نمایندگی خودرو

نمایندگی سایپا احمدی شولی شیراز

نمایندگی سایپا احمدی شولی شیراز

نمایندگی سایپا احمدی شولی شیراز

سلام و درود به دوستان عزیز شیراز یاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با “نمایندگی سایپا احمدی شولی شیراز ” و آدرس و شماره تماس  آن ها گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.

سایپا

(سرنام: شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (به فرانسوی: Société anonyme iranienne de production des automobile)) شرکت خودروسازی ایرانی است که مقر آن در تهران قرار دارد و در سال ۱۳۴۴ بنیان نهاده شد.

نخستین خودروهای این شرکت، محصولات شریک فرانسوی آن، سیتروئن بودند و در سال ۱۳۴۷، سایپا انواع مدل‌های ژیان را می‌ساخت. در سال ۱۳۵۲ با توافقی با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، رنو ۵ در مدل‌های ۲ و ۴ در توسط سایپا به بازار عرضه شد. با رخ دادن انقلاب ۱۳۵۷، دولت ایران شرکت سایپا را در ۱۶ تیرماه ۱۳۵۸ به مالکیت خود درآورد و سایپا، از آذر ۱۳۶۰ زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت. در سال ۱۳۷۲، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ ایران، پراید، برای نخستین‌بار توسط سایپا در ایران تولید شد.

در دههٔ ۱۳۸۰، سایپا پیشرفت بسیاری کرد و توانست نخستین خودروی طراحی اختصاصی خود را نیز در همین دهه بسازد. خودروی تیبا نخستین خودروی انحصاری سایپا است که در سال ۱۳۸۷ رونمایی شد. تیبا که همهٔ اجزای آن از جمله موتور، ساخت ایران است، دومین گام ایران برای ساخت خودروی ملی نامیده شد. سایپا هنوز به عرضهٔ محصولات شرکت‌های خارجی در ایران ادامه داد اما در دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰، چندین خودروی انحصاری را طراحی و به بازار عرضه کرد که همگی با استقبال مشتریان روبرو شدند. تیبا ۲، ساینا، کوییک و شاهین خودروهای سایپا در این دوران هستند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی سایپا احمد شولی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی سایپا احمدی شولی در شیراز

 

مدیریت : خلیل احمدی شولی

شماره تماس : 4 – 38320922 / 38220555 – 38220666 – فکس : 38227672 071 – 09128025951

شماره موبایل : 09128025951

آدرس :شیراز – بلوار امیر کبیر – بالاتر از باغ جنت – جنب مخابرات امیرکبیر

ساعت کار : 8 الی 13 – 15 الی 18

آدرس ایمیل: ahmadi_saipa230@yahoo.com

خدمات : کلیه محصولات سایپا – پارس خودرو – زامیاد – فروش و خدمات پس از فروش

بخش کد شهر تلفن
روابط عمومي ۰۷۱ ۳۸۳۳۰۳۳۳
روابط عمومي ۰۷۱ ۳۸۳۳۴۶۴۵
روابط عمومي ۰۷۱ ۳۸۳۳۴۶۶۴
فكس نمايندگي ۰۷۱ ۳۸۳۳۰۵۵۵
نام نام خانوادگی سمت
هومان احمدي مسئول تحويل
زهره احمدي شولي كارمند فروش
سعيد احمدي شولي مسئول بازاريابي
سيامك احمدي شولي صاحب امتياز
نگين چشمه نور مسئول ارتباط با مشتريان
عاطفه رزمي مسئول فروش
ماريا نصيري خرم آباديان كارگزار

پیشنهادات:

دستگاه کویتیشن

منبع: ویکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *