلاش در کاهش وابستگی موسسه به شهریه، ایجاد نشاط بین دانشجویان از طریق برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مواردی می باشند که مدیریت و سایر دست اندرکاران موسسه بر آن تاکید دارند.

دانشگاه زند شیراز، فارس

تنوع رشته ها و مقاطع تحصیلی، استفاده از اساتید مجرب دانشگاه شیراز، اتصال کتابخانه مرکزی موسسه به مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، وجود اینترنت بی سیم در کلیه ساختمانهای موسسه، دارا بودن خوابگاه برای دانشجویان دختر ، پرداخت وام های قرض الحسنه به دانشجویان، کارگاه های مجهز و بروز، اتصال به بازار های شغلی معتبر در سطح کشور و … از دیگر مزایای موسسه آموزش عالی زند می باشند.

دانشگاه زند شیراز غیر انتفاعی

دانشکده علوم انسانی (ساختمان پرفسور یارمحمدی)

دفتر ریاست، کلیه معاونتها و مدیریتها و سایر واحد های اداری در این ساختمان واقع شده اند. همچنین کلاسهای دروس تخصصی رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کارهای کوچک عموما در این ساختمان برگزار می گردند.

آدرس : شیراز، انتهای بلوار همت جنوبی، کوچه ۱۲، موسسه آموزش عالی زند

تلفن : ۳۶۳۲۱۰۴۳ ،۳۶۳۲۱۰۴۲ ،۳۶۳۲۱۰۴۱ – ۰۷۱

دورنما : ۳۶۳۲۱۰۴۴ – ۰۷۱

دانشگاه زند شیراز کجاست

دانشکده فنی مهندسی

ساختمان شماره ۲ موسسه آموزش عالی زند، عموما محل برگزاری کلاسهای دروس تخصصی رشته های مهندسی صنایع، کامپیوتر، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی می باشد.

آدرس : شیراز، بلوار ستارخان، انتهای ۱۲ متری نمازی، جنب سازمان نظام مهندسی

تلفن : ۳۶۴۸۷۰۰۳ و ۳۶۴۸۷۰۱۱ – ۰۷۱

دانشگاه زند شیراز همت جنوبی

دانشکده حسابداری و مدیریت

ساختمان شماره۴ موسسه، عموما محل برگزاری کلاسهای دروس تخصصی رشته های حسابداری مدیریت، علوم زیست و … می باشد.

آدرس : شیراز، بلوار امیر کبیر ، جنب برج  صنعنت.

تلفن :  ۳۸۳۸۵۷۵۵ – ۰۷۱

دانشگاه زندگی

هر دانشکده به‌وسیلهٔ رئیس آن، که توسط رئیس دانشگاه انتخاب و برای ۳ سال منصوب شده‌است، اداره می‌شود. رئیس هر دانشکده، برای اجرای وظایف محوله و براساس حجم عملیات و استانداردهای تشکیلاتی، اجازه دارد معاونانی داشته باشد. تعداد عناوین سازمانیِ معاونان براساس سازمان اداری مصوب دانشگاه که به تصویب مراجع قانونی ذی‌ربط می‌رسد، تعیین می‌شود. معاونان دانشکده براساس پیشنهاد رئیس دانشکده و تأیید و حکم رئیس دانشگاه برای یک دورهٔ دوساله منصوب می‌شوند و انتخاب مجدد آنان بلامانع است.

دانشگاه زند فارس

دانشکده مجموعهٔ متشکل و هدفمندی است که از تعدادی واحدهای اداری و آموزشی و پژوهشی تشکیل می‌شود و هریک از واحدهای تابعه، مسئولیت اجرای بخشی از اهداف دانشکده را بر عهده دارند. ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی هر دانشکده براساس حجم عملیات و استانداردهای تشکیلاتی تنظیم می‌شود و پس از تصویب هیئت امنای دانشگاه به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور می‌رسد. در حال حاضر، واحدهای پشتیبانی علمی و اداری دانشکده در قالب واحد کتابخانه و ادارهٔ آموزش و دبیرخانه سازماندهی شده‌اند و واحدهای علمیِ تابع دانشکده را گروه‌های آموزشی و مراکز تحقیقاتی وابسته تشکیل می‌دهند که عهده‌دار امر آموزش دانشجویان و ارائهٔ خدمات علمی و پژوهشی هستند.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *