آدرس

مراکز باکلاس شیراز

مراکز باکلاس شیراز

مراکز باکلاس شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  مراکز باکلاس شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

شیراز باکلاس

شیراز (دربارهٔ این پرونده تلفظ) یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به‌شمار می‌رود.[۴]

شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متر بالاتر از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر، از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته‌کوه‌های زاگرس) محدود شده‌است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مراکز باکلاس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



جاهای باکلاس شیراز

بازار وکیل

بازار وکیل تنها یک بازار نیست؛ بلکه شاهکاری از معماری اصیل ایرانی است که در آن می‌توانید پارچه‌های مرغوب و سایر سوغاتی‌های شیراز مانند شیرینی‌های مختلف همچون مسقطی و عرقیجات مختلف را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین در بازار علاقه‌بندان واقع در بخش شرقی چهارسوق مغازه‌های عطاری زیادی دیده می‌شود و فرش‌های باکیفیت ایرانی نیز در این بازار یافت می‌شود. بازار ترکش‌دوزها در بخش غربی چهارسوق نیز مرکز فروش فرش‌های ایرانی است.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، محله درب شاهزاده، جنب مسجد وکیل

سرای مشیر

سرای مشیر یکی دیگر از بازارهای سنتی و زیبای شیراز است که در جنوب شرقی بازار وکیل جنوبی و در مجاورت در خروجی آن قرار دارد. این بازار مهم‌ترین مرکز فروش صنایع‌دستی در شیراز و حتی استان فارس است. از صنایع‌دستی موجود در این بازار می‌توان به خاتم‌سازی و معرق، حکاکی و قلم‌زنی روی مس و برنج، حکاکی و تراش سنگ‌های قیمتی، ساخت زیورآلات دست‌ساز سنتی نقره و طلا، گبه بافی و … اشاره کرد.

آدرس: تقاطع خیابان لطفعلی خان زند و طالقانی، به سمت بازار وکیل شیراز

محله باکلاس شیراز

بازار حاجی

بازار حاجی یکی از قدیمی‌ترین بازارهای شیراز است که یک بنای ۱۰۰۰ ساله را در خود جای داده است. در این بازار محصولاتی از جمله پوشاک محلی و سنتی، صندوقچه، محصولات خشکبار، لوازم بهداشتی، لوازم خیاطی، پارچه‌های رنگی، ترمه، ظروف قدیمی مثل دیگ و… عرضه می‌شود.

بازار مسگرهای شیراز

این بازار که بقایای بازار قیصریه است در زمان قاجار به دلیل وقوع زلزله تخریب شد و پس از آن در سال ۱۲۹۹ دوباره مرمت و بازسازی شد. معماری بازار مسگرهای شیراز همانند بازار وکیل این شهرِ است؛ اما در مقیاس کوچکتر. بازار مسگرهای شیراز اکنونبه یکی از مراکز سنتی عرضه لوازم خانگی در شیراز تبدیل شده است.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه طالقانی

مراکز خرید مدرن و بسیار بزرگ جزو جاذبه‌هایی هستند که هر گردشگری متمایل به بازدید از آن‌ها است.

مناطق باکلاس شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز با ۵۰۰ هزار متر مربع مساحت یکی از مراکز خرید مدرن و بسیار بزرگ شیراز است است که بزرگ‌ترین مجتمع تجاری کشور هم محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مجتمع تجاری خلیج فارس به شرح زیر است:

بیش از ۲۵۰۰ واحد تجـــاری با امکانات رفــاهی

مســـاحت زیربنای مجموعه تجاری حدود ۴۵۰۰۰۰ مترمربع

هایپرمارکت به مســـاحت ۱۴۰۰۰ متر مربع با دســـترسی رامپ و پله برقــی

شــــهربازی سرپوشــیده (ایران لند) به مســاحت ۲۸۸۰۰ متر مربع با بیش از یکصد بازی متنوع و هیجان‌آور مناسب تمامی رده های سنی

بزرگترین سالن بیلیارد کشور با ۲۵ عدد میز بیلیارد دارای سالن مجزا جهت بانوان واقع در شهربازی ایران لند

بزرگترین سالن بولینگ کشور با ۱۶ خط (۲ خط ویژه جهت کودکان) واقع در شهربازی ایران لند

حســـینیه شـــهدای خلــیج فـارس با گنجایش بیش از ۲۰۰۰ نفر

اورژانس

رســـتوران، فســت‌فود و کافــی‌شــاپ‌های متعدد و مدرن با فضــــایی گرم و آرام

سینما شامل ۶ سالن ۲۳۹ نفره مدرن بر اساس آخرین روش‌های پخش صوت (دالبی دیجیتال) با مساحتی حدود ۶۰۰۰ متر مربع

پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۵۵۰۰ دستگاه ماشین با ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد

از بازارهای این مجموعه می‌توان به بازار جهان‌نما و هایپر استار (بزرگ‌ترین شعبه هایپر استار)، بازار ابریشم ۱ و ۲ (متشکل از واحدهای تجاری و خدماتی بزرگ و متنوع)، بازار جام جم ۱ (در این بازار بانک‌ها و صرافی‌های معتبری مشغول به کار هستند و همچنین دارای بخش‌های دیگری همچون کافی‌شاپ‌های ایتالیایی و غیره نیز است. در ضمن در این بازار می‌توانید نمایی فوق‌العاده جذاب از اتوبان دکتر حسابی را نیز تماشا کنید، بازار جام جم ۲ (حسینیه شهدای خلیج فارس در این بازار قرار گرفته است) بازار الماس ۱ (تعداد زیادی از ۴۲ رستوران و کافی‌شاپ موجود در مجتمع خلیج فارس در این بازار قرار گرفته است) و بازار الماس ۲ (شهربازی ایران لند و سینماهای ۶ گانه مجتمع در این بازار قرار گرفته‌اند)

آدرس: محور شمالی جاده شیراز به سپیدان، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا

منطقه باکلاس شیراز

مجتمع زیتون فارس

این مجتمع هم یکی از مراکز خرید بزرگ شیراز بوده که در ۱۲ طبقه ساخته شده و یکی از مرتفع‌ترین مراکز خرید شیراز است. این مجموعه دارای پارکینگ سه طبقه عمومی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو، ۴۵۰ واحد تجاری، ۶ دستگاه آسانسور، ۲۲ دستگاه پله برقی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مرکزی، مرکز وسیع مانیتورینگ و نظارت تصویری بزرگ و مجهز، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ و شهربازی است.

از اقلام در حال عرضه در مجتمع زیتون فارس می‌توان به پوشاک آقایان و بانوان، محصولات آرایشی و بهداشتی، ساعت و عینک، لوازم لوکس و تزئینی، لوازم کودک، زیورآلات و بدلیجات، لباس مجلسی، لوازم خانگی و آشپزخانه، تابلو و لوازم زینتی، طلا و جواهرات، موبایل و لوازم دیجیتال، مواد غذایی و خرازی اشاره کرد.

آدرس: چهارراه پارامونت (۱۵ خرداد)

مجتمع تجاری ستاره فارس

مجتمع تجاری ستاره فارس یکی از مراکز خرید شیک و لوکس در شمال شهر است که در ۹ طبقه تاسیس شده و بیشتر اجناس آن از مناطق آزاد کشور تأمین می‌شود. ۳ طبقه این مجتمع به پارکینگ عمومی اختصاص داده شده و در ۶ طبقه دیگر انواع مختلف کالاها عرضه می‌شود؛ از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی. در فست فود ستاره فارس این مجموعه انواع غذاهای آسیایی، مکزیکی، چینی، هندی، کنتاکی، پیتزا و ساندویچ عرضه می‌شود. در ضمن در این مرکز خرید کافی‌شاپ هم ایجاد شده است.

آدرس: خیابان عفیف آباد

جای باکلاس شیراز

مجتمع تجاری اداری آفتاب فارس

مجتمع تجاری فارس یکی از بهترین مراکز خرید شیراز بوده که در ۸ طبقه احداث شده و دارای دو طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری و سه طبقه ادارای است. در مجتمع تجاری اداری آفتاب فارس که دارای تمام امکانات رفاهی لازم بوده و امکاناتی دیگر همچون رستوران و کافی‌شاپ را نیز در خود جای داده است، کالاهایی از جمله پوشاک، کیف و کفش، پوشاک بچه گانه، عطر و ادکلن، چمدان، خرازی، وسایل الکترونیکی و بانکداری، سوپر مارکت و مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، عینک، پارچه و منسوجات، وسایل الکترونیکی، بانکداری و خدمات مرتبط، لوازم تزئینی و لوکس ، لوازم فرهنگی و مطبوعات، ملحفه و روتختی، مصنوعات چوبی و مبلمان، کامپیوتر و لب تاب، موبایل، محصولات آرایشی و بهداشتی، روسری و شال، طلا و زیورآلات و سیسمونی کودک عرضه می‌شود.

آدرس: بلوار شریعتی، خیابان خلبانان، نبش رهبرماه

مجتمع تجاری سلطانیه

مجتمع تجاری سلطانیه یکی دیگر از مراکز خرید مدرن شیراز است که در میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی واقع شده است.

مجتمع تجاری حافظ شیراز

مجتمع تجاری حافظ یکی از مراکز نه چندان بزرگ شیراز است که در دو طبقه ساخته شده و دارای ۵۷ فروشگاه و ۱۸ واحد تجاری است. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به آسانسور، پله برقی، پارکینگ اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای این مرکز خرید نزدیکی به بافت تاریخی و اماکن دیدنی شهر است.

آدرس: خیابان عفیف آباد

خیابان باکلاس شیراز

مجتمع تفریحی گردشگری هامون

مجتمع تفریحی گردشگری هامون یکی از مراکز خرید لوکس شیراز است که در ۹ طبقه با بیش از ۷۰ واحد تجاری و با امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی امن و مطمئن، آسانسور و پله برقی تاسیس شده است. این مرکز خرید دارای نورپردازی بی نظیری بوده و نماسازی زیبا و مدرن آن نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

در کالاهای در حال عرضه در این مرکز خرید می‌توان به پوشاک آقایان و خانم ها، کیف و کفش، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، ساعت و عینک، بدلیجات و زیورآلات، طلا و جواهر، شال و روسری، موبایل و لوازم دیجیتال، پوشاک کودک، لوازم تزئینی و لوکس، گالری با انواع محصولات هنری، مواد خوراکی و غذایی، محصولات چرم و … اشاره کرد که بعضا با برندهای معتبر و مطرح عرضه می‌شوند.

آدرس: بلوار ستارخان، از فلکه ی سنگی نرسیده به چهار راه عفیف آباد

مرکز خرید انقلاب

اگر اهل هنر و موسیقی هستید، حتما در سفر خود به شیراز سری هم به مرکز خرید انقلاب بزنید. این بازار مرکز عرضه آلات و ادوات موسیقی بوده و خدمات مورد نیاز دانشجویان مانند تایپ و پرینت نیز در آن ارائه می‌شود. همچنین در قسمتی از بازار مراکز چاپ و فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و تابلوسازی نیز وجود دارد.

آدرس: شیراز بین پل باغ صفا و پارک آزادیخیابان مشکین فام

کافه باکلاس شیراز

مرکز خرید پی سی سنتر (PC Center)

اگر قصد خرید کامپیوتر و لپ تاپ یا لوازم جانبی آن‌ها را دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز خرید پی سی سنتر که مختص این گونه کالاها بوده، مایحتاج خود را تهیه کنید.

آدرس: خیابان ملاصدرا کوچه ۲

بازارچه بعثت

بازار بعثت مختص مواد غذایی بوده و با اطمینان می‌توانید انواع مواد غذایی تازه و با کیفیت مانند انواع و سبزیجات، انواع مواد پروتئینی مانند ماهی و میگو، حبوبات، لبنیات، عرقیجات و ترشیجات و بسیاری از مواد غذایی دیگر را به سادگی در آن پیدا کنید.

آدرس: بلوار بعثت

مرکز تجاری مهدی

اگر به دنیای بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های مختلف علاقه‌مند هستید، بازدید این مرکز تجاری مهدی را از دست ندهید.

آدرس: خیابان توحید (داریوش)

محل باکلاس شیراز

پاساژ برق

پاساژ برق در دو طبقه احداث شده که طبقه اول آن مختص پوشاک و طبقه دوم مختص مغازه‌های عرضه‌کننده لوازم کامپیوتری است که با کیفیت و قیمت متوسط عرضه می‌شوند.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، سه راه برق

پاساژ ملاصدرا

پاساژ ملاصدرا مرکز عرضه کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن‌ها است.

آدرس: خیابان ملاصدرا

مجتمع تجاری پارس

اگر قصد خرید طلا و جواهرات را دارید، مجتمع تجاری پارس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، سه راه برق

خیابون باکلاس شیراز

مجتمع تجاری الماس

مرکز تجاری الماس یکی دیگر از مراکز خرید شیک و مدرن شیراز است که در ۸ طبقه ساخته شده است. در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاها عرضه می‌شود؛ اما بیشتر فروشگاه‌های مختص عرضه پوشاک زنانه و مردانه و البسه مجلسی زنانه هستند. همچنین لوازم آرایشی و عطر و ادکلن نیز در این مجتمع تجاری به فروش می‌رسد.

آدرس: چهار راه ملا صدرا به طرف سه راه برق

مجتمع تجاری اداری سپهر

مرکز خرید سپهر هم بیشتر مختص پوشاک است؛ اما علاوه بر این لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و اسباب‌بازی با برندهای مطرح عرضه می‌شود. این بازار نما و دکور زیبا و متفاوتی دارد و می‌توانید نمای زیبا و منحصر‌به‌فردی از باغ عفیف‌آباد را نیز از مجتمع تجاری اداری سپهر مشاهده کنید.

فروشگاه‌های این مرکز تجاری غالبا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت و عینک، عطر و ادکلن، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، تجهیزات موبایل و لوازم جانبی و … فعالیت می کنند.

آدرس: خیابان عفیف آباد

پاساژ شهر شب

پاساژ شهر شب نیز یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که کالاهای متنوعی در آن عرضه می‌شود؛ اما بیشتر فروشگاه‌های آن در زمینه عرضه کیف، کفش و لباس فعالیت می‌کنند. با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید لباس مورد نظر خود را در یکی از بوتیک‌های این مرکز خرید پیدا کنید. ساعات کاری این پاساژ از ۹ تا ۲۲ است و همه روزه حتی روزهای تعطیل پذیرای خریداران است

آدرس: بلوار کریم خان زند، تقاطع خیابان نوبهار

مجتمع تجاری آناهیتا ۱

فروشگاه‌های مجتمع تجاری آناهیتا ۱ در زمینه فروش تلفن‌ همراه و لوازم جانبی آن فعالیت می‌کنند.

آدرس: خیابان ملاصدرا، نبش خیابان خلیلی

رستوران باکلاس شیراز

مجتمع تجاری آناهیتا ۲

فروشگاه‌های مجتمع تجاری آناهیتا ۲ نیز در زمینه فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن فعالیت می‌کنند.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، سه راه برق

دیگر مراکز خرید شیراز به شرح زیر هستند:

مجتمع تجاری سینا

آدرس: خیابان زرگری نرسیده به چهارراه ستارخان

مجتمع تجاری انوری که دارای امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، فست‌فود، سفره‌خانه سنتی، اینترنت و محل بازی کودکان برخوردار است.

آدرس: خیابان انوری

مجتمع تجاری پارسه

آدرس: چهارراه پارامونت، نبش کوچه یک خیابان قصردشت

مجتمع تجاری و تفریحی سعدی شیراز یکی دیگر از مراکز خرید مدرن در حال ساخت شیراز بوده که در ۱۲ طبقه تکمیل می‌شود و دارای ۲۷۰ واحد تجاری است. این مجتمع رفاهی و تفریحی دارای امکاناتی نظیر انواع رستوران‌های سنتی و مدرن، شهربازی، سالن آمفی تئاتر، سینمای چهاربعدی و سایر فضاهای خدماتی است.

آدرس: خیابان عفیف آباد

مجتمع تجاری دناسا آدرس: خيابان ملاصدرا،حدفاصل خيابان حكيمى و هدايت،روبروى بانك ملت

مجتمع تجاری گاندی آدرس: معالی آباد، بلوار شریعتی، ساختمان ایران

مجتمع تجاری پارمین آدرس: بلوار معالی آباد، حد فاصل خیابان گل‌ها و خلبانان، نبش کوچه ۷ و روبروی پارک گل‌ها

مجتمع تجاری ایران زمین یکی دیگر از مراکز خرید شیراز است که در آن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف عرضه می‌شود.

آدرس: چهارراه پارامونت، نبش پمپ بنزین

مرکز خرید الهیه شیراز یکی از مراکز مدرن و محبوب شیراز است که با اجناس متنوع خود همیشه نظر خریداران را به خود جلب کرده است.

آدرس: بلوار مطهری جنوبی، قبل از تقاطع یادگار امام

مرکر خرید امیریه (در حال ساخت) آدرس: بلوار قدوسی غربی، خیابان شهید سبحانی

مجتمع تجاری بهار آدرس: بلوار ستارخان، بالاتر از خیابان ولیعصر (از سمت بلوار مطهری)

مرکز خرید شیراز آدرس: خیابان قصر دشت، سه راه برق

مرکز تجاری شهر (عمده فروشی) خیابان توحید

مجتمع تجاری تفریحی شیراز مال آدرس: خیابان ستارخان، نبش کوچه ۲۱

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *