املاکی

مشاور املاک شیراز بلوار مدرس

مشاور املاک شیراز بلوار مدرس

مشاور املاک شیراز بلوار مدرس

در این مقاله از سایت شیرازیاب به معرفی مشاور املاک شیراز بلوار مدرس خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

بلوار مدرس شیراز کجاست؟

بلوار مدرس

بلوار مدرس یکی از بلوارهای اصلی در شرق شهر شیراز است که از پل کابلی ولیعصر شروع شده و پس از گذشتن از کنار ترمینال مدرس، کاوه، بلوار فضیلت، خیابان ایثار، کوی آزادگان ، کوی زهرا ، پست مرکزی ، بلوار رازی ، فضل آباد ،دانشگاه صنعتی شیراز، پل غدیر، بلوار جانبازان (پودنک)، فرصت شیرازی و پایگاه هوایی شهید دوران به میدان گلسرخ در ابتدای ورودی فرودگاه شهید دستغیب شیراز پایان می‌یابد و همچنین مدرس از طریق پل غدیر به بزرگراه سرداران و بزرگراه رحمت متصل می‌شود.قسمت های مختلف این بلوار به ترتیب زیرنظر مناطق ۷ و ۲ و ۱۱ و ۳ شهرداری شیراز محسوب میشوند.بسیاری از ادارت دولتی استان فارس در این بلوار قرار دارند.

ساخت این بلوار به دههٔ چهل شمسی بازمی‌گردد. زمانی که تصمیم به ساخت فرودگاه جدید شیراز(فرودگاه شهید دستغیب) گرفته شد. این جاده در زمان پهلوی به صورت چهاربانده بود که دو باند کوچک‌تر برای افراد عادی ساخته شده بود و بعداً آسفالت شده‌است.

تا سال‌های سال بعد از ساخت این بلوار در دورهٔ پهلوی کسی اجازه خرید زمین و ساخت و ساز در این بلوار را نداشت و این بلوار به عنوان بلوار تشریفاتی یاد می‌شد و افراد معروفی از جمله ملکه انگلستان برای بازدید از شیراز و تخت جمشید از این بلوار عبور می‌کردند. در این سال‌ها فقط موزهٔ تاریخ طبیعی و کارخانه زیمنس در این بلوار ساخته شد. البته بعدها در همان دوران زمین‌های اطراف این بلوار برای ساخت و ساز فروخته شد. همچنین این بلوار اولین بلوار چهار بانده شیراز بوده‌است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مشاور املاک شیراز بلوار مدرس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مشاور املاک در بلوار مدرس

مشاور املاک برتر
شیراز، بلوار مدرس، بین درب اول و دوم، روبروی استخر عقاب،
ساختمان دنا، طبقه3
tel:07137213902

مشاور املاک نیما شیراز

بلوار مدرس، بلوار جانبازان، ابتدای خیابان محب غربیtel:07137223690

مشاور املاک مدرس شیراز

بلوار مدرس، بلوار قهرمانان

مشاور املاک رفاه ( مدرس )

شماره تماس :tel:07137274309
آدرس : شیراز – بلوار مدرس – خیابان شهید کلاانتری – شهرک پرواز
زمینه فعالیت : خرید و فروش – رهن و اجاره آپارتمان – باغ و وی

 

 

در شیرازیاب بیشتر دیده شوید بیشتر بخوانید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *