مجتمع خرید

پارچه در اصفهان

پارچه در اصفهان

پارچه در اصفهان

سلام میکنیم خدمت همه دوستداران سایت شیراز یاب..مااینجاهستیم تا درباره “پارچه در اصفهان” برای  شما عزیزان اطلاعاتی اعم از ادرس و شماره تلفن  مطلع کنیم..همراه ما باشید..سپاس فراوان..



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: پارچه در اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

پارچه فروشی در اصفهان

نساجی آنلاین بزرگترین پارچه فروشی در اصفهان

فروشگاه پارچه ی نساجی آنلاین واقع در استان اصفهان، از بزرگترین، معتبرترین و با سابقه ترین فروشندگان پارچه به صورت عمده در سطح کشور است که ارائه دهنده ی انواع پارچه به صورت طاقه ای و کیلویی می باشد. همان طور که مستحضر هستید بازار پارچه اصفهان از فعال ترین تامین کنندگان پارچه در کل کشور محسوب می شود و بسیار از تولیدی های پوشاک، خرید خود را از بورس پارچه اصفهان واقع در خیابان ابن سینا انجام می دهند. نساجی آنلاین با فراهم آوردن شرایط خرید پارچه اینترنتی اصفهان به دنبال ارائه و معرفی هر چه بهتر انواع پارچه های اصفهان است.

دفتر پشتیبانی : اصفهان ،خیابان عبدالرزاق ،بازار بزرگ ,سرای گلشن ، دفتر نساجی آنلاین(اخوان افیونی)

۰۳۱۳۲۲۱۴۶۵۱
۰۹۱۳۲۲۹۶۱۳۵
۰۹۱۳۱۱۴۹۷۶۰

nassajionline@gmail.com

  • شنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
  • یکشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
  • دوشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
  • سه شنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
  • چهارشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
  • پنجشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰

پارچه مبلی در اصفهان

خرید پارچه مبلی اصفهان میتواند بهترین انتخاب برای ساخت انواع مبل هاباشد.برای خرید پارچه های مبلی در اصفحان، مراکز فروش و تولیدی های بسیاری در سراسر استان اصفهان وجود دارد که به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند.

در زمینه تولیدات پارچه این شهر در رتبه بسیار بالایی قرار دارد.

این شهر نسبت به شهر های دیگر کشور در زمینه تولیدات پارچه های مبلی و پرده صاحب سبک نیز می باشد.

انواع پارچه مبلی ایرانی

پارچه های مبلی نیز مانند سایرمحصولات انواع مختلفی دارد،که باتوجه به سلیقه و دکوراسیون منزلتان ان را می توان انتخاب کرد.

از نمونه پارچه های که می توان معرفی کرد پارچه های مبلی با جنس کتان،ساتن،چرم و مخمل می باشد.

پارچه های مبلی مازراتی،مکس،پورشه که از پارچه های برند خارجی می باشد.

البته امروزه در ایران این پارچه با بهترین کیفیت تولید می شوند و رقابت تنگاتنگی را نیز با سایر کشور ها دارند.

 

پارچه نسوز در اصفهان

پارچه در اصفهان

پارچه در اصفهان

پارچه نسوز چیست؟

یکی از محصولاتی که در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی دارد پارچه نسوز است. پارچه نسوز در الیاف آن از فایبر سرامیک، گرانیت، آرامید یا کولار و فایبرگلاس استفاده شده است و در زمینه‌های مختلف و متنوعی کاربرد دارد. آتش زدن پارچه نسوز عملاً کار بسیار دشواری است، چرا که الیاف آن طبیعی بوده و به راحتی دچار آتش سوزی نمی‌شوند. البته این به این معنا نیست که هیچ وقت شعله ور نشود. اگر این نوع از پارچه‌های نسوز دچار آتش‌سوزی شوند این عمل به آرامی صورت می‌گیرد. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که در صورت شعله ور شدن پارچه نسوز می‌تواند خود را خاموش کند که این مورد از ویژگی‌های بسیار جالب و منحصر به فرد پارچه‌های نسوز بوده و در هیچ نوع پارچه‌ای یافت نمی‌شود.

علت اینکه پارچه‌های نسوز می‌توانند در برابر حرارت مقاومت بسیار بالا داشته باشند و غیرقابل اشتعال باشند بافت و وزن آن‌ها است. این ویژگی به گونه‌ای است که اگر آن را در دمای بسیار زیاد قرار دهند شعله‌ور نمی‌شود و به آرامی تجزیه می‌گردند.

ویژگی های ساختاری پارچه نسوز

عموماً مردم پارچه های نسوز را با قابلیت ضد اشتعال بودن آن ها می شناسند و بر این باورند که تنها ویژگی این پارچه ها  همین یک مورد است .اما واقعیت امر بر خلاف باور بیشتر مردم است چرا که پارچه های نسوز مازاد بر این قابلیت، چندین ویژگی ساختاری و مهم دیگر دارند که آن ها را برای انجام وظایف خود مناسب می سازد . از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر اسید ها و باز ها و خاصیت ضد روغن
  • مقاومت در برابر فشار کششی
  • مقاومت در برابر خوردگی و جریان
  • قدرت انعطاف پذیری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر دما های بالاتر از ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد

این موارد تنها گوشه ای از مزیت ها و ویژگی های ساختاری پارچه نسوز است که در مدل های مختلف آن به چشم می خورد . مجموع این ویژگی ها سبب شده است تا این محصول کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف داشته باشد .

 

موارد استفاده از پارچه‌های نسوز

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره شد از شاخصه‌های اصلی و اساسی پارچه‌های نسوز توانایی مقاومت در مقابل حرارت است این قابلیت باعث شده است تا پارچه‌های نسوز در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از عایق کاری تاسیسات و لوله‌ها گرفته تا عایق بندی دیگ‌های بخار و کارخانجات و حتی ساختمان‌ها.

پارچه‌های نسوز به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولی که وجود دارد پارچه‌های نسوز بسیار متنوع بوده و هر کدام ساختار و مشخصاتی دارند که باعث شده تا در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرند البته یکسری از این مدل پارچه‌ها بسیار پرطرفدار است و نسبت به پارچه‌های نسوز دیگری که وجود دارد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد این پارچه‌های نسوز که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از سرامیکی، آرامید و فایبرگلاس هستند.

مقالات:

 

منبع: گوگل

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *